eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokUsługa obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu przeprowadzającego eksperymenty medyczne



Ogłoszenie z dnia 2024-11-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu przeprowadzającego eksperymenty medyczne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W BIAŁYMSTOKU

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288604

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-089

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umb.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umb.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu przeprowadzającego eksperymenty medyczne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-551bd4c4-d7bc-4ebf-bb19-5712aebd6ca8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580719

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00280333/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu przeprowadzającego eksperyment medyczny

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/umb/transakcja/1011190

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/umb/transakcja/1011190

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść
dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do
zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiado-mość została wysłana do zamawiającego.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformy. Infor-macje dotyczące odpowiedzi na
pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania
i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Kore-spondencja, której zgodnie z
obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformy do
konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powia-domień może ulec awarii lub powiadomienie może
trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla do-kumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), określa nie-zbędne wymagania sprzętowo -
aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
1.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza
wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
1.3. zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
1.4. włączona obsługa JavaScript,
1.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
1.6. szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
1.7. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg.
czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1.8. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
1.9. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się
z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym
postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony
w art. 221 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące
w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w
niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupo-wa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie
internetowej pod adre-sem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobo-wych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogól-ne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, infor-muję, że:
􀀁􀀁 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089
Białystok, NIP 542-021-17-17, REGON 000288604, reprezentowany przez Rektora;
􀀁􀀁 Uniwersytet Medyczny w Białymstoku powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się w sprawach
danych
osobowych wysyłając informacje na adres e-mail: iod@umb.edu.pl lub poprzez inne dane kontaktowe podane na stronach
internetowych Uczelni,
􀀁􀀁 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (tj. obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – ustawa Prawo zamówień publicznych),odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania na podstawie art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2019 r., poz. 2019, ze zm.), dalej „ustawa Pzp” , osoby wnioskujące o udostępnienie informacji publicznej, właściciel platformy do
publikowania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
􀀁􀀁 Pani/Pana dane osobowe w związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego mogą być przekazywane
do
państw trzecich,
􀀁􀀁 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy lub też przez okres dłuższy w przypadku postępowań finansowanych ze środków unijnych;
􀀁􀀁 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
􀀁􀀁 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w
art. 22 RODO;
􀀁􀀁 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie przez administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO;
􀀁􀀁 nie przysługuje Pani/Panu:
− prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZP.25.2.19.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu
przeprowadzającego eksperymenty medyczne od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy w ramach umowy
grupowej/generalnej. Szczegółowy opis przedmiotu za-mówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający
przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 ust
1 ustawy Pzp:
A. ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń.
Wykonawca zobowiązany będzie przy powtórzeniu podobnych usług do zastosowania:
- stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym oraz nie będzie stosował stawek minimalnych wynikających z
zasady określającej minimalną składkę;
- zakresu co najmniej tożsamego z zakresem określonym w zamówieniu podstawowym w odnie-sieniu do poszczególnych ryzyk
ubezpieczeniowych; - przy kalkulacji składki uwzględni okres rzeczywiście udzielanej ochrony według systemu pro rata temporis za każdy dzień.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się najkorzystniejszy bilans (Σ) uzyskanych punktów z tytułu:
A - cena oferty - 60%
B - warunki ubezpieczenia - 40%
Σ = A + B
A – cena oferty
Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą łączną składkę. Po-zostali Wykonawcy
otrzymają stosowną ilość punktów obliczoną według wzoru:
Ocena oferty = Cn x Wa x Wp
Cb
gdzie:
Cn – cena najniższa zaproponowana (suma wszystkich składek jednego Wykonawcy )
Cb – cena badanej oferty (suma wszystkich składek jednego Wykonawcy )
Wa – waga procentowa dla kryterium cena oferty
Wp – współczynnik proporcjonalności = 100
B – warunki ubezpieczenia
Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie Załącznika Nr 2 do SWZ – Formularza ofertowego. Maksymalną ilość punktów
za warunki ubezpieczenia otrzyma Wykonawca, który zaakceptuje treść proponowanych klauzul fakultatywnych,
rozszerzenie zakresu ubezpieczenia.
Pozostali Wykonawcy otrzymają stosowną ilość punktów obliczoną według wzoru:
Ocena oferty = Wu x Wb x Wp
20
gdzie:
Wu – warunki ubezpieczenia badanej oferty
Wb – waga procentowa dla kryterium warunki ubezpieczenia
Wp – współczynnik proporcjonalności = 100
20 – łączna liczba możliwych do zdobycia punktów
2. Sposób punktacji
A. Zostaną przyznane punkty za uwzględnienie proponowanych:
1. Oferowanych klauzul:
Według następującego kryterium :
A.1. KLAUZULE FAKULTATYWNE
- przyjęcie klauzuli fakultatywnej – 10 pkt.
- odrzucenie/zmiana treści klauzuli fakultatywnej – 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu w związku z brakiem podstaw wykluczenia, o których mowa w Części XV SWZ,
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunku;
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów - Wykonawca musi posiadać zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, ważne w okresie realizacji zamówienia;
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa warunku;
2.4 zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie określa warunku.
Spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej, zostanie zweryfikowane na podstawie
przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia, które stanowi tymczasowe zapewnienie przez wykonawcę, że spełnia warunki
udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1
ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, zamiast podmiotowych środków dowodowych:
- w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności
informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia złożonym wraz z ofertą – wg Załącznika nr 7 do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie
z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, zamiast podmiotowych środków dowodowych:
- w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg Załącznika nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Warunki ubezpieczenia stanowią przedmiotowe środki dowodowe, na potwierdzenie zgodności
oferowanej usługi z wymaganiami i cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli będą
potwierdzały, że oferowana usługa spełnia określone przez zamawiającego wymagania, cechy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli będą
potwierdzały, że oferowana usługa spełnia określone przez zamawiającego wymagania, cechy.
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki będą niekompletne,
zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełniania w wyznaczonym
terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1.1. formularz ofertowy wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SWZ;
1.2. warunki ubezpieczenia*,
1.3 oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
1.4. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
1.5. o ile nie wynika to ze złożonych dokumentów do oferty lub z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w
szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.) do oferty należy załączyć
pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby lub osób podpisujących ofertę do reprezentowania
Wykonawcy;
1.6. w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu, oświadczenie o nie-podleganiu wykluczeniu,
którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz oświadczenie doty-czące spełniania warunków udziału w postępowaniu,
którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ składa również podmiot, na zasoby, którego powołuje się Wykonawca;
1.7. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu,
którego wzór stanowi załącznik 3 do SWZ oraz oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu,
którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie
ubiegających się udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawieraćw
szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika
oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: reprezentowanie wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie zobowiązań w
imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, złożenie
oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających
się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i
przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub
ewidencji wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa (oryginał lub kserokopia potwierdzona
notarialnie), należy dołączyć do oferty w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym lub
osobistym.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem
występującym jako pełnomocnik pozostałych, przy czym płatności będą przekazywane wprost
na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub na utworzone wspólne konto
rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia publicznego, ponoszą solidarną
odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego, umowy regulującej zasady współpracy wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający nie przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem okoliczności wskazanych w
art. 455 ustawy Pzp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/umb/transakcja/1011190

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-19 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.