Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług serwisowych oraz opieki autorskiej dla systemów informatycznych firmy MADKOM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768474159
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stepien@gmina.polkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9298dff7-b7e0-44d0-95aa-2b377301680a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług serwisowych oraz opieki autorskiej dla systemów informatycznych firmy MADKOM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9298dff7-b7e0-44d0-95aa-2b377301680a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00579866
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067915/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.37 Usługi serwisowe dla systemu SIDAS EZD
1.3.38 Usługi serwisowe dla systemu SIDAS SPIRB
1.3.39 Usługi serwisowe dla systemu SIDAS BIP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564696
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 305 ust. 1 w zw. z art. 214 ust. pkt 1 lit. a) i b) PZP. Wyłączność usług: MADKOM jest jedynym producentem oraz właścicielem praw autorskich do systemów informatycznych EZD, SPIRB i BIP. Tylko ta firma ma prawo do świadczenia usług serwisowych oraz nadzoru autorskiego nad tym oprogramowaniem. W związku z tym, nie ma możliwości skorzystania z innych wykonawców, którzy mogliby zapewnić analogiczne usługi w zakresie tych systemów. Specyfika oprogramowania: Usługi serwisowe dotyczące systemów MADKOM wymagają znajomości specyficznych rozwiązań technologicznych oraz procedur, co czyni inne podmioty niezdolnymi do realizacji tych usług na odpowiednim poziomie. Współpraca z MADKOM gwarantuje utrzymanie wysokiej jakości wsparcia oraz efektywności działania systemów. Wybór MADKOM jako wykonawcy pozwoli na zachowanie ciągłości i integralności usług serwisowych, co jest kluczowe dla efektywnego funkcjonowania systemów informatycznych naszej instytucji.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.28.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia:
1. EZD – usługi serwisowe określone szczegółowo w załączonym projekcie umowy w zakresie:
a. świadczenia Nadzoru autorskiego nad Oprogramowaniem,
b. świadczenie Usług serwisowych dotyczących Oprogramowania,
c. dostarczania Nowych wersji Oprogramowania,
d. utrzymywania Oprogramowania systemowego na serwerach Zamawiającego.
2. SPIRB - usługi serwisowe określone szczegółowo w załączonym projekcie umowy w zakresie:
a. świadczenia Nadzoru autorskiego nad Oprogramowaniem,
b. świadczenie Usług serwisowych dotyczących Oprogramowania,
c. dostarczania Nowych wersji Oprogramowania,
d. utrzymywania Oprogramowania systemowego na serwerach Zamawiającego.
3. BIP - usługi serwisowe określone szczegółowo w załączonym projekcie umowy w zakresie:
a. świadczenia Nadzoru autorskiego nad Oprogramowaniem,
b. świadczenie Usług serwisowych dotyczących Oprogramowania,
c. dostarczania Nowych wersji Oprogramowania,
d. utrzymywania Oprogramowania systemowego na serwerach Zamawiającego.
Zamówienie realizowane będzie w podziale na części, odpowiadające poszczególnym systemom informatycznym:
Część 1: Usługi serwisowe dla systemu EZD
Część 2: Usługi serwisowe dla systemu SPIRB
Część 3: Usługi serwisowe dla systemu BIP
4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181295,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181295,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181295,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MADKOM S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221508925
7.3.3) Ulica: al. Zwycięstwa 96/98
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-451
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181295,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część 1: Usługi serwisowe dla systemu EZD
Część 2: Usługi serwisowe dla systemu SPIRB
Część 3: Usługi serwisowe dla systemu BIP
Wartość wynagrodzenia w poszczególnych częściach:
Część 1: 97.785,00 zł brutto
Część 2: 79.045,95 zł
Część 3: 4.464,90 zł
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 im. Arkadego Fiedlera w Polkowicach od stycznia do grudnia 2025 roku
- "Odbiór odpadów komunalnych, zmieszanych i selektywnych, transport i zagospodarowanie z nieruchomości niezamieszkałych będących w zarządzaniu PPK w 2025 r."
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Polkowicach oraz odkup energii elektrycznej oddanej do sieci instalacji fotowoltaicznej".
- Budowa klastra serwerów (HA) w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Specjalnymi w Polkowicach na rok 2025.
- Ubezpieczenie majątku będącego w posiadaniu PDR Sp. z o.o. oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadaniem mienia i ubezpieczenia komunikacyjne na rok 2025.
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodz
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Zakup usługi wsparcia pogwarancyjnego dla urządzenia do tworzenia kopii zapasowych danych, wykorzystywanego na potrzeby Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego
- DZP.261.64.2024 - aktualizacja, utrzymanie i dostosowanie systemu FORMS w związku z projektem IKR-Indywidualne Konto Rozwojowe
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Usługa polegająca na świadczeniu serwisu gwarancyjnego Wrocławskiej Platformy Edukacyjnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.