eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłoszakowiceUtrzymanie czystości i porządku poprzez zbiórkę, transport oraz zagospodarowanie odpadów z miejsc publicznych położonych w Boszkowie-Letnisku i Dominicach od 01.01.2024r. do 31.12.2024r



Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku poprzez zbiórkę, transport oraz zagospodarowanie odpadów z miejsc publicznych położonych w Boszkowie-Letnisku i Dominicach od 01.01.2024r. do 31.12.2024r

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WŁOSZAKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050698

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karola Kurpińskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Włoszakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-140

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wloszakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości i porządku poprzez zbiórkę, transport oraz zagospodarowanie odpadów z miejsc publicznych położonych w Boszkowie-Letnisku i Dominicach od 01.01.2024r. do 31.12.2024r

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2071182d-92e6-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00581022

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062161/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Utrzymanie czystości i porządku poprzez zbiórkę, transport oraz zagospodarowanie odpadów z miejsc publicznych położonych w Boszkowie-Letnisku i Dominicach od 01.01.2024r. do 31.12.2024r

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00534009

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 356060,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku poprzez zbiórkę, transport oraz zagospodarowanie odpadów z miejsc publicznych położonych w Boszkowie-Letnisku i Dominicach w okresie od 1.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
2. Podstawowe dane o przedmiocie zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku poprzez zbieranie i wywóz odpadów z częstotliwością gwarantującą utrzymanie czystości w koszach publicznych i wokół nich, a także wzdłuż ciągów komunikacyjnych (jednak nie rzadziej niż w terminach określonych w pkt 2) niniejszego ustępu), w tym:
a) Teren plaży gminnej przy ulicy Dworcowej w Boszkowie-Letnisku (działka o numerze ewidencyjnym 103/16 obręb Grotniki) z wyłączeniem deptaku (ciągu pieszo-rowerowego) należącego do Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie (ulica Dworcowa, ulica Starkowska i ulica Boszkowska),
b) Ulica Dominicka wraz z poboczami (ciąg pieszo-rowerowy wraz z parkingami) w Boszkowie-Letnisku,
c) Przejścia publiczne z ulicy Dominickiej do Promenady w Boszkowie-Letnisku,
d) Promenada wraz z przylegającymi do niej plażami w Boszkowie-Letnisku (działki o numerach ewidencyjnych: 647/18, 5004/21, 647/11 i 647/12 obręb Włoszakowice),
e) Ulica Źródlana wraz z poboczami w Boszkowie-Letnisku,
f) Ulica Leśna wraz z poboczami w Boszkowie-Letnisku,
g) Ulica Żeglarska w Boszkowie-Letnisku,
h) Łącznik drogowy pomiędzy ulicą Dominicką i ulicą Żeglarską (przy sklepie „SEZAM”) w Boszkowie-Letnisku,
i) Droga gminna z Boszkowa-Letniska do Dominic i dalej w kierunku Górska (do granicy administracyjnej gminy Włoszakowice),
j) Teren plaży gminnej w Dominicach przy ul. Jeziornej (działka o numerze ewidencyjnym 77 obręb Dominice),
k) Ulica Pocztowa w Boszkowie-Letnisku,
l) Ulica Turystyczna w Boszkowie-Letnisku.
2) Czynności, o których mowa w ust. 2 pkt 1) niniejszego rozdziału należy wykonywać nie rzadziej niż:
a) w okresie od 1 stycznia do 30 kwietnia – 1 raz na 2 tygodnie,
b) w okresie od 1 maja do 15 czerwca – 3 razy w tygodniu,
c) w okresie od 16 czerwca do 15 września codziennie (1 raz dziennie), a w dni: sobota i niedziela oraz w dni świąteczne (15 sierpnia) – 2 razy dziennie,
d) w okresie od 16 września do 30 września – 3 razy w tygodniu,
e) w okresie od 1 października do 31 grudnia 1 raz na 2 tygodnie.
3) W okresie wzmożonego ruchu turystycznego należy dołożyć starań do zapewnienia odpowiedniej ilości sprzętu i ludzi w celu należytego wykonania usługi, należy zapewnić szybkie i z zachowaniem warunków sanitarnych uprzątnięcie zebranych odpadów.
4) W koszcie wykonywanych czynności w ramach utrzymania czystości i porządku poprzez zbiórkę, transport oraz zagospodarowanie odpadów z miejsc publicznych położonych w Boszkowie-Letnisku i Dominicach należy uwzględnić:
a) zmienną ilość odpadów komunalnych w ciągu roku, zależną od warunków atmosferycznych,
b) bardzo duże ilości odpadów pozostawianych w koszach publicznych na odpady i wokół nich w okresie nasilenia ruchu turystycznego,
c) nienormowany czas pracy w okresie nasilenia ruchu turystycznego,
d) koszt zakupu worków celem ich umiejscawiania w koszach publicznych,
e) koszt transportu i zrzutu odpadów na składowisku odpadów,
f) koszt segregowania zebranych z miejsc publicznych odpadów
3. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
1) Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465).
2) Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 2 ustawy Pzp, a w szczególności: rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia; sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób; uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
3) Do czynności bezpośrednio związanych z realizacją przedmiotu zamówienia należą: prowadzenie pojazdów przystosowanych do odbierania odpadów komunalnych (kierowcy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 374760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 374760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 374760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa Dominik Zając

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981246317

7.3.3) Ulica: Błotnica ul. Szkolna 46

7.3.4) Miejscowość: Przemęt

7.3.5) Kod pocztowy: 64-234

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 374760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.