Og³oszenie z dnia 2023-12-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00073539/01 - Wynik z dnia 2024-01-29
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw - oleju opa³owego w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Nadle¶nictwo Kaliska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036750
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: D³uga 64
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kaliska
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-260
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 058 588 9818
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kaliska@gdansk.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://kaliska.gdansk.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Le¶nictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw - oleju opa³owego w roku 2024
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-11eb2ff4-a60f-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00580360
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00172270/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa paliwa - oleju opa³owego w roku 2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-propublico.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 13.1.W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicz., za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl. 13.2.Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne. 13.3.Na Platformie postêpowanie prowadzone jest pod nazw±: ”Dostawa paliw - oleju opa³owego w roku 2024” – znak sprawy: SA.270.28.2023. 13.4.Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszcz. na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy. 13.5.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie. 13.6.Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezent. Wykonawcy wa¿nego kwalifikow. podpisu elektronicz., podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. 13.7.Ilekroæ w niniejszej SWZ jest mowa o: 1)podpisie zaufanym – nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 57); 2)podpisie osobistym – nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 67). 13.8. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikow. podpisu elektronicz.: 1)dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES; 2)dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie innym ni¿ .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca siê podpisywaæ kwalifikow. podpisem elektronicz. w formacie XAdES; 3)do sk³adania kwalifikow. podpisu elektronicz. zaleca siê stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wy¿szego). 13.9.Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzyst. z Platformy: 1)sta³y dostêp do sieci Internet; 2)posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicz. (e-mail), 3)komputer z zainstal. systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, 4)zainstal. dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internet. (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera), 5)w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies. 13.10.Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych: 1)pliki w formatach okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do Rozp.. Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicz.j oraz minim. wymagañ dla systemów teleinformatycznych, przy czym zaleca siê wykorzyst. plików w formacie .pdf, .doc, .docx., .xls, .xlsx; 2)w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ: .zip lub .7Z; 3)maks. rozmiar pojedynczego pliku to 120 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików. 13.11.Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: 1)za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami, nie jest dostêpny dla Zamawiaj±cego i przechow. jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do pliku dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert; 2)oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicz. datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie ”Data przes³ania”; 3) o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie. 13.12.W postêpowaniu, wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadom. oraz informacje przekazywane s± za po¶rednictwem Platformy (karta ”Wiadomo¶ci”). Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przes³anych za po¶rednictw. Platformy, przyjmuje siê datê ich zamieszcz. na Platformie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Stosownie do rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.28.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa paliw - oleju opa³owego w roku 2024 w ilo¶ci 20 000 l.
Olej opa³owy wymieniony w zadaniu powinien spe³niaæ wymogi jako¶ciowe okre¶lone normach PN-C-96024:2011, w szczególno¶ci: warto¶æ grzewcza minimum 42,6 MJ/kg, temperatura zap³onu minimum 56 °C, zawarto¶æ siarki maximum 0,10 % (m/m), gêsto¶æ w temperaturze 15 °C maximum 860 kg/m3.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju grzewczego loco kot³ownia w budynku biurowym Nadle¶nictwa Kaliska oraz w budynku wy³uszczarni w miejscowo¶ci Wirty, w ilo¶ciach zg³oszonych telefonicznie lub poczt± elektroniczn± przez Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ 48 godzin od chwili zg³oszenia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Opcjonalnie Zamawiaj±cy uprawniony bêdzie do zlecenia Wykonawcy dodatkowego zakresu rzeczowego, obejmuj±cego dostawê analogiczn± jak opisan± w opisie przedmiotu zamówienia (dalej "Opcja"). Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zlecenia dostawy objêtej przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o jej zlecenie. Dostawy bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone na warto¶æ do 20% warto¶ci przedmiotu zamówienia okre¶lonej zgodnie z § 3 umowy - za³±cznik nr 7 do SWZ.Zlecanie dostawy bêd±cej przedmiotem Opcji, jej odbiór ustalenie warto¶ci dostawy, uiszczanie zap³aty oraz odpowiedzialno¶æ za jej niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie w tym odpowiedzialno¶æ w postaci kar umownych jak równie¿ realizacja uprawnieñ Zamawiaj±cego wynikaj±cych z umowy, nastêpowaæ bêdzie na analogicznych zasadach jak w przypadku dostawy bêd±cej przedmiotem umowy.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo ograniczenia zakresu rzeczowego dostawy w wysoko¶ci do 20% warto¶ci przedmiotu zamówienia okre¶lonego zgodnie z § 3 umowy - za³±cznik nr 7 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 21.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie ni¿ej podane kryteria:
1 Cena 100 %
Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
Maksymalnie w kryterium "Cena" Wykonawca mo¿e uzyskaæ 100 punktów.
Cenê oferty Zamawiaj±cy okre¶li na podstawie warto¶ci brutto podanej przez Wykonawcê w formularzu oferty.
Uzyskana z wyliczenia ilo¶æ punktów zostanie ustalona z dok³adno¶ci± do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokr±gleñ matematycznych.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisówZezwolenie, licencja, koncesja lub wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej potwierdzaj±cy spe³nianie przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wymaganych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunki dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej, je¿eli wyka¿e, i¿ jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 40 000 z³.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego
Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem. W przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at, wraz z za¶wiadczeniem, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia przez Wykonawcê dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
2. Za¶wiadczenie z ZUS lub KRUS
Za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem. W przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia przez Wykonawcê dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
3. Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
4. O¶wiadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapita³owej
O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zezwolenie, licencja, koncesja lub wpis do rejestru
Zezwolenie, licencja, koncesja lub wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej potwierdzaj±cy spe³nianie przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wymaganych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunki dotycz±ce posiadania kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada koncesje, zezwolenie, licencjê lub dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest uprawniony do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z obrotem paliwami p³ynnymi.
2. Ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej
Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunki dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej, je¿eli wyka¿e, i¿ jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 40 000 z³.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
25.1. Wzór umowy stanowi za³±cznik nr 7 do niniejszej SWZ.25.2. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron, wyra¿an± na pi¶mie w formie aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-08 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-08 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-06
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa lekkiego oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2024/2025
- Dostawa oleju opa³owego dla Gminnego Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji w Szemudzie na 2025 rok
- "Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opa³owego w roku 2025 dla potrzeb Szko³y Podstawowej Nr 2 w Podwilku"
- Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opa³owego w roku 2025 dla potrzeb Szko³y Podstawowej Nr 2 im. Marii Konopnickiej w Zubrzycy Górnej
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego w 2025 roku
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 lub równowa¿nego spe³niaj±cego parametry Polskiej Normy PN-C-96024:2011 (grzewczego) do obiektów Zak³adu Karnego w Sztumie.
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.