Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00449655/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
- 2023/BZP 00471766/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-31
- 2023/BZP 00487693/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Eko Nowa Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030293438
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Terespolska 38
1.5.2.) Miejscowość: Piszczac
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prezes@ekonowa.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekonowa.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e88344ba-6d8c-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e88344ba-6d8c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00580497
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00431452/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, iż zadanie, o którym mowa w rozdziale 4 SWZ realizowane jest w ramach projektu „POPRAWAGOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449655
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa istniejącej oczyszczalni ściekóww miejscowości Trojanów”. Realizacja tego zadania polegać będzie na:
1) opracowaniu dokumentacji projektowej, w zakres której wchodzi minimum:
opracowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia,
uzyskaniu aktualnych wypisów z rejestru gruntów na tereny objęte Umową,
wykonaniu niezbędnych inwentaryzacji, wizji lokalnych,
opracowaniu mapy do celów projektowych,
uzgodnieniu projektowanego zakresu przez ZUDP,
uzyskaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
dokonania zgłoszenia/uzyskania pozwolenia na przejście rurociągami pod wodami zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 18
lipca 2001 r. Prawo wodne (tj. Dz. U. 2021 r. poz. 2233) – o ile wymagane,
uzyskaniu decyzji lokalizacyjnych inwestycji w pasach drogowych,
uzyskaniu zgód na wykonanie zadania na działkach właścicieli prywatnych
i innych zarządców,
uzyskaniu innych wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych,
opracowaniu projektu budowlanego w zakresie zgodnym z wymaganiami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj.
Dz.U. 2023 poz. 682),
opracowaniu przedmiarów, kosztorysów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
opracowanie dokumentacji powykonawczej,
2) wykonaniu na podstawie opracowanej dokumentacji przebudowy istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości
Trojanów, której zakres robót obejmuje:
budowę sita kanałowego,
budowę osadnika wstępnego,
budowę zbiornika buforowego,
budowę reaktora biologicznego SBR,
instalację automatyki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 2963473,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kolonia”.Realizacja tego zadania polegać będzie na:
1) opracowaniu dokumentacji projektowej, w zakres której wchodzi minimum:
opracowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia,
uzyskaniu aktualnych wypisów z rejestru gruntów na tereny objęte Umową,
wykonaniu niezbędnych inwentaryzacji, wizji lokalnych,
opracowaniu mapy do celów projektowych,
uzgodnieniu projektowanego zakresu przez ZUDP,
uzyskaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
dokonania zgłoszenia/uzyskania pozwolenia na przejście rurociągami pod wodami zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 18
lipca 2001 r. Prawo wodne (tj. Dz. U. 2021 r. poz. 2233) – o ile wymagane,
uzyskaniu decyzji lokalizacyjnych inwestycji w pasach drogowych,
uzyskaniu zgód na wykonanie zadania na działkach właścicieli prywatnych
i innych zarządców,
uzyskaniu innych wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych,
opracowaniu projektu budowlanego w zakresie zgodnym z wymaganiami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj.
Dz.U. 2023 poz. 682),
opracowaniu przedmiarów, kosztorysów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
opracowanie dokumentacji powykonawczej,
2) wykonaniu na podstawie opracowanej dokumentacji budowy sieci wodociągowej w miejscowości Piszczac Trzeci oraz
budowy oczyszczalni ścieków w miejscowości Piszczac Kolonia, których zakres robót obejmuje:
a) w zakresie sieci wodociągowej:
Wykonanie sieci wodociągowej z rur PE100 Ø125x7,4mm PN10 SDR 17 na odcinku około 670 mb oraz wykonanie zasuw
sekcyjnych DN125 (2 kpl.),
a także min. 1 hydrant p.poż. DN80. Ostateczną liczbę oraz lokalizację hydrantów p.poż. wykonać, zgodnie z aktualnymi
przepisami,
tj. Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 lipca 2009 r. w sprawie przeciwpożarowego
zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (Dz. U. z 2009 r. nr 124, poz. 1030). Ostateczną ilość hydrantów oraz zasuw
ustalić na etapie wykonywania dokumentacji projektowej.
b) w zakresie oczyszczalni ścieków:
budowę reaktora,
budowę studzienki rozdzielczej,
budowę przepompowni ścieków,
budowę urządzeń rozsądzających.
4.3. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa
Program funkcjonalno-użytkowy wraz z załącznikami (dalej zwany również: „PFU”) - Załącznik Nr 1 do SWZ, oraz Projekt
umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 311752,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4095900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4757148,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4095900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Investmil Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384945852
7.3.4) Miejscowość: Czeberaki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4095900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 590400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowy Instalacji Sanitarnych i C.O. Jerzy Lewandowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 030142254
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PISZCZAC
- "Świadczenie dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piszczacu specjalistycznych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2025 roku"
- Obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie deficytu budżetu Gminy Piszczac oraz na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek długoterminowych
więcej: przetargi PISZCZAC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.