Ogłoszenie z dnia 2023-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00511231/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych (2 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Łódzkie-Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380827452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 122
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-145
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@nowoczesnaszkola.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ebead770-8a10-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych (2 części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebead770-8a10-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00581132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015530/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 dostawa pomocy dydaktycznych dla zawodu TECHNIK INFORMATYK
1.2.15 dostawa pomocy dydaktycznych dla zawodu technik realizacji nagrań oraz realizacji nagłośnień
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511231
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Artykuł 1 Switch 32 Artykuł 2 Switch 9
3 Artykuł 3 Router VPN 1
4 Artykuł 4 AccessPoint 6
5 Artykuł 5 Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe typu tank 3
6 Artykuł 6 Monitory przenośne usb 3
7 Artykuł 7 Urządzenia klasy UTM 2 szt 2
8 Artykuł 8 Oprogramowanie graficzne ( 6 stanowisk) licencja na zawsze 3
9 Artykuł 9 Niszczarka do dokumentów biurowa 1
10 Artykuł 10 Szafa RACK 19'' 6U 6
11 Artykuł 11 Listwa zasilająca RACK 19'' 6
12 Artykuł 12 Organizer kabli 19" 6
13 Artykuł 13 Karta sieciowa WiFi 16
14 Artykuł 14 Śruby montażowe do szaf 200
15 Artykuł 15 Karta sieciowa przewodowa 16
16 Artykuł 16 Router z VLAN 12
17 Artykuł 17 Kabel UTP Drut 305m 1
18 Artykuł 18 Kabel UTP Linka 100m 1
19 Artykuł 19 Moduł Keystone 100
20 Artykuł 20 Wtyczka RJ-45 10
21 Artykuł 21 Patchcord 2m 50
22 Artykuł 22 Zestaw narzędzi 12
23 Artykuł 23 Mata antystatyczna 12
24 Artykuł 24 Opaska antystatyczna 12
25 Artykuł 25 Patchpanel 24P 12
26 Artykuł 26 Pamięć RAM DDR4 4GB 8
27 Artykuł 27 Dyski SSD SATA 2,5' 256 MB 60
28 Artykuł 28 Access Point 12
29 Artykuł 29 Kamera internetowa do zajęć 1
30 Artykuł 30 Mobilna biała tablica, dwustronna (kucharz) 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
31213300-5 - Szafy kablowe
31224810-3 - Przedłużacze
30191400-8 - Niszczarki
30213300-8 - Komputer biurkowy
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe
30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)
30237135-4 - Karty sieciowe
30237240-3 - Kamera internetowa
32413100-2 - Rutery sieciowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne
32581100-0 - Kabel do transmisji danych
35113480-7 - Ochronne opaski na nadgarstki
37453300-1 - Dyski
39532000-0 - Maty
42967000-2 - Jednostka sterująca
44322000-3 - Akcesoria do okablowania
44512940-3 - Zestawy narzędziowe
44531510-9 - Śruby i wkręty
48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego
48961000-2 - Sterowniki Ethernet
30195920-7 - Tablice magnetyczne
4.5.5.) Wartość części: 65390,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Interfejs Focusrite Scarlet 18i8 12. Gitara elektryczna 1
3. Gitara basowa 1
4. Gitara elektroakustyczna 1
5. Statyw gitarowy 3
6. Pokrowiec gitarowy 3
7. Statyw mikrofonowy 5
8. Kabel skrętka UTP 1
9. Wtyczki RJ45 1
10 Pamięć DDR3 4GB 10
11 Statyw kolumnowy 30 kg 2
12 wzmacniacz do gitary 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
37313300-8 - Gitary
37321000-4 - Akcesoria do instrumentów muzycznych
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32572000-3 - Kabel komunikacyjny
31221000-1 - Przełączniki elektryczne
30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.5.) Wartość części: 7607 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w części 1 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 pzp z uwagi na fakt, że w części tej nie wpłynęła żadna oferta;
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9495 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9495 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9495 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F. H. AKS Kazimierz Szczygielski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7940000198
7.3.3) Ulica: ul. Jagiellońska 2
7.3.4) Miejscowość: Przeworsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9495 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego typu all in one wraz z monitorami dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Raków - Cyberbezpieczny Samorząd" - Zadanie 3 - Obszar techniczny
- Zakup inwestycyjny instrumentów muzycznych - zakup oboju
- Dostawa materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji włączającej dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej
więcej: Niszczarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.