Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00525966/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ustawienie i demontaż zasłon przeciwśnieżnych w ciągu dróg wojewódzkich w sezonie 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027 – 6 zadań – II POSTĘPOWANIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pzdw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ea42417-9e98-4865-bd93-a914b36f20df1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ustawienie i demontaż zasłon przeciwśnieżnych w ciągu dróg wojewódzkich w sezonie 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027 – 6 zadań – II POSTĘPOWANIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ea42417-9e98-4865-bd93-a914b36f20df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050452/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.32 montaż i demontaż siatki p. śnieżnej na sezon 2024/2025 i 2025/2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525966
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/WD/109/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Montaż zasłon przeciwśnieżnych przed sezonem zimowym oraz demontaż zasłon po sezonie zimowym wraz z przywozem i odwozem materiałów.Zad. nr 1 RDW Jarosław
Zad. nr 2 RDW Lubaczów,
Zad. nr 3 RDW Łańcut
Zad. nr 4 RDW Mielec
Zad. nr 5 RDW Rymanów
Zad. nr 6 RDW Ustrzyki Dolne
Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SST oraz Zakresy wykonania stanowiące Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
4.5.5.) Wartość części: 236602,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Montaż zasłon przeciwśnieżnych przed sezonem zimowym oraz demontaż zasłon po sezonie zimowym wraz z przywozem i odwozem materiałów.Zad. nr 1 RDW Jarosław
Zad. nr 2 RDW Lubaczów,
Zad. nr 3 RDW Łańcut
Zad. nr 4 RDW Mielec
Zad. nr 5 RDW Rymanów
Zad. nr 6 RDW Ustrzyki Dolne
Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SST oraz Zakresy wykonania stanowiące Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
4.5.5.) Wartość części: 216214,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Montaż zasłon przeciwśnieżnych przed sezonem zimowym oraz demontaż zasłon po sezonie zimowym wraz z przywozem i odwozem materiałów.Zad. nr 1 RDW Jarosław
Zad. nr 2 RDW Lubaczów,
Zad. nr 3 RDW Łańcut
Zad. nr 4 RDW Mielec
Zad. nr 5 RDW Rymanów
Zad. nr 6 RDW Ustrzyki Dolne
Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SST oraz Zakresy wykonania stanowiące Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
4.5.5.) Wartość części: 110250,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Montaż zasłon przeciwśnieżnych przed sezonem zimowym oraz demontaż zasłon po sezonie zimowym wraz z przywozem i odwozem materiałów.Zad. nr 1 RDW Jarosław
Zad. nr 2 RDW Lubaczów,
Zad. nr 3 RDW Łańcut
Zad. nr 4 RDW Mielec
Zad. nr 5 RDW Rymanów
Zad. nr 6 RDW Ustrzyki Dolne
Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SST oraz Zakresy wykonania stanowiące Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
4.5.5.) Wartość części: 166950,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Montaż zasłon przeciwśnieżnych przed sezonem zimowym oraz demontaż zasłon po sezonie zimowym wraz z przywozem i odwozem materiałów.Zad. nr 1 RDW Jarosław
Zad. nr 2 RDW Lubaczów,
Zad. nr 3 RDW Łańcut
Zad. nr 4 RDW Mielec
Zad. nr 5 RDW Rymanów
Zad. nr 6 RDW Ustrzyki Dolne
Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SST oraz Zakresy wykonania stanowiące Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
4.5.5.) Wartość części: 74250,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Montaż zasłon przeciwśnieżnych przed sezonem zimowym oraz demontaż zasłon po sezonie zimowym wraz z przywozem i odwozem materiałów.Zad. nr 1 RDW Jarosław
Zad. nr 2 RDW Lubaczów,
Zad. nr 3 RDW Łańcut
Zad. nr 4 RDW Mielec
Zad. nr 5 RDW Rymanów
Zad. nr 6 RDW Ustrzyki Dolne
Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SST oraz Zakresy wykonania stanowiące Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
4.5.5.) Wartość części: 76800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258291,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHNAR F.U.S. MARTA BATÓG - KOGUT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652084375
7.3.4) Miejscowość: NISKO
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TECHNAR" FIRMA USŁUGOWO -SPRZĄTAJĄCA MARTA BATÓG-KOGUT
jakie przetargi wygrała firma
"TECHNAR" FIRMA USŁUGOWO -SPRZĄTAJĄCA MARTA BATÓG-KOGUT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195153,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237244,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195153,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU CUŻYTEK ANDRZEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921177470
7.3.4) Miejscowość: JAROSŁAW
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CUŻYTEK ANDRZEJ - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
CUŻYTEK ANDRZEJ - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195153,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALMir Aleksandra Krakowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652007386
7.3.4) Miejscowość: PYSZNICA
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-04-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144690,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144690,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHNAR F.U.S. MARTA BATÓG - KOGUT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652084375
7.3.4) Miejscowość: NISKO
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TECHNAR" FIRMA USŁUGOWO -SPRZĄTAJĄCA MARTA BATÓG-KOGUT
jakie przetargi wygrała firma
"TECHNAR" FIRMA USŁUGOWO -SPRZĄTAJĄCA MARTA BATÓG-KOGUT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144690,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-04-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHNAR F.U.S. MARTA BATÓG - KOGUT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652084375
7.3.4) Miejscowość: NISKO
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TECHNAR" FIRMA USŁUGOWO -SPRZĄTAJĄCA MARTA BATÓG-KOGUT
jakie przetargi wygrała firma
"TECHNAR" FIRMA USŁUGOWO -SPRZĄTAJĄCA MARTA BATÓG-KOGUT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-04-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALMir Aleksandra Krakowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652007386
7.3.4) Miejscowość: PYSZNICA
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-04-30INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych dla istniejących wylotów zlokalizowanych w obrębie dróg wojewódzkich w województwie podkarpackim - 4 zadania
- Świadczenie usługi organizacji pobytu zagranicznego naukowca w Collegium Medicum Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia dla pracowników Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych jednokrotnego użytku dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
- Zapewnienie usług cateringowych ( 2 części).
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Konwaliowej w Chełmnie wraz z kanalizacją deszczową
- Wyznaczenie miejsc zastrzeżonych dla pojazdów osób z niepełnosprawnościami w wybranych lokalizacjach we Wrocławiu.
- Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych na drogach powiatowych Powiatu Nowotarskiego - Etap I
- Remonty nawierzchni dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Kozy oraz dostawa i montaż progów zwalniających modułowych w 2025r
- Utrzymanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
- Roboty w zakresie utrzymania oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych i wewnętrznych Gminy Stalowa Wola do końca 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.