Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00567174/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
- 2024/BZP 00577249/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-04
- 2024/BZP 00617005/01 - Wynik z dnia 2024-11-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup paliwa do środków transportu w Polskiej Akademii Nauk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Polska Akademia Nauk
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325713
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Defilad 1
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-901
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pan.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pan.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
nauka
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00579886
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00567174
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, bez zmiany cen określonych w ofercie Wykonawcy,
2) nastąpi zmiana w interpretacjach przepisów prawnych, księgowych lub skarbowych w szczególności wydanych przez skarbowe podmioty państwowe, lub też przez zewnętrzne instytucje audytorskie i prawne, które to opinie będą wymagały dostosowania umowy w celu uzyskania zgodności z charakterem umowy,
4. W przypadku, gdy w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana:
1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów Ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207 tj. ze zm.),
2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
3) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w Ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 427 tj. ze zm.),
4) stawki podatku od towaru i usług i stawki podatku akcyzowego,
– jeżeli zmiana ta lub zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę, Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonujących zmian do 30. dnia od dnia ich wejścia w życie. Zmiana wysokości wynagrodzenia wymaga zmiany umowy w drodze aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o których mowa w art. 439 ustawy Pzp
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że:
1) minimalny poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi 10 % w stosunku do cen lub kosztów z miesiąca, w którym złożono ofertę Wykonawcy,
2) poziom zmiany wynagrodzenia zostanie ustalony na podstawie wskaźnika zmiany cen materiałów lub kosztów ogłoszonego w komunikacie prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, ustalonego w stosunku do roku, w którym została złożona oferta Wykonawcy; poziom zmiany będzie stanowił różnicę ceny materiałów lub kosztów ogłoszonych w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego (wskaźnik inflacyjny – roczny),
3) sposób określenia wpływu zmiany kosztów na koszt wykonania zamówienia nastąpi na podstawie wniosku Strony wnioskującej o zmianę i dokumentów dołączonych do tego wniosku potwierdzających m.in. rzeczywiste podniesienie poszczególnych cen materiałów lub kosztów w ramach niniejszego zamówienia, a także na podstawie komunikatów Prezesa GUS, o których mowa w pkt 2 powyżej.
4) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia (w całym okresie trwania umowy), jaką dopuszcza Zamawiający, to łącznie 5 % w stosunku do wartości całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w § 5 ust.1 umowy.
5) zmiana wynagrodzenia może nastąpić nie częściej niż jeden raz w roku kalendarzowym i będzie możliwa po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia niniejszej umowy.
2. Wzrost wynagrodzenia o współczynnik procentowy spowoduje jednoczesne udzielenie opustu przez Wykonawcę o wskaźnik wzrostu wynagrodzenia zgodnie z ust. 1.
3. Zmiana wynagrodzenia oraz udzielenie opustu mogą nastąpić na podstawie aneksu podpisanego przez obie Strony umowy.
Po zmianie:
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, bez zmiany cen określonych w ofercie Wykonawcy,
2) nastąpi zmiana w interpretacjach przepisów prawnych, księgowych lub skarbowych w szczególności wydanych przez skarbowe podmioty państwowe, lub też przez zewnętrzne instytucje audytorskie i prawne, które to opinie będą wymagały dostosowania umowy w celu uzyskania zgodności z charakterem umowy,
4. W przypadku, gdy w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana:
1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów Ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207 tj. ze zm.),
2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
3) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w Ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 427 tj. ze zm.),
4) stawki podatku od towaru i usług i stawki podatku akcyzowego,
– jeżeli zmiana ta lub zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę, Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonujących zmian do 30. dnia od dnia ich wejścia w życie, nie dotyczy pkt 4). Zmiana wysokości wynagrodzenia wymaga zmiany umowy w drodze aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności, nie dotyczy pkt 4).
Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o których mowa w art. 439 ustawy Pzp
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy na jego wniosek w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że:
1) minimalny poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi 10 % w stosunku do cen lub kosztów z miesiąca, w którym złożono ofertę Wykonawcy,
2) poziom zmiany wynagrodzenia zostanie ustalony na podstawie wskaźnika zmiany cen materiałów lub kosztów ogłoszonego w komunikacie prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, ustalonego w stosunku do roku, w którym została złożona oferta Wykonawcy; poziom zmiany będzie stanowił różnicę ceny materiałów lub kosztów ogłoszonych w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego (wskaźnik inflacyjny – roczny),
3) sposób określenia wpływu zmiany kosztów na koszt wykonania zamówienia nastąpi na podstawie wniosku Strony wnioskującej o zmianę i dokumentów dołączonych do tego wniosku potwierdzających m.in. rzeczywiste podniesienie poszczególnych cen materiałów lub kosztów w ramach niniejszego zamówienia, a także na podstawie komunikatów Prezesa GUS, o których mowa w pkt 2 powyżej.
4) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia (w całym okresie trwania umowy), jaką dopuszcza Zamawiający, to łącznie 5 % w stosunku do wartości całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w § 5 ust.1 umowy.
5) zmiana wynagrodzenia może nastąpić nie częściej niż jeden raz w roku kalendarzowym i będzie możliwa po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia niniejszej umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych
- Zakup paliwa ON, Pb 95, AdBlue
- na bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych SP ZOZ w Obornikach dokonywany na podstawie identyfikacyjnych kart paliwowych- powtórka
- Zakupy paliw na potrzeby własne Zamawiającego.
- Zakup paliw płynnych na potrzeby Służb Komunalnych Miasta w Wodzisławiu Śląskim
- "Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych dla KMPSP w Tychach"
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.