Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
"Zapewnienie gotowości bojowej jednostki ochrony przeciwpożarowej włączonej do KSRG poprzez zakup lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego dla jednostki OSP w Raciszynie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W RACISZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730272420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Działoszyńska 44
1.5.2.) Miejscowość: Raciszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-355
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ospksrgraciszyn@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.facebook.com/p/OSP-KSRG-Raciszyn-100067638623278/?locale=pl_PL
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
stowarzyszenie rejestrowane
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
prowadzenie działalności mającej na celu zapobieganie pożarom, udział w akcjach ratowniczych przeprowadzanych w czasie pożarów oraz innych zdarzeń niebezpiecznych i klęsk
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Zapewnienie gotowości bojowej jednostki ochrony przeciwpożarowej włączonej do KSRG poprzez zakup lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego dla jednostki OSP w Raciszynie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd1fad09-2b47-4a17-b0b4-a59672d3be8b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00579996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd1fad09-2b47-4a17-b0b4-a59672d3be8b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komputer PC:
-
parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,
-
zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub
nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
-
zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox
59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze, albo
b)
Tablet/Telefon:
-
parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
-
przeglądarka Chrome 61 lub nowa
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 ze zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: 1.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 200000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakup lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Raciszynie
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty powyższym kryteriom Zamawiający przyzna na podstawie:
● Cena brutto – A oferty [ 60,00 pkt]
W zakresie kryterium „cena brutto” oferta może uzyskać określoną liczbę punktów wyliczoną na podstawie wzoru matematycznego. Cena ofertowa: matematyczne porównanie ceny oferty z najniższą ceną do ceny oferty ocenianej (cena najniższa otrzymuje łącznie 60,00 pkt).
Cena – wyliczenie wg wzoru:
A oferty= Najniższa cena oferty spośród niepodlegających odrzuceniu / Cena oferty ocenianej x 60 pkt
● Okres gwarancji na podwozie - G oferty [20 pkt] -
Punkty zostaną ustalone w skali do 20 punktów, w następujący sposób:
G =GPb /GPn x 20 pkt.
gdzie:
G – liczba punktów za kryterium- gwarancja na podwozie, GPb – okres gwarancji na podwozie oferty badanej,
GPn – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji na podwozie.
Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji, w przedziale od 12 miesięcy do 36 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji, i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 36 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 36 miesięcy. Oferta proponująca okres gwarancji 36 miesięcy lub dłuższy okres gwarancji otrzyma maksymalnie 20 punktów. Liczba punktów dla pozostałych ofert będzie proporcjonalna do okresu udzielonej gwarancji i wyliczona według powyższego wzoru. Wykonawca oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach( w przedziale od 12 do 36 miesięcy)
● Okres gwarancji na zabudowę - [20 pkt] -
Punkty zostaną ustalone w skali do 20 punktów, w następujący sposób:
GZ = GZb / GZn x 20 pkt.
gdzie:
GZ – liczba punktów za kryterium - gwarancja na zabudowę
GZb – okres gwarancji na zabudowę oferty badanej
GZn - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji na zabudowę
Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji, w przedziale od 12 miesięcy do 24 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji, i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 24 miesiące, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 24 miesiące. Oferta proponująca okres gwarancji 24 miesiące lub dłuższy okres gwarancji otrzyma maksymalnie 20 punktów. Liczba punktów dla pozostałych ofert będzie proporcjonalna do okresu udzielonej gwarancji i wyliczona według powyższego wzoru. Wykonawca oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach( w przedziale od 12 do 24 miesięcy)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na podwozie
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na zabudowę
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-14 16:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-14 16:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-10
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający:Rozdział 24
INFORMACJE DODATKOWE
a)
nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych
b)
nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych
c)
nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy
d)
nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 94 ustawy
e)
nie przewiduje zamówień wskazanych w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy
f)
nie przewiduje odbycia wizji lokalnej
g)
nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych
h)
nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
25
i)
nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań
j)
nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
k)
nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z wykorzystaniem aukcji elektronicznej
l)
nie przewiduje wymogu lub możliwości złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do oferty katalogów elektronicznych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup używanego samochodu pożarniczego dla OSP Dmenin
- Przeciwdziałanie zagrożeniom poprzez zakup pojazdu i wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Chwałowicach w Gminie Radomyśl nad Sanem
- Dostawa nowego, lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego.
- Dostawa nowego, lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego.
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kańczudze
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU DO PRZEWOZU OSÓB DLA OSP POBIEROWO
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.