Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00523582/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
- 2024/BZP 00545603/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Koszęcinie przy ul. Powstańców Śląskich 3’’.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koszęcin
1.3.) Oddział zamawiającego: UG Koszęcin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców 10
1.5.2.) Miejscowość: Koszęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-286
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 343576100
1.5.8.) Numer faksu: 343576108
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koszecin@koszecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f8f8daa-2352-4a70-90a1-76da3e6566bf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Koszęcinie przy ul. Powstańców Śląskich 3’’.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f8f8daa-2352-4a70-90a1-76da3e6566bf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580112
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004541/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Koszęcinie przy ul. Powstańców Śląskich 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523582
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) część projektową
2) część wykonawczą.
Przedmiotem zadania są prace związane z nowym pokryciem dachowym zabytku znajdującym się gminnej ewidencji zabytków– budynku wolnostojącego przy ul. Powstańców Śląskich 3 w Koszęcinie. Historycznie- dom mieszkalny
w zespole pałacowo-parkowym, jednokondygnacyjny z poddaszem. Budynek został wzniesiony na betonowej podmurówce, a dach dwuspadowy został pokryty blachą falistą. Obecnie dom jest zamieszkały, z wydzielonymi 5 mieszkaniami. Budynek wyposażony jest w wodociąg, instalację elektryczna i odgromową. Planuje się wykonanie pierwszego etapu prac dotyczącego zabytku tj. prace przy pokryciu dachowym. Będą one obejmowały demontaż pokrycia dachowego, rozbiórkę konstrukcji dachu i utylizację odpadów. Zostanie wykonana nowa konstrukcja dachowa wraz z wykonaniem lukarn. Dach zostanie pokryty dachówką wraz z zamontowaną membraną paroprzepuszczalną. Wykonana zostanie instalacja odgromowa, rynny oraz przeprowadzone zostaną obróbki blacharskie.
Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie projektu budowlano-wykonawczego wraz z uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień/zatwierdzeń/pozwoleń, a w następnie wykonanie określonych w nim robót budowlanych, związanych z wymianą dachu budynku mieszkalnego w Koszęcinie wraz z pracami budowlanymi towarzyszącymi przebudowie i wymianie pokrycia dachowego o jakiej mowa wyżej.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w PFU i dotyczy następujących elementów:
A. Wymiana pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym - zgodnie z załączoną inwentaryzacją architektoniczną
B. Prace budowlane towarzyszące, polegające na wymianie niezbędnych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej
C. Wykonanie instalacji odgromowej .
Zestawienie powierzchni:
Powierzchnia działki: 7,30 [a]
Powierzchnia zabudowy budynku: 255,65 [m2]
Powierzchnia użytkowa budynku:
- parter: 192,72 [m2]
- poddasze: 57,50 [m2]
Kubatura: ~1760,00 [m3]
Wysokość budynku: 9,80 [m]
UWAGA! Zamawiający informuje, że odbiór dokumentacji projektowej odbędzie się nie wcześniej niż 28 lutego 2025 r. .
Program funkcjonalno-użytkowy określa wymagane zakresy robót i standardy wykonania przedmiotu zamówienia. Wskazuje przykładowe wyroby i rozwiązania, jednakże nie jest to obowiązkowe dla Wykonawcy, a jedynie przykładowe i mające na celu dokładne opisanie odpowiednich standardów i materiałów. Zamawiający dopuszcza stosowanie wyrobów równorzędnych, jednakże nie gorszych niż te, które precyzują zapisy niniejszego PFU.
Informacje zawarte w niniejszym PFU stanowią opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 2454).
Szczegółowy zakres robót należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym (Załącznik nr 8 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261410-1 - Izolowanie dachu
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej Pzp, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia klasycznego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) na zadanie pn. ,,Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Koszęcinie przy ul. Powstańców Śląskich 3’’. Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzieleniu zamówienia unieważnia się, gdy cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający na realizację zamówienia na zadanie pn. ,,Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Koszęcinie przy ul. Powstańców Śląskich 3’’ przeznaczył kwotę 400.000,00 zł. Najkorzystniejsza oferta złożona w ww. postępowaniu przez Wykonawcę Andrzeja Kaniut prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą P.U.H.P ,,DEXBUD’’ Andrzej Kaniut, ul. Rolnicza 4, 42-700 Wierzbie, wynosi 917.956,55 zł i znacznie przekracza środki jakimi dysponuje Zamawiający na realizację zamówienia. Jednocześnie – z uwagi na uwarunkowania budżetowe – Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Mając powyższe na względzie, zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 255 pkt 3 Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 917956,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 917956,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI KOSZĘCIN
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Strzebiniu"
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Koszęcinie"
więcej: przetargi KOSZĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót modernizacji instalacji wody dejonizowanej klasy pierwszej budynku Małopolskie Centrum Biotechnologii UJ, Krakowie.
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.