Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00427434/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa do wskazanego przez Zamawiającego miejsca, montaż oraz rozruch technologiczny sprzętu gastronomicznego w podziale na sześć części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261676225
1.5.8.) Numer faksu: 261676222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa do wskazanego przez Zamawiającego miejsca, montaż oraz rozruch technologiczny sprzętu gastronomicznego w podziale na sześć części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c764632e-c764-476f-9495-e4772cac9090
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580623
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427434
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 56/TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 510569,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa do wskazanego przez Zamawiającego miejsca, montaż oraz rozruch technologiczny sprzętu gastronomicznego w podziale na sześć części:Część 1- Piec konwekcyjno- parowy 20p (elektryczny);
2. Wzór umowy- załącznik nr 5 do SWZ oraz wymagania eksploatacyjno- techniczne- załącznik nr 2 do SWZ stanowią uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia oraz integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42214100-0 - Piece kuchenne
39172100-9 - Lady podawcze
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym
4.5.5.) Wartość części: 130081,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa do wskazanego przez Zamawiającego miejsca, montaż oraz rozruch technologiczny sprzętu gastronomicznego w podziale na sześć części:Część 2- Zmywarka kapturowa;
2. Wzór umowy- załącznik nr 5 do SWZ oraz wymagania eksploatacyjno- techniczne- załącznik nr 2 do SWZ stanowią uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia oraz integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42214100-0 - Piece kuchenne
39172100-9 - Lady podawcze
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym
42513210-0 - Witryny chłodnicze
4.5.5.) Wartość części: 32520,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa do wskazanego przez Zamawiającego miejsca, montaż oraz rozruch technologiczny sprzętu gastronomicznego w podziale na sześć części:Część 3- Zmywarka do mycia garnków, tac i sprzętu kuchennego;
2. Wzór umowy- załącznik nr 5 do SWZ oraz wymagania eksploatacyjno- techniczne- załącznik nr 2 do SWZ stanowią uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia oraz integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42214100-0 - Piece kuchenne
39172100-9 - Lady podawcze
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym
42513210-0 - Witryny chłodnicze
4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa do wskazanego przez Zamawiającego miejsca, montaż oraz rozruch technologiczny sprzętu gastronomicznego w podziale na sześć części:Część 4- Kocioł warzelny gazowy 300 l;
2. Wzór umowy- załącznik nr 5 do SWZ oraz wymagania eksploatacyjno- techniczne- załącznik nr 2 do SWZ stanowią uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia oraz integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42214100-0 - Piece kuchenne
39172100-9 - Lady podawcze
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym
42513210-0 - Witryny chłodnicze
4.5.5.) Wartość części: 32520,33 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa do wskazanego przez Zamawiającego miejsca, montaż oraz rozruch technologiczny sprzętu gastronomicznego w podziale na sześć części:Część 5- Piec konwekcyjno- parowy 20p (gazowy);
2. Wzór umowy- załącznik nr 5 do SWZ oraz wymagania eksploatacyjno- techniczne- załącznik nr 2 do SWZ stanowią uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia oraz integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42214100-0 - Piece kuchenne
39172100-9 - Lady podawcze
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym
42513210-0 - Witryny chłodnicze
4.5.5.) Wartość części: 195121,96 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa do wskazanego przez Zamawiającego miejsca, montaż oraz rozruch technologiczny sprzętu gastronomicznego w podziale na sześć części:Część 6- Bufet- lada ( bemarowa grzewcza 4 komorowa, bemarowa chłodnicza 4 komorowa), bufet neutralny.
2. Wzór umowy- załącznik nr 5 do SWZ oraz wymagania eksploatacyjno- techniczne- załącznik nr 2 do SWZ stanowią uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia oraz integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42214100-0 - Piece kuchenne
39172100-9 - Lady podawcze
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym
42513210-0 - Witryny chłodnicze
4.5.5.) Wartość części: 56780,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132318,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138475,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132318,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GASTRO POLBERG Jarosław Polberg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5221802321
7.3.3) Ulica: Dołowa 20
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-108
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GASTRO POLBERG Jarosław Polberg
jakie przetargi wygrała firma
GASTRO POLBERG Jarosław Polberg
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132318,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65805,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70110,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65805,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optimal Gastro Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170419002
7.3.3) Ulica: Miłocińska 17
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-232
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65805,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76075,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIGASTRO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992874627
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 62
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-541
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a reszta ofert podlegała odrzuceniu.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie, ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie, ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- "Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Sulęcinie sp. z o.o. w 2025 r."
- "Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci i młodzieży uczęszczających do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sulęcinie w roku kalendarzowym 2025"
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa sprzętu gastronomicznego dla COS-OPO w Szczyrku
- Zakup i dostawa wyposażenia zmywalni dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
- Zakup mebli i wyposażenia, w tym laboratorium magazynowego w ramach przedsięwzięcia pn. "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim"
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.