Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00520969/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa sprzętu elektronicznego i urządzeń interaktywnych na wyposażenie poddasza w budynku nr 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Szkolno – Wychowawczy nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000207540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 277C
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 672 23 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@bozp.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.osw2wejherowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8554971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu elektronicznego i urządzeń interaktywnych na wyposażenie poddasza w budynku nr 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ac7e290-8e9b-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00580669
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00520969
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 471544,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego i urządzeń urządzeń interaktywnych na wyposażenie poddasza w budynku nr 3 Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie, zwanych dalej „sprzętem”.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu i urządzeń:
1) telewizor cyfrowy 100" - 2 szt.
2) stojak przenośny do tv 100" - 2 szt.
3) projektor laserowy - 2 szt.
4) głośnik przenośny – 4 szt.
5) laptop z oprogramowaniem - 8 szt.
6) aparat cyfrowy fotograficzny – 1 szt.
7) obiektyw - 1 szt.
8) kamera sportowa- 2 szt.
9) drukarka 3d – 1 szt.
10) robot edukacyjny z akcesoriami – 1 szt.
11) projektor sceniczny - 1 szt.
12) tablet z akcesoriami - 12 szt.
13) interaktywne biurko - 2 szt.
14) cyfrowy wizualizer - 2 szt.
15) wielofunkcyjna ściana multimedialna - 1 szt.
16) urządzenie multimedialne do wyświetlania wirtualnych plansz edukacyjnych - 1 szt.
17) okulary VR – 12 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
32342412-3 - Głośniki
38652100-1 - Projektory
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
30213100-6 - Komputery przenośne
30213200-7 - Komputer tablet
30232100-5 - Drukarki i plotery
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 263 Ustawy Pzp, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę, albo unieważnić postępowanie. Zgodnie z art. 255 pkt. 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się odzawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 Pzp Wybrany wykonawca nie przystąpił do podpisania umowy w wyznaczonym terminie, pomimo wezwania. Ze względu na fakt, że cena pozostałej oferty przekracza kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia oraz z uwagi na termin realizacji zamówienia Zamawiający unieważnia postępowanie
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 455232,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 614000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd z podziałem na części
- Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozoru osób i mienia w budynkach Wejherowskiego Centrum Kultury - Filharmonii Kaszubskiej i Kamienicy Sztuki, wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej 2 w Rumi." - ETAP II
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I CHEMII GOSPODARCZEJ
- Budowa Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 2 w Rumi - ETAP II
- Sukcesywne dostawy folii operacyjnej
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec - dostawy wyposażenia
- Sprzedaż i dostawa wraz z montażem monitorów interaktywnych i projektorów laserowych jako doposażenie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jakości edukacji w I Liceum Ogólnokształcącym w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
- dostawa komputera przenośnego (laptopa)- nowy lub fabrycznie odnowiony lub używany dla ACMiN AGH-DE-dzp.272-200/25
- Zakup infrastruktury informatycznej oraz sprzętu komputerowego (w podziale na części)
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.