Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00458751/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
- 2024/BZP 00469053/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-23
- 2024/BZP 00473770/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana wind osobowych zlokalizowanych w budynku Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mokotowska Fundacja Warszawianka Wodny-Park
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012484394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Merliniego 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-511
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wodnypark.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodnypark.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/58922/summary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Fundacja
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana wind osobowych zlokalizowanych w budynku Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28503d30-43d1-4012-b8b2-977157a85d56
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580226
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MFWWP/RZP/2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana dostarczonych przez Wykonawcę wind osobowych, na bazie istniejących szybów w budynku Mokotowskiej Fundacji Warszawianka – Wodny Park położonym w Warszawie przy ul. Merliniego 4. Obiekt objęty zakresem robót to budynek użyteczności publicznej, wolnostojący, podpiwniczony o 4 kondygnacjach. Prowadzenie robót odbywać się będzie w czynnym obiekcie.Zadanie polega na demontażu istniejących dźwigów osobowych, dostawie i montażu nowych dźwigów w istniejącym szybie windowym wraz z rozruchem, przystosowaniem instalacji elektrycznej na potrzeby nowych dźwigów, oraz poszerzeniem drzwi wejściowych do wind na każdym przystanku aby były dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych. W ramach robót towarzyszących należy wykonać uzupełnienia tynków, odmalowanie szybów, naprawy ścian i prace malarskie powstałe na skutek realizowanych prac modernizacyjnych na zewnątrz, w szybie oraz maszynowni.
Budynek Mokotowskiej Fundacji Warszawianka – Wodny Park aktualnie wyposażony jest w trzy windy osobowe z maszynownią w piwnicach poza szybami windowymi.
Istniejące szyby windowe są szybami o ścianach z elementów betonowych. Szyby obejmują poziom -2, poziom -1, parter i piętro - 4 przystanki.. W załączeniu rysunki – przekroje szybów i maszynowni wind.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 27.09.2024 r. opublikował na stronie prowadzonego postępowania Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu oceny i badaniu złożonych ofert w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający ocenił ofertę Wykonawcy Liftprojekt Rafalik Sp.k., ul. Pawia 51/72, 01-030 Warszawa, jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert oraz spełniającą warunki udziału w postępowaniu, określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia.Zamawiający kilkukrotnie zwracał się do Wykonawcy z prośbą o przedłożenie polisy OC wymaganej w postępowaniu i uzupełnienie umowy w celu jej podpisania, wysyłając e-maile. Ponadto kontaktował się z nim telefonicznie.
Zamawiający pismem z dnia 07.10.2024 r. wezwał Wykonawcę do przedłożenia polisy OC, wymaganej w postępowaniu i zawarcia umowy do dnia 11 października 2024 r., pod rygorem uznania, że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy. Do dnia dzisiejszego Wykonawca nie złożył żądanego dokumentu i nie zawarł umowy.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 574410,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1148358,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana wind osobowych zlokalizowanych w budynku Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park.
- Zakup i montaż windy w Ośrodku Rozwiązywania Problemów Uzależnień przy ul. Kościelnej 13 w Pyskowicach
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
- Budowa lądowiska dla śmigłowców ratunkowych i budowa/wymiana urządzeń dźwigowych w ramach realizacji Projektu pod nazwą (...).
- Wymiana windy w budynku Collegium Chemicum UMCS
- Przebudowa budynku nr 235 - internat "Iskra"
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.