eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług odbioru przesyłek z Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 37 Biur Powiatowych w województwie mazowieckim na 2024r.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług odbioru przesyłek z Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 37 Biur Powiatowych w województwie mazowieckim na 2024r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Mazowiecki Oddział Regionalny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 70

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-175

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.radkiewicz@arimr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Agencja płatnicza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług odbioru przesyłek z Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 37 Biur Powiatowych w województwie mazowieckim na 2024r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af7c452c-83da-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00580831

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00501455

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOR07.2616.3.2023.DS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług pocztowych dotyczących listów w obrocie krajowym i zagranicznym polegających na płatnym odbiorze wcześniej przygotowanych przesyłek i nadania tego samego dnia w placówce operatora wyznaczonego, z miejsca i w czasie wskazanym przez Zamawiającego, to jest z Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz z 37 Biur Powiatowych obsługujących poszczególne jednostki Zamawiającego do wskazanych placówek pocztowych.
2.2. Usługa obejmuje wszystkie rodzaje przesyłek listowych, zarówno w obrocie krajowym jak i zagranicznym.
2.3. Waga, wymiary, zawartość, opakowanie i sposób adresowania przesyłek, powinny spełniać warunki określone w przepisach obowiązujących w czasie ich nadawania.
2.4. Wydanie przesyłek z Mazowieckiego Oddziału Regionalnego lub Biur Powiatowych może nastąpić tylko po okazaniu upoważnienia wraz z dokumentem tożsamości przez przedstawiciela firmy świadczącej usługi
pocztowe dotyczące listów, odbierającego i nadającego przesyłki.
2.5. Data i godzina pokwitowania na formularzu odbioru przesyłek z miejsca wskazanego przez Zamawiającego nie jest datą i godziną nadania przesyłek, jednakże nadanie przesyłek musi nastąpić w dniu ich odebrania.
2.6. Odbiór przesyłek pocztowych z jednostek Zamawiającego dokonywany będzie pięć razy w tygodniu, to jest w poniedziałek, wtorek, środę, czwartek i piątek z wyjątkiem świąt, raz dziennie w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od 7:30 do 15:30, w przedziałach godzinowych wskazanych przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do umowy Wykaz jednostek Zamawiającego, przy czym Zamawiający przygotuje przesyłki na określony czas, jakim jest początkowa godzina przedziału czasowego odbioru przesyłek danej jednostki ARiMR.
2.7. Jeżeli w trakcie realizacji usługi Wykonawca stwierdzi konieczność zmiany przedziału godzinowego odbioru przesyłek określonego w Załączniku nr 1 do umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu drogą elektroniczną wniosek o zmianę przedziału godzinowego odbioru przesyłek, celem akceptacji przez Zamawiającego. Wykonawca nie może zmienić przedziału godzinowego odbioru przesyłek bez pisemnej akceptacji Zamawiającego. Zmiana godzin odbioru przesyłek nie wymaga sporządzania aneksu do niniejszej umowy.
2.8. Łączna maksymalna masa przesyłek przekazywanych podczas jednego odbioru nie przekroczy masy 50 kg.
2.9. W przypadku stwierdzenia zastrzeżeń dotyczących odebranych przesyłek, Wykonawca wyjaśnia je z jednostką Zamawiającego w sposób telefoniczny
2.10. Wykonawca zobowiązany będzie do:
2.10.1. odbioru i nadania przesyłek w uzgodnionym terminie (dzień tygodnia oraz godzina),
2.10.2. sprawdzania czy przesyłki są prawidłowo przygotowane do odbioru i nadania (czy sporządzono lub wypełniono oraz dołączono do przesyłek odpowiednie zestawienia i dokumenty),
2.10.3. porównania stanu faktycznego odbieranych przesyłek z wpisami zawartymi w zestawieniach - na podstawie zestawień przekazanych przez Zamawiającego,
2.10.4. pokwitowania odebranych przesyłek na zestawieniu zawierającym ilość przesyłek rejestrowanych i nierejestrowanych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz datę i godzinę ich odbioru,
2.10.5. dostarczenia odebranych przesyłek do właściwej placówki poczty, wraz z załączoną dokumentacją nadawczą oraz jednym egzemplarzem zestawienia,
2.10.6. przekazania do jednostek Zamawiającego odebranych poprzednio, pokwitowanych przez właściwą placówkę poczty, arkuszy nadawczych lub pocztowej książki nadawczej przesyłek rejestrowanych.
2.11. Urzędem pocztowym przyjmującym przesyłki jest placówka pocztowa, wskazana w Załączniku nr 2 do umowy Wykaz jednostek Zamawiającego wraz wykazem placówek pocztowych obsługujących ARiMR.
2.12. Odbierający nie uczestniczy w wypełnianiu dokumentów nadawczych i przygotowywaniu przesyłek odbieranych do przewozu w ramach realizacji usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291657,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291657,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291657,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-000-73-13

7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291657,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.