Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00476152/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
- 2024/BZP 00502633/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Morawica - etap III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010352
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spacerowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Morawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@morawica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91d19fd3-e70b-4bbc-87a7-346f7cc87d651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Morawica - etap III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91d19fd3-e70b-4bbc-87a7-346f7cc87d65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581059
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067905/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Morawica - etap III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476152
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.271.31.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją istniejącego oświetlenia na terenie Miasta i Gminy Morawica mającą na celu poprawę efektywności energetycznej poprzez wymianę lamp oświetlenia ulicznego na energooszczędne. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Programu Inwestycji Strategicznych Polski Ład - ,,Edycja 9 - Rozświetlamy Polskę".
Zakres zadania obejmuje:
wymianę 500 szt. istniejących wyeksploatowanych i nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych ulicznych i parkowych na nowoczesne oprawy ze źródłami światła typu LED celem zwiększenia efektywności energetycznej i ekonomicznej oraz uzyskania właściwych parametrów oświetlenia- wg wymagań - zgodnie z tabelą zestawienia inwestycyjnego
- posiadające certyfikaty ENEC i ENEC+
- wyposażone w gniazdo ZHAGA z certyfikowanym złączem ZD4i
- wyposażone w autonomiczną redukcję mocy
- oprawa wyposażona w zabezpieczenie przed przepięciami 10kV przed zasilaczem chroniące przed skokami napięcia z diodą LED sygnalizującą stan sprawności urządzenia
- wykonane w II kl. Ochrony przeciwpożarowej
- wymianę przewodów zasilających oprawy oraz zabezpieczeń opraw na nowe.
- wymianę części wysięgników wraz z przewodami zasilającymi - zgodnie z tabelą zestawienia inwestycyjnego
- wymianę części zabezpieczeń słupowych wraz z zaciskami prądowymi - zgodnie z tabelą zestawienia inwestycyjnego
- wykonanie pomiarów izolacji przewodów zasilających i opraw - zgodnie z tabelą zestawienia inwestycyjnego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 402422,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 920040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 402422,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linter Energia Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362416450
7.3.3) Ulica: Ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 23
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-105
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 402422,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MORAWICA
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT POMIESZCZEŃ JRG ORAZ MIESZKANIA SŁUŻBOWEGO W KOMENDZIE POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRAŚNIKU (II)
- Przebudowa bud. dydaktycznych z dost. do wymagań ppoż w ramach zad. inw. pn.: "Dost. bud. CZ-G (17-46) do przepisów ppoż. wraz z modernizacją inst. sygnalizacji pożaru, WM, al. Jana Pawła II Kraków"
- Modernizacja budynku szkoły i stołówki SP 2 przy ul. Sienkiewicza 2 w Józefowie
- Kompleksowy remont kondygnacji parteru na potrzeby Wojewódzkiego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w budynku MUW w Krakowie przy ul. Plac Na Stawach 3 w Krakowie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4470S ul. Jana Kubika w miejscowości Janowice.
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Urzędu Gminy w Chrostkowie
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.