Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00518568/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie nawierzchni asfaltowych na terenie gminy Skrzyszów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKRZYSZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 642
1.5.2.) Miejscowość: Skrzyszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-156
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@ug.skrzyszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugskrzyszow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8b14bbe-1cc5-4061-9cfb-0311965317621.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie nawierzchni asfaltowych na terenie gminy Skrzyszów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8b14bbe-1cc5-4061-9cfb-031196531762
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581168
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044875/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wykonanie nakładek asfaltowych na drogach gminnych na Dudę (dz. Nr 644/3) i pana Derusa (dz. 1697) - Fundusz Sołecki Pogórska Wola
1.1.7 Wykonanie nawierzchni drogi na Budzikówki (działki nr 1210/1 i 1210/2) - Fundusz Sołecki Łękawica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518568
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 197043,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nakładek asfaltowych na drogach gminnych:a) droga na Dudę dz. 1697
b) droga na Pana Derusa 2009/8
w miejscowości Pogórska Wola – stanowiące część I zamówienia;
2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót (załącznik nr 8 do SWZ) oraz zgłoszeniu robót budowlanych (załącznik nr 9 do SWZ).
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia obsługi geodezyjnej, w tym w szczególności wytyczenia i inwentaryzacji zaklauzulowanej przez Wydział Geodezji Starostwa Powiatowego w Tarnowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 81127,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nakładki asfaltowej na drodze oznaczonej jako dz. 1/11 i inne w miejscowości Pogórska Wola – stanowiące część II zamówienia;2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót (załącznik nr 8 do SWZ) oraz zgłoszeniu robót budowlanych (załącznik nr 9 do SWZ).
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia obsługi geodezyjnej, w tym w szczególności wytyczenia i inwentaryzacji zaklauzulowanej przez Wydział Geodezji Starostwa Powiatowego w Tarnowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 72373,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni drogi na Budzikówki (działki nr 1210/1 i 1210/2) w miejscowości Łękawica – stanowiące część III zamówienia.2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót (załącznik nr 8 do SWZ) oraz zgłoszeniu robót budowlanych (załącznik nr 9 do SWZ).
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia obsługi geodezyjnej, w tym w szczególności wytyczenia i inwentaryzacji zaklauzulowanej przez Wydział Geodezji Starostwa Powiatowego w Tarnowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 43542,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174999,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174999,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174999,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROAD SYSTEMS S.C. JACEK NIEDOJADŁO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930637452
7.3.4) Miejscowość: Skrzyszów 15
7.3.5) Kod pocztowy: 33-156
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROAD SYSTEMS JACEK NIEDOJADŁO SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
ROAD SYSTEMS JACEK NIEDOJADŁO SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174999,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 89 018,79 zł, a wartość oferty z najniższą ceną wynosi 117 199,62 zł. Zamawiający nie może zwiększyć przeznaczonej kwoty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94995,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94995,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94995,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROAD SYSTEMS S.C. JACEK NIEDOJADŁO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930637452
7.3.4) Miejscowość: Skrzyszów 15
7.3.5) Kod pocztowy: 33-156
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94995,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej 293003K (ul. Sikornik) w km od 00 + 0,00 do km 00 + 064,36 w miejscowości Nawojowa, Gmina Nawojowa" oraz "Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej ul. Sikornik w Nawojowej
- "Remont drogi gminnej 340055K na odcinku I - w km od 0+525,00 do km 0+745,00 na odcinku II - w km od 0+770,00 do km 0+970,00 w miejscowości Jurków, Gmina Dobra"
- Dobudowa chodnika w Nieczajnie Dolnej
- Remont trybun sportowych na Stadionie Sportowym "Sztabowa" przy ul. Sztabowej 101 we Wrocławiu
- "Budowa kanalizacji sanitarnej od granicy z Gminą Lubień do oczyszczalni ścieków w Pcimiu"
- Przebudowa ulicy Księże Domki w Rawie Mazowieckiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.