eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulęcinZakup, dostawa do wskazanego przez Zamawiającego miejsca, montaż oraz rozruch technologiczny sprzętu gastronomicznego w podziale na sześć części



Ogłoszenie z dnia 2024-11-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa do wskazanego przez Zamawiającego miejsca, montaż oraz rozruch technologiczny sprzętu gastronomicznego w podziale na sześć części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261676225

1.5.8.) Numer faksu: 261676222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, dostawa do wskazanego przez Zamawiającego miejsca, montaż oraz rozruch technologiczny sprzętu gastronomicznego w podziale na sześć części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c764632e-c764-476f-9495-e4772cac9090

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580623

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427434

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 56/TP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 510569,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa do wskazanego przez Zamawiającego miejsca, montaż oraz rozruch technologiczny sprzętu gastronomicznego w podziale na sześć części:
Część 1- Piec konwekcyjno- parowy 20p (elektryczny);
2. Wzór umowy- załącznik nr 5 do SWZ oraz wymagania eksploatacyjno- techniczne- załącznik nr 2 do SWZ stanowią uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia oraz integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42214100-0 - Piece kuchenne

39172100-9 - Lady podawcze

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym

4.5.5.) Wartość części: 130081,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa do wskazanego przez Zamawiającego miejsca, montaż oraz rozruch technologiczny sprzętu gastronomicznego w podziale na sześć części:
Część 2- Zmywarka kapturowa;
2. Wzór umowy- załącznik nr 5 do SWZ oraz wymagania eksploatacyjno- techniczne- załącznik nr 2 do SWZ stanowią uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia oraz integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42214100-0 - Piece kuchenne

39172100-9 - Lady podawcze

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym

42513210-0 - Witryny chłodnicze

4.5.5.) Wartość części: 32520,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa do wskazanego przez Zamawiającego miejsca, montaż oraz rozruch technologiczny sprzętu gastronomicznego w podziale na sześć części:
Część 3- Zmywarka do mycia garnków, tac i sprzętu kuchennego;
2. Wzór umowy- załącznik nr 5 do SWZ oraz wymagania eksploatacyjno- techniczne- załącznik nr 2 do SWZ stanowią uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia oraz integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42214100-0 - Piece kuchenne

39172100-9 - Lady podawcze

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym

42513210-0 - Witryny chłodnicze

4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa do wskazanego przez Zamawiającego miejsca, montaż oraz rozruch technologiczny sprzętu gastronomicznego w podziale na sześć części:
Część 4- Kocioł warzelny gazowy 300 l;
2. Wzór umowy- załącznik nr 5 do SWZ oraz wymagania eksploatacyjno- techniczne- załącznik nr 2 do SWZ stanowią uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia oraz integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42214100-0 - Piece kuchenne

39172100-9 - Lady podawcze

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym

42513210-0 - Witryny chłodnicze

4.5.5.) Wartość części: 32520,33 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa do wskazanego przez Zamawiającego miejsca, montaż oraz rozruch technologiczny sprzętu gastronomicznego w podziale na sześć części:
Część 5- Piec konwekcyjno- parowy 20p (gazowy);
2. Wzór umowy- załącznik nr 5 do SWZ oraz wymagania eksploatacyjno- techniczne- załącznik nr 2 do SWZ stanowią uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia oraz integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42214100-0 - Piece kuchenne

39172100-9 - Lady podawcze

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym

42513210-0 - Witryny chłodnicze

4.5.5.) Wartość części: 195121,96 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa do wskazanego przez Zamawiającego miejsca, montaż oraz rozruch technologiczny sprzętu gastronomicznego w podziale na sześć części:
Część 6- Bufet- lada ( bemarowa grzewcza 4 komorowa, bemarowa chłodnicza 4 komorowa), bufet neutralny.
2. Wzór umowy- załącznik nr 5 do SWZ oraz wymagania eksploatacyjno- techniczne- załącznik nr 2 do SWZ stanowią uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia oraz integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42214100-0 - Piece kuchenne

39172100-9 - Lady podawcze

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym

42513210-0 - Witryny chłodnicze

4.5.5.) Wartość części: 56780,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132318,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138475,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132318,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GASTRO POLBERG Jarosław Polberg

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5221802321

7.3.3) Ulica: Dołowa 20

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-108

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132318,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65805,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70110,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65805,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optimal Gastro Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170419002

7.3.3) Ulica: Miłocińska 17

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-232

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65805,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76075,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIGASTRO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992874627

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 62

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-541

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a reszta ofert podlegała odrzuceniu.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie, ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie, ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.