eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogówroboty budowlane-remont elewacji budynku S±du Rejonowego w G³ogowie przy ul. St. Kutrzeby 2



Og³oszenie z dnia 2007-04-03

POZYCJA 20057

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane G³ogów: roboty budowlane-remont elewacji budynku S±du Rejonowego w G³ogowie przy ul. St. Kutrzeby 2 Publikacja obowi±zkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upowa¿nione do kontaktów: S±d Rejonowy w G³ogowie, do kontaktów: Andrzej £awiak, ul. St. Kutrzeby 2, 67-200 G³ogów, woj. dolno¶l±skie, tel. 076 8388249, fax 076 8388220, e-mail: kierfin@glogow.sr.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiaj±cego (URL): www.glogow.sr.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty nale¿y przesy³aæ na adres: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiaj±cego i g³ówny przedmiot lub przedmioty dzia³alno¶ci: Organ kontroli pañstwowej lub ochrony prawa, s±d lub trybuna³; Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne. Zamawiaj±cy dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiaj±cych: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: roboty budowlane-remont elewacji budynku S±du Rejonowego w G³ogowie przy ul. St. Kutrzeby 2. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub ¶wiadczenia us³ug: roboty budowlane, wykonanie. G³ówne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul.St.Kutrzeby 2 , 67-200 G³ogów. 1.3) Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Warto¶æ umowy ramowej: Czêstotliwo¶æ oraz warto¶æ zamówieñ, które zostan± udzielone: 1.5) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont elewacji budynku S±du Rejonowego w G³ogowie przy ul. St. Kutrzeby 2 . Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w : 1)Projekcie budowlanym i wykonawczym pn. Remont elewacji budynku S±du Rejonowego w G³ogowie - za³±cznik nr 2A,2B,2C do SIWZ 2) Ksi±¿ce przedmiarów zadania p.n. Remont elewacji budynku S±du Rejonowego w G³ogowie - za³±cznik nr 3 do SIWZ 3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru zadania p.n. Remont elewacji budynku S±du Rejonowego w G³ogowie - za³±cznik nr 4 do SIWZ Wspólny s³ownik zamówieñ : 45400000-1 - roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych ; 45450000-6 - roboty budowlane wykoñczeniowe , pozosta³e; 45210000-2 - roboty budowlane w zakresie budynków ; 45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne ; 45216112-2 - s±dy ; 45452000-0 - zewnêtrzne czyszczenie budynków ; 45452100-1 - piaskowanie fasady budynków . 1.6) Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego: 1. Wype³niony formularz ofertowy - za³±cznik nr 1 do SIWZ. Do formularza nale¿y do³±czyæ kosztorys ofertowy opracowany przez wykonawcê . 2. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert - kopia dokumentu (dokumentów) po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê/osoby uprawnion±/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 1. Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu - kopia dokumentu (dokumentów) po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê/osoby uprawnion±/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równowa¿ne za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu - kopia dokumentu (dokumentów) po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê/osoby uprawnion±/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu - kopia dokumentu (dokumentów) po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê/osoby uprawnion±/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed wszczêciem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1.500.000 z³otych odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie - za³±cznik nr 7 do SIWZ. 5. Dokument potwierdzaj±cy posiadanie przez kierownika budowy uprawnieñ o specjalno¶ci ogólnobudowlanej - kopia dokumentu (dokumentów) po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê/osoby uprawnion±/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca do³±czy aktualny dokument potwierdzaj±cy wpisanie na listê cz³onków Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa. 6. Wykaz osób i podmiotów, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci - za³±cznik nr 8 do SIWZ. 7. O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu wynikaj±cych z art. 22 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - za³±cznik nr 6 do SIWZ. 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci. 9. Dokument potwierdzaj±cy udzielenie pe³nomocnictwa dla osoby/osób dzia³aj±cej /dzia³aj±cych w imieniu podmiotu gospodarczego, wystawiony przez osobê/osoby kompetentn±/kompetentne (pod rygorem odrzucenia oferty). Wymienione powy¿ej dokumenty stanowi±ce integraln± czê¶æ oferty, winny byæ przedstawione w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej \za zgodno¶æ z orygina³em\ przez osobê/ osoby uprawnione do wystêpowania w imieniu Wykonawcy. W przypadku, gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione w±tpliwo¶ci co do jej prawdziwo¶ci, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia orygina³u. Zaleca siê u³o¿yæ je w ofercie wg wskazanej kolejno¶ci. Wszystkie formularze za³±czników okre¶lonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a tak¿e formularze o¶wiadczeñ przekazywanych przez zamawiaj±cego w toku prowadzonego postêpowania Wykonawca wype³ni zgodnie z warunkami i postanowieniami zawartymi w SIWZ, bez dokonywania w nich jakichkolwiek zmian. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na z³o¿enie wymaganych dokumentów w innym jêzyku ni¿ jêzyk polski bez stosownego t³umaczenia i po¶wiadczenia przez Wykonawcê. 1.7) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia Ca³kowita wielko¶æ lub zakres: Powy¿ej 60 000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Po¿±dany; data zakoñczenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium 2. Ustala siê wadium dla ca³o¶ci przedmiotu zamówienia w wysoko¶ci: 20 000 z³otych , s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych. 3. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 3.1) w pieni±dzu, sposób przekazania: Wadium wniesione w pieni±dzu wnoszone jest przelewem na rachunek zamawiaj±cego w Narodowym Banku Polskim Oddzia³ Wroc³aw nr konta : 25 1010 1674 0037 7913 9120 0000 . Termin wniesienia wadium up³ywa w dniu 30.04. 2007 r. o godz. 10.00 . Oznacza to , ¿e w terminie wniesienia wadium na koncie zamawiaj±cego musz± znale¼æ siê pieni±dze lub inne formy wadium w miejscu sk³adania ofert . 