Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00511684/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
- 2024/BZP 00522091/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-30
- 2024/BZP 00532208/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-04
- 2024/BZP 00536245/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-08
- 2024/BZP 00544279/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
POPRAWA DOSTĘPNOŚCI UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ POPRZEZ PRZEBUDOWĘ I DOSTAWANIE SOR MRĄGOWO DO AKTUALNYCH PRZEPISÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL MRĄGOWSKI IM. MICHAŁA KAJKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital Mrągowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510938349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 12
1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@szpital-mragowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-mragowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9852991.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
szpital sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
POPRAWA DOSTĘPNOŚCI UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ POPRZEZ PRZEBUDOWĘ I DOSTAWANIE SOR MRĄGOWO DO AKTUALNYCH PRZEPISÓW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61ea8170-770b-47d1-ace0-503d645bab6b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028670/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 POPRAWA DOSTĘPNOŚCI UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ POPRZEZ PRZEBUDOWĘ I DOSTAWANIE SOR MRĄGOWO DO AKTUALNYCH PRZEPISÓW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest realizacją inwestycji pn. „POPRAWA DOSTĘPNOŚCI UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ POPRZEZ PRZEBUDOWĘ I DOSTAWANIE SOR MRĄGOWO DO AKTUALNYCH PRZEPISÓW”, która jest dofinansowana z Funduszu Medycznego w ramach Umowy nr DOI/FM/SMPL/47/MDSOR/2023/314/293 (konkurs nr FM-SMPL.01.MDSOR.2023).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511684
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ-9/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn. „POPRAWA DOSTĘPNOŚCI UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ POPRZEZ PRZEBUDOWĘ I DOSTAWANIE SOR MRĄGOWO DO AKTUALNYCH PRZEPISÓW” w zakresie opisanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) - Załącznik nr 3.
Zakres inwestycji obejmuje adaptację do nowych rozwiązań technologicznych i funkcjonalnych oraz remont budynku SOR. W ramach inwestycji wymienione zostaną wszystkie instalacje sanitarne, elektryczne, teletechniczne oraz instalacja gazów medycznych. Zamontowane zostaną nowoczesne rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa pacjenta oraz rozwiązania informatyczne pozwalające zarządzać częścią niemedyczną obiektu. W ramach inwestycji wymieniona zostanie także część wyposażenia i urządzeń medycznych. Dostawę i montaż wyposażania meblowego i bytowego określonego na podstawie projektu technologii medycznej i projektu budowlanego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 w postaci Dokumentacji PFU, SWZ oraz załączniki do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45314310-7 - Układanie kabli
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
33100000-1 - Urządzenia medyczne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7900000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7900000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7900000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Res Energy BGW sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393862853
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RES ENERGY BGW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
RES ENERGY BGW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7900000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI Z MRĄGOWA
więcej: przetargi w Mrągowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.