eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynWykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Krotoszynie oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Krotoszynie
oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krotoszyński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854754

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10

1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 725-42-56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.krotoszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Krotoszynie
oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-501f6498-8944-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00580079

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063039/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Krotoszynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00506118

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.272.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 278045,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Krotoszynie oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia na okres od dnia 1 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r. Obowiązywanie umowy zakończy się przed terminem określonym powyżej, gdy wartość zrealizowanych zgodnie z umową zamówień, osiągnie wartość wynikającą ze złożonej oferty.
3. Wykonawcę obciążają wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, w tym produkcję, załadunek, dostawę, wyładunek tablic w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz koszty związane z odbiorem, złomowaniem i utylizacją wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
4. Miejscem dostarczania i odbioru tablic będzie Starostwo Powiatowe w Krotoszynie, Wydział Komunikacji i Dróg, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn.
5. Stanowiące przedmiot zamówienia rodzaje tablic rejestracyjnych zostały określone w ustawie Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzeniach wykonawczych. Można je podzielić na następujące rodzaje:
1) Tablica samochodowa zwyczajna jednorzędowa i dwurzędowa
2) Tablica samochodowa indywidualna jednorzędowa
3) Tablica samochodowa zwyczajna jednorzędowa i dwurzędowa koloru zielonego
4) Tablica samochodowa indywidualna jednorzędowa koloru zielonego
5) Tablica samochodowa zabytkowa jednorzędowa i dwurzędowa
6) Tablica samochodowa zabytkowa jednorzędowa zmniejszona
7) Tablica samochodowa profesjonalna jednorzędowa i dwurzędowa
8) Tablica samochodowa tymczasowa jednorzędowa i dwurzędowa
9) Tablica samochodowa jednorzędowa zmniejszona
10) Tablica samochodowa jednorzędowa zmniejszona koloru zielonego
11) Tablica samochodowa jednorzędowa zmniejszona tymczasowa
12) Tablica motocyklowa zwyczajna (dwurzędowa)
13) Tablica motocyklowa indywidualna (dwurzędowa)
14) Tablica motocyklowa zwyczajna (dwurzędowa) koloru zielonego
15) Tablica motocyklowa indywidualna (dwurzędowa) koloru zielonego
16) Tablica motocyklowa zabytkowa (dwurzędowa)
17) Tablica motocyklowa profesjonalna (dwurzędowa)
18) Tablica motocyklowa tymczasowa (dwurzędowa)
19) Tablica motorowerowa zwyczajna (dwurzędowa)
20) Tablica motorowerowa zwyczajna (dwurzędowa) koloru zielonego
21) Tablica motorowerowa zabytkowa (dwurzędowa)
22) Tablica motorowerowa profesjonalna (dwurzędowa)
23) Tablica motorowerowa tymczasowa (dwurzędowa)
24) Ponadto od dnia 1 czerwca 2024 r. na podstawie z dnia 16 czerwca 2023 r. o zmianie ustawy o publicznym transporcie zbiorowym oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 r., poz.1720) przewiduje się dopuszczenie do ruchu samochodów osobowych przeznaczonych do zawodów sportowych. Pojazdy będą podlegać czasowej rejestracji w celu dopuszczenia do ruchu na czas trwania imprez organizowanych przez polski związek sportowy (Tablica do oznaczania samochodów osobowych przeznaczonych do zawodów sportowych). W chwili obecnej brak rozporządzeń wykonawczych w tym zakresie.
6. Szacowana ilość i rodzaj tablic rejestracyjnych, o którym mowa w ust. 6, które zostaną zamówione przez Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem ust. 6 pkt. 24:
Tablica samochodowa zwyczajna jednorzędowa i dwurzędowa szt. 13 350
Tablica samochodowa indywidualna jednorzędowa szt. 96
Tablica samochodowa zwyczajna jednorzędowa i dwurzędowa koloru zielonego szt. 20
Tablica samochodowa indywidualna jednorzędowa koloru zielonego szt. 2
Tablica samochodowa zabytkowa jednorzędowa i dwurzędowa szt. 26
Tablica samochodowa zabytkowa jednorzędowa zmniejszona szt. 14
Tablica samochodowa profesjonalna jednorzędowa i dwurzędowa szt. 2
Tablica samochodowa tymczasowa jednorzędowa i dwurzędowa szt. 100
Tablica do oznaczania samochodów osobowych przeznaczonych do zawodów sportowych szt. 2
Tablica samochodowa jednorzędowa i dwurzędowa razem: szt. 13 612
Tablica samochodowa jednorzędowa zmniejszona szt. 86
Tablica samochodowa jednorzędowa zmniejszona koloru zielonego szt. 2
Tablica samochodowa jednorzędowa zmniejszona tymczasowa szt. 10
Tablica samochodowa jednorzędowa zmniejszona razem: szt. 98
Tablica motocyklowa zwyczajna (dwurzędowa) szt. 683
Tablica motocyklowa indywidualna (dwurzędowa) szt. 7
Tablica motocyklowa zwyczajna (dwurzędowa) koloru zielonego szt. 5
