eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DragaczBudowa sali gimnastycznej, utworzenie "zerówki" i żłobka gminnego w istniejących pomieszczeniach sali gimnastycznej w Grupie



Ogłoszenie z dnia 2024-11-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sali gimnastycznej, utworzenie "zerówki" i żłobka gminnego w istniejących pomieszczeniach sali gimnastycznej w Grupie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRAGACZ

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Dragacz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dragacz 7A

1.5.2.) Miejscowość: Dragacz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-134

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@dragacz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-dragacz.rbip.mojregion.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dragacz.ezamawiajacy.pl/pn/dragacz/demand/165682/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sali gimnastycznej, utworzenie "zerówki" i żłobka gminnego w istniejących pomieszczeniach sali gimnastycznej w Grupie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7f10607-39ff-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580879

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032836/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa sali gimnastycznej, utworzenie "zerówki" i żłobka gminnego w istniejących pomieszczeniach sali gimnastycznej w Grupie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399580

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.2.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1, zadanie pn.: „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Grupie o salę sportową z zapleczem” przedmiot zamówienia obejmuje,
a) budowę sali sportowej wraz z zapleczem na terenie Szkoły Podstawowej w Grupie połączonej za pomocą łącznika z istniejącym budynkiem Szkoły,
b) roboty przygotowawcze, organizacja placu budowy,
c) roboty ziemne,
d) roboty fundamentowe wraz z izolacjami,
e) roboty konstrukcyjne – wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych nośnych,
montaż prefabrykowanej konstrukcji drewnianej dachu na Sali sportowej oraz żelbetowego stropodachu na częścią zaplecza Sali, wykonanie pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi,
f) roboty murarskie - wykonanie ścian wewnętrznych działowych i połączenia z częścią budynku istniejącego,
g) montaż stolarki zewnętrznej i wewnętrznej,
h) roboty wykończeniowe wewnętrzne wraz z montażem wyposażenia Sali sportowej,
i) roboty wykończeniowe zewnętrzne wraz z dociepleniem elewacji budynku,
j) zagospodarowanie terenu – wykonanie drogi pożarowej dla straży pożarnej oraz uzupełnienie utwardzenia terenu przy budynku,
k) instalacje wewnętrzne oraz instalacje zewnętrzne wraz z budową przyłączy i zewnętrznego oświetlenia,
l) instalacja fotowoltaiczna,
ł) budowa bieżni oraz skoku w dal,
m) wykonanie prac towarzyszących oraz porządkowych i odtworzenie terenów przyległych,
n) dostawa i montaż urządzeń i oznakowania niezbędnych do uzyskania odbioru w zakresie p-poż.,
o) wykonanie niezbędnych badań i sprawdzeń oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
2) Parametry techniczne części budynku objęte zakresem przedmiotu zamówienia:
a) max. wysokość budynku: 10,71 m
b) ilość kondygnacji nadziemnych: 1
c) ilość kondygnacji podziemnych: 0
d) powierzchnia zabudowy budynku: 890,08 m2
e) powierzchna użytkowa: 804,68 m2
f) kubatura: 5578,68 m3

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

42511110-5 - Pompy grzewcze

4.5.5.) Wartość części: 5084296,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2, zadanie pn.: „Rozbudowa, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Grupie na pomieszczenia przeznaczone dla oddziału przedszkolnego klasa „zero” oraz żłobka” przedmiot zamówienia obejmuje:
a) przebudowę i rozbudowę oraz zmianę sposobu użytkowania istniejącej części pomieszczeń parteru Szkoły Podstawowej w Grupie na pomieszczenie przeznaczone dla oddziału przedszkolnego – klasa ‘0” oraz dla żłobka, adaptacja dotyczy:
- istniejącej sali gimnastycznej wraz z zapleczem (szatnie, pomieszczenia
magazynowe oraz pomieszczenia dla nauczycieli),
- łącznik ze Szkołą,
- pomieszczenia istniejącego oddziału klasy „0”,
b) roboty przygotowawcze, organizacja placu budowy,
c) roboty demontażowe i rozbiórkowe,
d) roboty ziemne i fundamentowe rozbudowy budynku,
e) roboty murowe,
f) montaż stolarki zewnętrznej i wewnętrznej,
g) roboty wykończeniowe wewnętrze wraz z dostawa i montażem wyposażenia,
h) roboty wykończeniowe zewnętrzne wraz z dociepleniem elewacji budynku,
i) remont pokrycia dachu wraz z wykonaniem nowych obróbek blacharskich i
docieplenia dachu budynku,
j) zagospodarowanie terenu –uzupełnienie utwardzenia terenu przy budynku oraz
budowa pochylni i podestu wejściowego do budynku – wejście główne oraz wejścia
do zaplecza budynku,
k) instalacje wewnętrzne oraz instalacje zewnętrzne wraz z budową przyłączy,
l) wykonanie prac towarzyszących oraz porządkowych i odtworzenie terenów
przyległych,
ł) dostawa i montaż urządzeń i oznakowania niezbędnych do uzyskania odbioru w
zakresie p-poż,
m) wykonanie niezbędnych badań i sprawdzeń oraz uzyskanie pozwolenia na
użytkowanie.
4) Parametry techniczne części budynku objęte zakresem przedmiotu zamówienia:
a) max. wysokość budynku: 7,45 m
b) ilość kondygnacji nadziemnych: 1
c) ilość kondygnacji podziemnych: 1
d) powierzchnia zabudowy budynku: 498,80 m2
e) powierzchnia rozbudowy: 26,04 m2
6) powierzchna użytkowa: 403,99 m2
f) kubatura: 2530,62 m3

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 2363094,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6890000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8541013,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6890000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEL-BUD Alicja Tomaszewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762462619

7.3.4) Miejscowość: Rywałd 59

7.3.5) Kod pocztowy: 87-220

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6890000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2990000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4748416,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2990000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEL-BUD Alicja Tomaszewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762462619

7.3.4) Miejscowość: Rywałd 59

7.3.5) Kod pocztowy: 87-220

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2990000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.