eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StawigudaOdbiór odpadów wytwarzanych w oczyszczalni ścieków w Stawigudzie



Ogłoszenie z dnia 2024-11-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów wytwarzanych w oczyszczalni ścieków w Stawigudzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stawiguda

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743195

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olsztyńska 10

1.5.2.) Miejscowość: Stawiguda

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-034

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@stawiguda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stawiguda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/stawiguda/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór odpadów wytwarzanych w oczyszczalni ścieków w Stawigudzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2782bc41-cc47-4960-b4ae-d2b0dfa16c79

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580285

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024093/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Odbiór odpadów wytwarzanych w oczyszczalni ścieków w Stawigudzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527030

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.27.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport i odzysk substancji organicznej [wyłącznie R3] (odpad o kodzie 19 08 05) z Oczyszczalni Ścieków w Stawigudzie, 11 - 034 Stawiguda, ul. Torfowa 4.
2. Osad będzie odbierany bezpośrednio spod urządzeń odwadniających do środka transportowego, dostarczanego przez Wykonawcę.
3. Przewidywana ilość powstającego osadu w okresie trwania umowy (12 m-cy) to około 1400 ton.
4. parametry osadu na podstawie badań przeprowadzonych w lutym 2024r.: pH= 11,6, sucha masa = 16,6 %, substancja organiczna = 52,7 % s.m., fosfor = 1,8 % s.m., azot ogólny = 4,27 % s.m. azot amonowy = 0,19 % s.m., magnez = 0,54 % s.m., wapń = 12,7 % s.m., rtęć = 0,095 mg/kg s.m., ołów = 6,78 mg/kg s.m., kadm = 0,49 mg/kg s.m., cynk = 404 mg/kg s.m., nikiel = 14,8 mg/kg s.m., chrom 21,6 mg/kg s.m., miedź = 176 mg/kg s.m., obecność Salmonella spp. w 100g – nie wykryto, liczba żywych jaj pasożytów jelitowych Ascaris sp., Trichuris sp., Toxocara sp. w kg s.m. – 0.
5. Odbiorca osadu zobowiązany jest do dostarczenia środka transportowego odpowiednio dobranego pod względem wysokości do urządzeń spod których będą odbierane osady (kontener rolkowo-hakowy z przykryciem o wysokości maksymalnej 1,90 m od poziomu posadzki).
6. Pojemniki na osady powinny charakteryzować się odpowiednią szczelnością.
7. Ilość wytworzonych osadów uzależniona jest od ilości i jakości ścieków doprowadzanych na oczyszczalnię (szacunkowa ilość osadów to ok. 1400 ton w okresie trwania umowy).
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przekazywanych osadów, co nie może stanowić podstawy do odstąpienia przez Wykonawcę od umowy i nie powoduje żadnych roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia systematycznego i terminowego odbioru osadów, ze względu na brak możliwości pozwalających Zamawiającemu na dłuższe ich magazynowanie, z planowaną częstotliwością
2 lub 3 razy na tydzień lub według potrzeb Zamawiającego w ciągu 24h od chwili zgłoszenia telefonicznego lub mailowego.
10. Odebrane odpady muszą zostać poddane odzyskowi substancji organicznej w procesie przetwarzania - R3.
11. Wykonawca musi posiadać wszystkie niezbędne zgody i zezwolenia na transport i odzysk odbieranych odpadów zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U z 2023 poz. 1587) oraz ROZPORZĄDZENIEM Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 23) zgodnie z zadeklarowanym przeznaczeniem odbieranych osadów.
12. Zamawiający przenosi odpowiedzialność za gospodarowanie odpadami na podmiot odbierający odpad. Podmiot ten przejmuje na siebie obowiązki posiadacza odpadu z chwilą załadunku osadów na środki transportu,
w rozumieniu art. 27 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach . Wywiezione odpady maja być poddane zgodnemu z prawem sposobowi zagospodarowania bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów z tym związanych, za wyjątkiem wynagrodzenia Wykonawcy określonego
w ofercie przetargowej. Zamawiający wymaga, aby oferowany sposób postępowania z odpadami był zgodny
z wymogami zawartymi w Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach oraz wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych, a także pozostałymi wymaganiami prawnymi obejmującymi zakres zamówienia. Ewidencja odbieranych odpadów odbywać się będzie poprzez system BDO. Wytwórca odpadów (Zamawiający) wystawi Kartę Przekazania Odpadu (KPO) w systemie BDO, a Wykonawca potwierdzi przyjęcie odpadu do transportu oraz potwierdzi przejęcie odpadu do zagospodarowania poprzez system BDO.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513700-3 - Usługi transportu osadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513800-4 - Usługi obróbki osadów

90919300-5 - Usługi sprzątania szkół

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 686000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 740880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 686000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PHU - Bania Piotr Bania

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Eko Transfer sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762150593

7.3.4) Miejscowość: Świecie nad Osą

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 686000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.