eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług cateringowych na potrzeby szkoleń w Warszawie na rzecz Akademii Wymiaru Sprawiedliwości (nr sprawy 35/zp/24)



Ogłoszenie z dnia 2024-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby szkoleń w Warszawie na rzecz Akademii Wymiaru Sprawiedliwości (nr sprawy 35/zp/24)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Wymiaru Sprawiedliwości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381510697

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiśniowa 50

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-520

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@aws.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.aws.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/aws

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych na potrzeby szkoleń w Warszawie na rzecz Akademii Wymiaru Sprawiedliwości (nr sprawy 35/zp/24)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d684bdd3-2f0f-4fb5-bc87-bcb4b1fd11b6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00579844

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00266336/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.22 Świadczenie usług cateringowych na czas skoleń organizowanych w Warszawie na rzecz Akademii Wymiaru Sprawiedliwości (poz. 244)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553979

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 35/zp/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 460696,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych na potrzeby szkoleń organizowanych przez Akademię Wymiaru Sprawiedliwości (AWS) w oparciu o całodzienne wyżywienie w postaci śniadania, obiadu, kolacji.
Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegała na świadczeniu usług polegających na przygotowaniu, dostarczaniu, podawaniu posiłków, a także posprzątanie po posiłkach, w tym również usuwaniu i utylizacji odpadów, podczas szkoleń organizowanych w salach znajdujących się w nieruchomości przy ul. Belwederskiej 44C w Warszawie, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00-20:00.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zlecał będzie usługę cateringową podczas prowadzonych zgodnie z harmonogramem wydarzeń (zjazdów) od śniadania w poniedziałek do obiadu w piątek.
W związku z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie obsługi szkoleń:
1) Wykonawca zapewnia stoły do wystawienia i podawania potraw oraz stoliki koktajlowe do konsumpcji posiłków przez uczestników szkolenia.
2) Zamawiający udostępni pomieszczenie robocze w którym znajdują się blaty robocze z których Wykonawca może korzystać.
Zamawiający zakłada, że maksymalna liczba uczestników zjazdu wynosi 45. Zamawiający zastrzega prawo do zmniejszenia liczby osób żywionych podczas zjazdu do 20 Liczba osób oraz ustalone godziny podawania posiłków zostaną przekazana Wykonawcy na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem zjazdu (do piątku przed zaczynającym się zjazdem).
W przypadku, gdy informacja o nieobecności osoby uczestniczącej w zjeździe dotrze do Zamawiającego w pierwszy dzień zjazdu, zastrzega on sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników od drugiego dnia zjazdu. Rozliczenie będzie dokonywane za wykonaną usługę po zrealizowaniu zjazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55500000-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55400000-4 - Usługi podawania napojów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 538380,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Bracia Pietrzak Spółka Komandytowa "

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251606551

7.3.3) Ulica: ul. Paderewskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Zielonka

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-02-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.