Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00461920/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lokali usługowych w budynku przy ul. 6 Sierpnia 1/5 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Ośrodek Interwencji Kryzysowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364045408
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 6 Sierpnia 1/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-843
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@woik.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.woik.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://owg.eb2b.com.pl/organizer-preview-auction.html/446162/remont-lokali-uslugowych-w-budynku-przy-ul-6-sierpnia-1-5-w-warszawie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont lokali usługowych w budynku przy ul. 6 Sierpnia 1/5 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-952c2333-431b-4154-bb55-c19a14bdbbde
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461920
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-4/WOIK/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont wybranych pomieszczeń w budynku Warszawskiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej.
Planowane prace rozbiórkowe: demontaż części istniejących ścianek działowych; demontaż stolarki drzwiowej; demontaż wewnętrznej klapy wyłazu dachowego; demontaż wewnętrznej balustrady schodów; demontaż wskazanej stolarki drzwiowej i okiennej; demontaż wierzchnich warstw wykończeniowych posadzek.
Planowane prace budowlane – montaż oraz prace wykonawcze: wykonanie projektowanych ścianek działowych z wypełnieniem wełną mineralną; wykonanie projektowanych ścianek działowych murowanych; wykonanie wypełnienia otworu drzwiowego; wykonanie warstwy wykończeniowej ścian glazura; wykonanie nowych warstw wykończeniowych posadzki; wykonanie nowej warstwy tynkarskiej i malatury ścian; montaż stolarki drzwiowej i okiennej wewnętrznej; wymiana parapetów wewnętrznych; montaż wewnętrznej balustrady schodów; wykonanie podłączeń elektrycznych i teletechnicznych; wykonanie nowych punktów elektrycznych i teletechnicznych; wymiana wskazanych grzejników; podłączenia hydrauliczne w remontowanych łazienkach.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac ogólnobudowlanych oraz prac dot. instalacji sanitarnych i elektrycznych, opisanych w dokumentacji projektowej.
2. Na Opis przedmiotu zamówienia (Dokumentacja projektowa) stanowiący załącznik nr 1 do SWZ składają się:
– rysunki i przedmiary
ARCHITEKTURA
- Projekt remontu Warszawskiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych do Projektu remontu Warszawskiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej
INSTALACJE ELEKTRYCZNE
- Projekt Techniczny przebudowy budynku Warszawskiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (instalacje elektryczne)
INSTALACJE SANITARNE
- Projekt remontu Warszawskiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej (instalacje sanitarne, instalacja centralnego ogrzewania)
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych do Projektu remontu Warszawskiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej (instalacje sanitarne)
3. Wszędzie tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia wskazano na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się rozwiązania równoważne.
4. Wszędzie tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia znajdują się odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262310-7 - Zbrojenie
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien
45432210-9 - Wykładanie ścian
45410000-4 - Tynkowanie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 643572,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1022587,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 643572,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SM PROFIBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342681394
7.3.3) Ulica: Szumiących Traw 18/2
7.3.4) Miejscowość: Jaworowa
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty ogólnobudowlane, PHU Marcin Denkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 643572,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.