Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-21
Gdańsk: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie druku następujących pozycji do wystawy Wesele St. Wyspiańskiego na scenach polskich
Numer ogłoszenia: 200579 - 2007; data zamieszczenia: 21.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Gdańsku, ul. Toruńska 1, 80-822 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 301 70 61, fax (058) 301 11 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.narodowe.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Muzeum Narodowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie druku następujących pozycji do wystawy Wesele St. Wyspiańskiego na scenach polskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie druku następujących pozycji do wystawy Wesele St. Wyspiańskiego na scenach polskich, organizowanej w terminie 28 XI 2007r. - 30 III 2008r. : 1)Katalog a)Wymiary: 220 wys x 190 szer. b)Nakład: 800 egz. c)Środki: 50 stron, 4/4 kreda mat., 150 g, w tekście 100 ilustracji d)Okładka: 4/4 kreda matowa 250g + folia matowa e)Oprawa: miękka 2)Wejściówki: Format: A5, 4/1 kreda matowa 300g, nakład: 300 szt. 3)Plakat: Format: A3, 4/0 kreda 150g, nakład: 150 szt. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wydruku próbnego po jednym ezg. plakatu i wejściówki oraz kilku wskazanych przez Zamawiającego stron katalogu i dostarczenia go do siedziby Zamawiającego przed zrealizowaniem całości przedmiotu zamówienia celem konfrontacji barwy z oryginałem. Wydruk próbny dostarczyć musi do siedziby Zamawiającego pracownik Wykonawcy, który z ramienia Wykonawcy będzie pilotować realizację zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby zamawiającego w terminie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwaną dalej siwz. Wykonawca otrzyma materiały do druku (pliki cyfrowe) w dniu podpisania umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 26.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykazać się doświadczeniem w ostatnich 3 latach przed dniem złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w druku katalogów (albumów, folderów) z dziełami sztuki drukowanych na kredzie 4x4 oraz plakatów, 3)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. wykaz zrealizowanych zamówień zgodnie z pkt. VI ppkt. 2 - załącznik nr 3, referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień wskazanych w załączniku nr 3 oraz wzory wcześniej wydrukowanych pozycji wskazanych w załączniku nr 3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.narodowe.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Toruńska 1 Gdańsk pok. 138.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Muzeum Narodowego ul. Toruńska 1 Gdańsk.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia : 1) Rozpoczęcie realizacji zamówienia - niezwłocznie po podpisaniu umowy 2)Wymagany termin wykonania zamówienia - druk wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego plakatu i katalogu do dnia 26 XI 2007r., natomiast wejściówki do dnia 9 XI 2007r.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- Usługi drukowania książki o gen . Skibińskim
- Uzupełnienie stanu teczek, papieru firmowego
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.