Tablica motocyklowa indywidualna (dwurzędowa) koloru zielonego szt. 1
Tablica motocyklowa zabytkowa (dwurzędowa) szt. 22
Tablica motocyklowa profesjonalna (dwurzędowa) szt. 2
Tablica motocyklowa tymczasowa (dwurzędowa) szt. 5
Tablica motocyklowa razem: szt. 725
Tablica motorowerowa zwyczajna (dwurzędowa) szt. 217
Tablica motorowerowa zwyczajna (dwurzędowa) koloru zielonego szt. 10
Tablica motorowerowa zabytkowa (dwurzędowa) szt. 3
Tablica motorowerowa profesjonalna (dwurzędowa) szt. 2
Tablica motorowerowa tymczasowa (dwurzędowa) szt. 5
Tablica motorowerowa razem: szt. 237
OGÓLNA ILOŚĆ WSZYSTKICH TABLIC (szacunkowa): szt. 14 672
7. Przewidywane ilości zakupu danego rodzaju tablic są wielkościami szacunkowymi, uzależnionymi od wielkości zapotrzebowania i mogą ulec zmianie,
8. Zamawiający zapewnia, iż przedmiot zamówienia podlegał będzie realizacji w stopniu nie mniejszym niż 70% wskazanej ogólnej szacunkowej ilości określonej w ust. 6
9. Wykonawca musi spełniać przewidziane obowiązującymi przepisami prawa wymagania do prowadzenia działalności w zakresie dotyczącym produkcji tablic rejestracyjnych (w tym wtórników).
10. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy stosownego aktualnego certyfikatu na zgodność dostarczanych tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, na wszelkie rodzaje tablic będące przedmiotem zamówienia, określonego w art. 75a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
11. Z chwilą utraty określonego przepisami standardu jakościowego - certyfikatu Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie (dalej certyfikat ITS), o którym mowa w ust. 11, Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego.
12. W przypadku utraty ważności certyfikatu, o którym mowa w ust. 11, w okresie obowiązywania niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania aktualnego certyfikatu ITS na zgodność dostarczanych tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, na wszelkie rodzaje tablic będące przedmiotem zamówienia, określonego w art. 75a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
13. W przypadku konieczności wprowadzenia nowego rodzaju tablic rejestracyjnych w czasie trwania umowy, Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania na nowo wprowadzony rodzaj tablicy rejestracyjnej aktualnego certyfikatu ITS, potwierdzającego zgodność dostarczanych tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, na wszelkie rodzaje tablic będące przedmiotem zamówienia, określonego w art. 75a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
14. Nieposiadanie przez Wykonawcę nowego certyfikatu ITS w dniu poprzedzającym dzień upływu ważności dotychczas posiadanego certyfikatu ITS, uprawnia Zamawiającego do odstąpienia od niniejszej umowy z dniem utraty ważności tego certyfikatu ITS. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyrywkowej weryfikacji aktualności posiadanego certyfikatu ITS.
15. Tablice będące przedmiotem zamówienia i ich dostawy muszą spełniać wymogi i być wykonane zgodnie ze wzorami i specyfikacją określoną w przepisach prawa.
16. W przypadku zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz w zakresie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych Wykonawca jest zobowiązany do dostawy przedmiotu umowy z uwzględnieniem tych zmian, bez zmian wynagrodzenia.
17. Wykonawca tablic rejestracyjnych zobowiązany jest do protokolarnego odbioru wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiającego, ich złomowania i utylizacji. Odbiór ma odbywać się własnym transportem i na własny koszt. Odebrane tablice rejestracyjne podlegają zniszczeniu przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie. Odbiór tablic do zniszczenia, nastąpi w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego w sposób określony w projekcie umowy.
18. Wykonawca zobowiązany jest do gospodarowania odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, z późn. zm.).
19. Zamawiający prowadzi rejestr zamówień tablic nowych i złomowanych w programie „IUVO-Z” firmy Eligo (http://www.iuvo-fk.pl/iuvo-z) służącym m. in. do składania zamówień w postaci elektronicznej na tablice rejestracyjne. Wykonawca zobowiązany jest do obsługi zamówień wygenerowanych w tej aplikacji. Zamawiający nie może udostępnić oprogramowania z uwagi na warunki licencji użytkowania. Możliwa jest demonstracja oprogramowania w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca musi być w stanie przyjąć i odtworzyć plik końcowy zamówienia wygenerowany w IUVO-Z. Plik w formacie *.txt możliwy jest do wyświetlenia w dowolnym programie służącym do wyświetlania plików tekstowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262670-8 - Obróbka metali

30195000-2 - Tablice

44423400-5 - Znaki i podobne elementy

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328536,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352450,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328536,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHP Lib ra Zygmunt Dąbrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6170126720

7.3.3) Ulica: Kopernika 3

7.3.4) Miejscowość: Pleszew

7.3.5) Kod pocztowy: 63-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328536,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.