3.2) w porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym, ¿e zobowi±zanie kasy jest zobowi±zaniem pieniê¿nym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) Sposób przekazania: przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniê¿nego przyjmuje siê termin uznania na rachunku zamawiaj±cego. 2) Warunki udzia³u Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbêdne do oceny, czy spe³nia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Warunki udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne. 1.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy spe³niaj±cy warunki wynikaj±ce z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych ( Dz.U. Nr 19 , poz. 177 z pó¼n. zmianami ) , w tym : - posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci , je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ ; - figuruj± we w³a¶ciwym rejestrze przedsiêbiorców albo wpisani s± do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej ; - nie zalegaj± z op³acaniem podatków , op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne , lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonanie decyzji w³a¶ciwego organu ; - nie figuruj± w Krajowym Rejestrze Karnym z tytu³u przestêpstw okre¶lonych w art. 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych . 1.2. Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj±cy potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj : - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem przedmiotowego postêpowania co najmniej jedno zadanie o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 500 000 z³otych odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia ; -posiadaj± odpowiednie kwalifikacje zawodowe , do¶wiadczenie i wykszta³cenie niezbêdne do wykonania przedmiotowego zamówienia ; - posiadaj± wymagane uprawnienia je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ . 1.3. Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci . 1.4. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w my¶l postanowieñ art. 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych . 2. Zamawiaj±cy oceni , czy wykonawca spe³nia warunki , o których mowa w pkt.1 na podstawie z³o¿onego wraz z ofert± o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz dokumentów , o których mowa w pkt.VI , ¿±danych przez zamawiaj±cego i potwierdzaj±cych spe³nianie tych warunków . 3. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na zasadzie : wykonawca \ spe³nia albo nie spe³nia \ . 4. Je¿eli wykonawca nie do³±czy do oferty wymaganych dokumentów , o których mowa w pkt. VI ( wymienionych w Rozporz±dzeniu Prezes Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy , oraz form , w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane ) to po nieskutecznym wezwaniu do ich uzupe³nienia zgodnie z art.26 ust.3 ustawy zamawiaj±cy wykluczy wykonawcê odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych . Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na zasadzie : wykonawca \ spe³nia albo nie spe³nia \ . Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz o¶wiadczeñ i dokumentów, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. 1. Wype³niony formularz ofertowy - za³±cznik nr 1 do SIWZ. Do formularza nale¿y do³±czyæ kosztorys ofertowy opracowany przez wykonawcê . 2. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert - kopia dokumentu (dokumentów) po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê/osoby uprawnion±/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 1. Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu - kopia dokumentu (dokumentów) po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê/osoby uprawnion±/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równowa¿ne za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu - kopia dokumentu (dokumentów) po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê/osoby uprawnion±/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu - kopia dokumentu (dokumentów) po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê/osoby uprawnion±/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed wszczêciem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1.500.000 z³otych odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie - za³±cznik nr 7 do SIWZ. 5. Dokument potwierdzaj±cy posiadanie przez kierownika budowy uprawnieñ o specjalno¶ci ogólnobudowlanej - kopia dokumentu (dokumentów) po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê/osoby uprawnion±/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca do³±czy aktualny dokument potwierdzaj±cy wpisanie na listê cz³onków Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa. 6. Wykaz osób i podmiotów, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci - za³±cznik nr 8 do SIWZ. 7. O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu wynikaj±cych z art. 22 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - za³±cznik nr 6 do SIWZ. 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci. 9. Dokument potwierdzaj±cy udzielenie pe³nomocnictwa dla osoby/osób dzia³aj±cej /dzia³aj±cych w imieniu podmiotu gospodarczego, wystawiony przez osobê/osoby kompetentn±/kompetentne (pod rygorem odrzucenia oferty). Wymienione powy¿ej dokumenty stanowi±ce integraln± czê¶æ oferty, winny byæ przedstawione w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej \za zgodno¶æ z orygina³em\ przez osobê/ osoby uprawnione do wystêpowania w imieniu Wykonawcy. W przypadku, gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione w±tpliwo¶ci co do jej prawdziwo¶ci, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia orygina³u. Zaleca siê u³o¿yæ je w ofercie wg wskazanej kolejno¶ci. Wszystkie formularze za³±czników okre¶lonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a tak¿e formularze o¶wiadczeñ przekazywanych przez zamawiaj±cego w toku prowadzonego postêpowania Wykonawca wype³ni zgodnie z warunkami i postanowieniami zawartymi w SIWZ, bez dokonywania w nich jakichkolwiek zmian. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na z³o¿enie wymaganych dokumentów w innym jêzyku ni¿ jêzyk polski bez stosownego t³umaczenia i po¶wiadczenia przez Wykonawcê.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena. 2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Okre¶lenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sr.gov.pl. Op³ata: Warunki i sposób p³atno¶ci: 3.2) Opis potrzeb i wymagañ umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 30.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Jêzyki, w których mo¿na sporz±dzaæ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.04.2007, godzina 11:00, S±d Rejonowy w G³ogowie , ul. St.Kutrzeby 2 , pok. nr 204.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPE£NIAJ¡CE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wys³ania niniejszego og³oszenia: 30.03.2007.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.