Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00527030/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów wytwarzanych w oczyszczalni ścieków w Stawigudzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stawiguda
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743195
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olsztyńska 10
1.5.2.) Miejscowość: Stawiguda
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-034
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@stawiguda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stawiguda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/stawiguda/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór odpadów wytwarzanych w oczyszczalni ścieków w Stawigudzie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2782bc41-cc47-4960-b4ae-d2b0dfa16c79
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580285
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024093/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Odbiór odpadów wytwarzanych w oczyszczalni ścieków w Stawigudzie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527030
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.27.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport i odzysk substancji organicznej [wyłącznie R3] (odpad o kodzie 19 08 05) z Oczyszczalni Ścieków w Stawigudzie, 11 - 034 Stawiguda, ul. Torfowa 4.
2. Osad będzie odbierany bezpośrednio spod urządzeń odwadniających do środka transportowego, dostarczanego przez Wykonawcę.
3. Przewidywana ilość powstającego osadu w okresie trwania umowy (12 m-cy) to około 1400 ton.
4. parametry osadu na podstawie badań przeprowadzonych w lutym 2024r.: pH= 11,6, sucha masa = 16,6 %, substancja organiczna = 52,7 % s.m., fosfor = 1,8 % s.m., azot ogólny = 4,27 % s.m. azot amonowy = 0,19 % s.m., magnez = 0,54 % s.m., wapń = 12,7 % s.m., rtęć = 0,095 mg/kg s.m., ołów = 6,78 mg/kg s.m., kadm = 0,49 mg/kg s.m., cynk = 404 mg/kg s.m., nikiel = 14,8 mg/kg s.m., chrom 21,6 mg/kg s.m., miedź = 176 mg/kg s.m., obecność Salmonella spp. w 100g – nie wykryto, liczba żywych jaj pasożytów jelitowych Ascaris sp., Trichuris sp., Toxocara sp. w kg s.m. – 0.
5. Odbiorca osadu zobowiązany jest do dostarczenia środka transportowego odpowiednio dobranego pod względem wysokości do urządzeń spod których będą odbierane osady (kontener rolkowo-hakowy z przykryciem o wysokości maksymalnej 1,90 m od poziomu posadzki).
6. Pojemniki na osady powinny charakteryzować się odpowiednią szczelnością.
7. Ilość wytworzonych osadów uzależniona jest od ilości i jakości ścieków doprowadzanych na oczyszczalnię (szacunkowa ilość osadów to ok. 1400 ton w okresie trwania umowy).
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przekazywanych osadów, co nie może stanowić podstawy do odstąpienia przez Wykonawcę od umowy i nie powoduje żadnych roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia systematycznego i terminowego odbioru osadów, ze względu na brak możliwości pozwalających Zamawiającemu na dłuższe ich magazynowanie, z planowaną częstotliwością
2 lub 3 razy na tydzień lub według potrzeb Zamawiającego w ciągu 24h od chwili zgłoszenia telefonicznego lub mailowego.
10. Odebrane odpady muszą zostać poddane odzyskowi substancji organicznej w procesie przetwarzania - R3.
11. Wykonawca musi posiadać wszystkie niezbędne zgody i zezwolenia na transport i odzysk odbieranych odpadów zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U z 2023 poz. 1587) oraz ROZPORZĄDZENIEM Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 23) zgodnie z zadeklarowanym przeznaczeniem odbieranych osadów.
12. Zamawiający przenosi odpowiedzialność za gospodarowanie odpadami na podmiot odbierający odpad. Podmiot ten przejmuje na siebie obowiązki posiadacza odpadu z chwilą załadunku osadów na środki transportu,
w rozumieniu art. 27 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach . Wywiezione odpady maja być poddane zgodnemu z prawem sposobowi zagospodarowania bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów z tym związanych, za wyjątkiem wynagrodzenia Wykonawcy określonego
w ofercie przetargowej. Zamawiający wymaga, aby oferowany sposób postępowania z odpadami był zgodny
z wymogami zawartymi w Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach oraz wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych, a także pozostałymi wymaganiami prawnymi obejmującymi zakres zamówienia. Ewidencja odbieranych odpadów odbywać się będzie poprzez system BDO. Wytwórca odpadów (Zamawiający) wystawi Kartę Przekazania Odpadu (KPO) w systemie BDO, a Wykonawca potwierdzi przyjęcie odpadu do transportu oraz potwierdzi przejęcie odpadu do zagospodarowania poprzez system BDO.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513700-3 - Usługi transportu osadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513800-4 - Usługi obróbki osadów
90919300-5 - Usługi sprzątania szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 686000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 740880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 686000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PHU - Bania Piotr Bania
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Eko Transfer sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762150593
7.3.4) Miejscowość: Świecie nad Osą
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE BANIA PIOTR
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE BANIA PIOTR
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 686000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI STAWIGUDA
więcej: przetargi STAWIGUDA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udrażnianie i czyszczenie sieci kanalizacji oraz czyszczenie przepompowni ścieków na terenie gminy Herby w roku 2025 - 2 postępowanie
- Usługa kompleksowego sprzątania budynku Szkoły Podstawowej nr 68 im. II Tysiąclecia Wrocławia we Wrocławiu w 2025r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwienie ustabilizowanego osadu ściekowego, skratek oraz zawartości piaskownika z terenu oczyszczalni ścieków położonej w Łaskarzewie
- Wykonanie usługi odbioru z załadunkiem, transportu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych o kodzie 190805, higienizowanych tlenkiem wapna z Oczyszczalni Ścieków
- "Sukcesywny odbiór, transport oraz zagospodarowanie i unieszkodliwienie osadu ściekowego, skratek i zawartości piaskownika z Oczyszczalni ścieków w Bielinach w 2025 roku"
- Wywóz i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Pruchniku
więcej: Usługi transportu osadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.