eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówRemont korytarzy, klatek schodowych, holu oraz ściany w pomieszczeniu archiwum w Domu Asystenta Politechniki Rzeszowskiej.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont korytarzy, klatek schodowych, holu oraz ściany w pomieszczeniu archiwum w Domu Asystenta Politechniki Rzeszowskiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA RZESZOWSKA IM.IGNACEGO ŁUKASIEWICZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Warszawy 12

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 8653888

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorzech@prz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Uczelnia Wyższa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont korytarzy, klatek schodowych, holu oraz ściany w pomieszczeniu archiwum w Domu Asystenta Politechniki Rzeszowskiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfe1eeea-7892-4bbb-b166-18db5bb7f13e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580827

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021547/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Remont korytarzy, klatek schodowych, holu oraz ściany w pomieszczeniu archiwum w Domu Asystenta Politechniki Rzeszowskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490890

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NA/P/182/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 411798,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont korytarzy, klatek schodowych, holu oraz ściany w pomieszczeniu archiwum w Domu Asystenta Politechniki Rzeszowskiej. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu Domu Asystenta w zakresie:
1. Korytarze i klatki schodowe - demontaż i ponowny montaż skrzynek pocztowych, grzejników po wykonanych pracach, zabezpieczenie podłóg, drzwi i okien, montaż suchej zabudowy - rury, wnęki, rewizje w części elektrycznej, czyszczenie i malowanie kilkukrotne balustrad i grzejników farbą olejną, zerwanie cokolika, przygotowanie powierzchni ścian i sufitów (klatki schodowe) do malowania poprzez: czyszczenie i mycie, nałożenie emulsji szczepnej, wykonania tynków gipsem tynkarskim o zwiększonej twardości, montażu ochronnych narożników, malowanie kilkukrotne ścian i sufitów na klatkach schodowych farbami lateksowymi oraz lakierem akrylowym lamperii na klatkach schodowych i w korytarzach, wykonanie cokolików z płytek, wykonanie sufitu podwieszanego na korytarzach.
2. Hol - skucie posadzki z lastryko wraz z cokołami, wykonanie warstwy szczepnej, wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej, ułożenie posadzki i cokolików z płytek mrozoodpornych, ceramicznych, antypoślizgowych klasy R11 na zaprawie klejącej, montaż narożników ochronnych podtynkowych, gruntowanie, wykonanie gładzi tynkowej oraz malowanie kilkukrotne ścian farbą lateksową, wykonanie sufitu podwieszanego
3. Posadzka na wejściu do budynku od strony śmietnika - skucie posadzki z płytek gres oraz zaprawy wyrównującej, wykonanie warstwy szczepnej, wykonanie posadzki i cokolików z płytek gresowych,
4. Hol łącznika - demontaż na czas wykonywania robót grzejnika stalowego i jego ponowny montaż, przygotowanie powierzchni ścian i sufitu do malowania poprzez: poszpachlowanie nierówności powierzchni tynku, gruntowanie pod powłokę malarską, malowanie kilkukrotne ścian i sufitów farbami lateksowymi.
5. Ściana w pomieszczeniu archiwum - zabezpieczenie terenu prac przed uszkodzeniami i zabrudzeniami - w tym regałów, skucie zmurszałego tynku w części pod parapetowej, wykonanie powłoki wzmacniającej cegły, uszczelnienie ścian preparatem do gruntowania podłoży obciążonych siarczanami, wykonanie tynku z zaprawy tynkarskiej magazynującej sole, oraz zaprawy odpornej na siarczany, nałożenie tynku renowacyjnego z włókien, warstwy nawierzchniowej ze szpachlówki mineralnej, a następnie gładzi gipsowej z osadzeniem narożników podtynkowych, gruntowanie i malowanie kilkukrotne ściany farbą do renowacji paroprzepuszczalną.
6. Wywóz gruzu.
7. Roboty elektryczne: Demontaż instalacji elektrycznej oraz opraw oświetleniowych, wykonanie podtynkowego okablowania w betonie wraz z osprzętem, montaż opraw oświetleniowych, wraz z czujnikami ruchu, awaryjnych i ewakuacyjnych, przebudowa tablicy elektrycznej TA1, wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej i natężenia oświetlenia. Wszystkie istniejące oprawy oświetleniowe należy zdemontować ostrożnie i przekazać protokolarnie Użytkownikowi Zamawiającego.
Prace będą na obiekcie czynnym służącym do okresowego zamieszkania pracowników Uczelni. Dobór kolorów farb i lakierów do uzgodnienia z Użytkownikiem na etapie wykonywania prac remontowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do wniosku o zamówienie publiczne, na który składa się: przedmiary robót, STWiOR

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387511,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 702351,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 387511,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Leja Jakub Leja Spółka Cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151815170

7.3.3) Ulica: Rakszawa

7.3.4) Miejscowość: Rakszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 37-111

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387511 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.