Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00420167/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa kuchni w budynku wielofunkcyjnym w Areszcie Śledczym w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590444
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poludniowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-482
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 81 7104400
1.5.8.) Numer faksu: +48 81 7445715
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_lublin@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ssdip.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e55cd1dd-0cbe-4214-8ce5-001d378ce2331.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa kuchni w budynku wielofunkcyjnym w Areszcie Śledczym w Lublinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e55cd1dd-0cbe-4214-8ce5-001d378ce233
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581021
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040213/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa kuchni w budynku wielofunkcyjnym w Areszcie Śledczym w Lublinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420167
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/KW.2232.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych przy zadaniu inwestycyjnym o nazwie „Przebudowa kuchni w budynku wielofunkcyjnym w Areszcie Śledczym w Lublinie” polegających na przebudowie kuchni zakładowej zgodnie z posiadaną dokumentacją projektową.
Przedmiot zamówienia ma zostać zrealizowany w jednym etapie do dnia 28 marca 2025 r.
Zamówienie dotyczy całości zadania pn.: „Przebudowa kuchni w budynku wielofunkcyjnym w Areszcie Śledczym w Lublinie”.
Zestawienie prac związanych z realizacją całości zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa kuchni w budynku wielofunkcyjnym w Areszcie Śledczym w Lublinie” oraz obowiązki Wykonawcy zostały wyszczególnione w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 9.
2. W skład opisu przedmiotu zamówienia wchodzą także:
1) projekt techniczny przebudowy kuchni w budynku wielofunkcyjnym w Areszcie Śledczym w Lublinie;
2) projekt techniczny branża elektryczna;
3) projekt techniczny przyłącza dla zasilania kuchni zakładowej;
4) projekt techniczny branża sanitarna;
5) przedmiary robót;
3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
3. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia uwzględni wymagania zawarte w powyższych dokumentach.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfiką terenu budowy znajdującego się w jednostce penitencjarnej, ze szczególną dbałością o obiekty budowlane znajdujące się w bezpośrednim sąsiedztwie terenu budowy.
5. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w specyfikacji warunków zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót (stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji) – dodaje się słowa „lub równoważne” zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, materiały
lub urządzenia o nie gorszych parametrach niż wskazane w opisach. Wszelkie towary określone w dokumentacji, a pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać, aby spełnić wymagania zamawiającego. Wykonawca może zaproponować zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisanym w specyfikacji warunków zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia) spełniają określone przez zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). Wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Wykonawca ma obowiązek posiadać dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie wszystkich zastosowanych materiałów (atesty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości i inne niezbędne dokumenty).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216113-9 - Roboty budowlane w zakresie budynków więziennych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
MR CREOWykonawca MR CREO nie wykazał, że spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący dysponowania kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej (w zakresie sieci, instalacji elektrycznych i sanitarnych i urządzeń elektrycznych), posiadającym co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót budowlanych, który był kierownikiem robót budowlanych co najmniej 1 zakończonej inwestycji budowy budynku użyteczności publicznej lub budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub zamieszkania zbiorowego, zakończonych przed upływem terminu.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.
W związku z powyższym na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp Zamawiający odrzucił ofertę wykonawcy MR CREO.
P.H.U.B. Łukasz Mach
W terminie przewidzianym wezwaniu do poprawienia wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia, Łukasz Mach nie poprawił tego wykazu tak, aby wykaz ten potwierdzał spełnianie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania osobami skierowanymi do realizacji zamówienia.
Mając na uwadze powyższe, Łukasz Mach wniósł o uwzględnienie odwołania w całości i nakazanie Zamawiającemu unieważnienie czynności wezwania do poprawienia podmiotowych środków dowodowych i dokonanie wyboru oferty Łukasza Mach jako oferty najkorzystniejszej.
W wyroku z dnia 17 października 2024 r. Krajowa Izba Odwoławcza oddaliła odwołanie i uznała, że kosztami postępowania obciąża wykonawcę Łukasz Mach prowadzący działalność gospodarczą pod firmą P.H.U.B. Łukasz Mach, ul. Janowska 24, 37-470 Lipa i zalicza na poczet kosztów postępowania odwoławczego kwotę 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy) wniesioną przez wykonawcę tytułem uiszczonego wpisu, jak i kwotę 3 600 zł 00 gr (słownie: trzy tysiące sześćset złotych zero groszy) poniesioną przez Zamawiającego tytułem wynagrodzenia pełnomocnika. Zasądza od wykonawcy Łukasz Mach prowadzący działalność gospodarczą pod firmą P.H.U.B. Łukasz Mach, ul. Janowska 24, 37-470 Lipa na rzecz Aresztu Śledczego w Lublinie,
ul. Południowa 5, 20-482 Lublin kwotę 3 600 zł 00 gr ( słownie: trzy tysiące sześćset złotych zero groszy) tytułem zwrotu wydatków pełnomocnika Zamawiającego.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie między innymi podmiotowego środka dowodowego, potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie natomiast z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału
w postępowaniu.
W związku z faktem, iż Łukasz Mach nie złożył w przewidzianym terminie poprawionego wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia, a tym samym nie potwierdził spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, oferta Łukasza Mach została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b oraz c ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.31.2024)
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej - mięso i przetwory mięsne.
- Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
- Dostawa jednorazowych wkładów do strzykawki automatycznej na potrzeby COZL
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- Dostawa sprzętu pszczelarskiego na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn:"Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót modernizacji instalacji wody dejonizowanej klasy pierwszej budynku Małopolskie Centrum Biotechnologii UJ, Krakowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.