eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiszczacPOPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC



Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Eko Nowa Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030293438

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Terespolska 38

1.5.2.) Miejscowość: Piszczac

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-530

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prezes@ekonowa.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekonowa.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e88344ba-6d8c-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e88344ba-6d8c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00580497

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00431452/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający informuje, iż zadanie, o którym mowa w rozdziale 4 SWZ realizowane jest w ramach projektu „POPRAWAGOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449655

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa istniejącej oczyszczalni ścieków
w miejscowości Trojanów”. Realizacja tego zadania polegać będzie na:
1) opracowaniu dokumentacji projektowej, w zakres której wchodzi minimum:
 opracowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia,
 uzyskaniu aktualnych wypisów z rejestru gruntów na tereny objęte Umową,
 wykonaniu niezbędnych inwentaryzacji, wizji lokalnych,
 opracowaniu mapy do celów projektowych,
 uzgodnieniu projektowanego zakresu przez ZUDP,
 uzyskaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
 dokonania zgłoszenia/uzyskania pozwolenia na przejście rurociągami pod wodami zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 18
lipca 2001 r. Prawo wodne (tj. Dz. U. 2021 r. poz. 2233) – o ile wymagane,
 uzyskaniu decyzji lokalizacyjnych inwestycji w pasach drogowych,
 uzyskaniu zgód na wykonanie zadania na działkach właścicieli prywatnych
i innych zarządców,
 uzyskaniu innych wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych,
 opracowaniu projektu budowlanego w zakresie zgodnym z wymaganiami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj.
Dz.U. 2023 poz. 682),
 opracowaniu przedmiarów, kosztorysów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
 opracowanie dokumentacji powykonawczej,
2) wykonaniu na podstawie opracowanej dokumentacji przebudowy istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości
Trojanów, której zakres robót obejmuje:
 budowę sita kanałowego,
 budowę osadnika wstępnego,
 budowę zbiornika buforowego,
 budowę reaktora biologicznego SBR,
 instalację automatyki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 2963473,21 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kolonia”.
Realizacja tego zadania polegać będzie na:
1) opracowaniu dokumentacji projektowej, w zakres której wchodzi minimum:
 opracowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia,
 uzyskaniu aktualnych wypisów z rejestru gruntów na tereny objęte Umową,
 wykonaniu niezbędnych inwentaryzacji, wizji lokalnych,
 opracowaniu mapy do celów projektowych,
uzgodnieniu projektowanego zakresu przez ZUDP,
 uzyskaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
 dokonania zgłoszenia/uzyskania pozwolenia na przejście rurociągami pod wodami zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 18
lipca 2001 r. Prawo wodne (tj. Dz. U. 2021 r. poz. 2233) – o ile wymagane,
 uzyskaniu decyzji lokalizacyjnych inwestycji w pasach drogowych,
 uzyskaniu zgód na wykonanie zadania na działkach właścicieli prywatnych
i innych zarządców,
 uzyskaniu innych wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych,
 opracowaniu projektu budowlanego w zakresie zgodnym z wymaganiami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj.
Dz.U. 2023 poz. 682),
 opracowaniu przedmiarów, kosztorysów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
 opracowanie dokumentacji powykonawczej,
2) wykonaniu na podstawie opracowanej dokumentacji budowy sieci wodociągowej w miejscowości Piszczac Trzeci oraz
budowy oczyszczalni ścieków w miejscowości Piszczac Kolonia, których zakres robót obejmuje:
a) w zakresie sieci wodociągowej:
Wykonanie sieci wodociągowej z rur PE100 Ø125x7,4mm PN10 SDR 17 na odcinku około 670 mb oraz wykonanie zasuw
sekcyjnych DN125 (2 kpl.),
a także min. 1 hydrant p.poż. DN80. Ostateczną liczbę oraz lokalizację hydrantów p.poż. wykonać, zgodnie z aktualnymi
przepisami,
tj. Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 lipca 2009 r. w sprawie przeciwpożarowego
zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (Dz. U. z 2009 r. nr 124, poz. 1030). Ostateczną ilość hydrantów oraz zasuw
ustalić na etapie wykonywania dokumentacji projektowej.
b) w zakresie oczyszczalni ścieków:
 budowę reaktora,
 budowę studzienki rozdzielczej,
 budowę przepompowni ścieków,
 budowę urządzeń rozsądzających.
4.3. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa
Program funkcjonalno-użytkowy wraz z załącznikami (dalej zwany również: „PFU”) - Załącznik Nr 1 do SWZ, oraz Projekt
umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 311752,01 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4095900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4757148,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4095900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Investmil Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384945852

7.3.4) Miejscowość: Czeberaki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4095900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 590400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330870,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowy Instalacji Sanitarnych i C.O. Jerzy Lewandowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 030142254

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330870,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.