eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont lokali usługowych w budynku przy ul. 6 Sierpnia 1/5 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2024-11-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lokali usługowych w budynku przy ul. 6 Sierpnia 1/5 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Ośrodek Interwencji Kryzysowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364045408

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 6 Sierpnia 1/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-843

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@woik.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.woik.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://owg.eb2b.com.pl/organizer-preview-auction.html/446162/remont-lokali-uslugowych-w-budynku-przy-ul-6-sierpnia-1-5-w-warszawie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont lokali usługowych w budynku przy ul. 6 Sierpnia 1/5 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-952c2333-431b-4154-bb55-c19a14bdbbde

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580941

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461920

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-4/WOIK/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont wybranych pomieszczeń w budynku Warszawskiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej.
Planowane prace rozbiórkowe: demontaż części istniejących ścianek działowych; demontaż stolarki drzwiowej; demontaż wewnętrznej klapy wyłazu dachowego; demontaż wewnętrznej balustrady schodów; demontaż wskazanej stolarki drzwiowej i okiennej; demontaż wierzchnich warstw wykończeniowych posadzek.
Planowane prace budowlane – montaż oraz prace wykonawcze: wykonanie projektowanych ścianek działowych z wypełnieniem wełną mineralną; wykonanie projektowanych ścianek działowych murowanych; wykonanie wypełnienia otworu drzwiowego; wykonanie warstwy wykończeniowej ścian glazura; wykonanie nowych warstw wykończeniowych posadzki; wykonanie nowej warstwy tynkarskiej i malatury ścian; montaż stolarki drzwiowej i okiennej wewnętrznej; wymiana parapetów wewnętrznych; montaż wewnętrznej balustrady schodów; wykonanie podłączeń elektrycznych i teletechnicznych; wykonanie nowych punktów elektrycznych i teletechnicznych; wymiana wskazanych grzejników; podłączenia hydrauliczne w remontowanych łazienkach.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac ogólnobudowlanych oraz prac dot. instalacji sanitarnych i elektrycznych, opisanych w dokumentacji projektowej.
2. Na Opis przedmiotu zamówienia (Dokumentacja projektowa) stanowiący załącznik nr 1 do SWZ składają się:
– rysunki i przedmiary
ARCHITEKTURA
- Projekt remontu Warszawskiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych do Projektu remontu Warszawskiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej
INSTALACJE ELEKTRYCZNE
- Projekt Techniczny przebudowy budynku Warszawskiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (instalacje elektryczne)
INSTALACJE SANITARNE
- Projekt remontu Warszawskiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej (instalacje sanitarne, instalacja centralnego ogrzewania)
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych do Projektu remontu Warszawskiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej (instalacje sanitarne)
3. Wszędzie tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia wskazano na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się rozwiązania równoważne.
4. Wszędzie tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia znajdują się odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262310-7 - Zbrojenie

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien

45432210-9 - Wykładanie ścian

45410000-4 - Tynkowanie

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 643572,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1022587,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 643572,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SM PROFIBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342681394

7.3.3) Ulica: Szumiących Traw 18/2

7.3.4) Miejscowość: Jaworowa

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty ogólnobudowlane, PHU Marcin Denkiewicz


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 643572,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji umowy 10 tygodni (70 dni)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.