eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe WarpnoRemont zabytkowego Ratusza w Nowym Warpnie



Ogłoszenie z dnia 2024-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont zabytkowego Ratusza w Nowym Warpnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWE WARPNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685438

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Zwycięstwa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowe Warpno

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-022

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 913129660

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@nowewarpno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowewarpno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowewarpno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont zabytkowego Ratusza w Nowym Warpnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2a79064-d957-4005-90d5-939a081eee0e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00579980

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021813/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont zabytkowego Ratusza w Nowym Warpnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431139

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NW.ZP-06.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 476715,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie remontu Ratusza obejmującego północną część obiektu (d. remiza) w poziomie fundamentów i parteru w ramach niniejszego projektu przewiduje się następujące roboty:
• wzmocnienie podłoża pod istniejącymi fundamentami metodą iniekcji gruntu geopolimerami, zalecana (w przypadku ścian ratusza) metoda iniekcji pozwala na zagęszczenie gruntu bezpośrednio pod budynkiem (posadzką) i fundamentami (zwiększając ich nośność) bez wykopów, drgań czy użycia siły mechanicznej. Ze względu na specyfikę roboty winna wykonać firma posiadająca doświadczenie w powyższym zakresie.
• naprawa i remont ścian zewnętrznych i wewnętrznych parteru poprzez wzmocnienie spękanych murów poprzez wypełnienie pęknięć murów o szerokości do 4.0 mm zaprawą cementową oraz naprawę spękanych fragmentów murów oraz nadproży (pęknięcia o szer. powyżej 4 mm) poprzez wykonanie stalowych kotwień systemowych spiralnymi prętami na specjalizowanych zaprawach oraz poprzez prace remontowo – konserwatorskie istniejącego tynku
• prace remontowe uszkodzonych podłóg i posadzek w pomieszczeniach na parterze w linii wzmacniania podłoża gruntowego
• montaż kamiennych koryt odpływowych (kinety) pod każdą rurą spustową na całości Ratusza umożliwiających odprowadzenie wody opadowej z dachów poza obrys ścian zew. na odległość min. 50.0 cm od obiektu wraz korektą końcówek ww rur.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 586360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 586360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 586360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPM-BAU sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552522296

7.3.3) Ulica: ul. Andrzeja Struga 44/26

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-784

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 586360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.