eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa WielkopolskaŚwiadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych



Ogłoszenie z dnia 2023-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 10

1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 285 40 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalsredzki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfa1d382-9506-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00581232

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539102

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/31/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi: odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych wytwarzanych przez podmiot leczniczy - Szpital Średzki Serca Jezusowego sp. z o. o. w Środzie Wielkopolskiej.
2. Świadczenie usługi odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa:
- Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.);
- Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (t .j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2556 ze zm.);
- Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 roku o przewozie towarów niebezpiecznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2147 ze zmianami);
- Ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 ze zm.);
- Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 02 stycznia 2020 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020 r., poz. 10);
- Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 roku w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz. U. 2016 r., poz. 1742);
- Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 roku w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. z 2017 r., poz. 1975);
- Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 listopada 2021 roku w sprawie unieszkodliwiania oraz magazynowania odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych (Dz. U. z 2021 r., poz. 2245).
3. Kody odpadów medycznych z grupy 18, których dotyczy realizacja usługi:
-zakaźne o kodach: 18 01 02*, 18 01 03 ,⃰ 18 01 82*
-niebezpieczne, inne niż zakaźne: 18 01 06*,18 01 08*,
-inne niż niebezpieczne: 18 01 01, 18 01 04, 18 01 07, 18 01 09
-odpady medyczne o kodach: 18 01 02*,18 01 03* w których zidentyfikowano lub co do których istnieje uzasadnione podejrzenie, że zawierają biologiczne czynniki chorobotwórcze, które podlegają zakwalifikowaniu do kategorii A, zwane „wysoce zakaźnymi odpadami medycznymi”.
4. Szacunkowa ilość odpadów w okresie 24 miesięcy: 110 000 kg
5. Odpady pakowane są w szpitalu w worki jednorazowego użycia z folii polietylenowej, koloru czerwonego oraz w pojemniki jednorazowego użycia, sztywne, mechanicznie odporne na przekłucie lub przecięcie koloru czerwonego (pozostają po stronie Zamawiającego). Ponadto Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu w cenie dostawę jednorazowych pojemników na tkankę o pojemności 30 litrów. Szacunkowa ilość pojemników w okresie realizacji przedmiotu zamówienia: 100 sztuk.
6. Wykonawca zapewnia kontenery plastikowe do składowania odpadów w liczbie:
- 5 kontenerów o pojemności 1100 l (Szpital, lokalizacja ul. Żwirki i Wigury 10, 63-000 Środa Wielkopolska),
- 2 kontenery o pojemności 770 l (Oddział Medycyny Paliatywnej, ul. Lotnicza 56, 63-000 Środa Wielkopolska).
8. Ustala się odbiór odpadów z grupy 18 01 02 ⃰ co 72 godziny, natomiast z grup 18 01 03*, 18 01 06*, 18 01 08*, 18 01 82*, 18 01 01, 18 01 04, 18 01 07, 18 01 09 trzy razy w tygodniu. Odpady zwane „wysoce zakaźnymi odpadami medycznymi” z grupy 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 82* odbierane będą co 24 godziny od momentu ich wytworzenia, o czym Zamawiający poinformuje telefonicznie Wykonawcę.
7. Załadunek odpadów odbywać się będzie na samochód. Odbiór na zasadzie wymiany pojemników. Pojemniki powinny być czyste i zdezynfekowane.
8. Każdy odbiór odpadów medycznych musi być potwierdzony kartą przekazania odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
9. Transport odpadów musi odbywać się pojazdami przystosowanymi do transportu odpadów niebezpiecznych.
10. Odbiór odpadów następować będzie z dwóch lokalizacji:
-Szpital Średzki Serca Jezusowego Sp. z o. o. ul. Żwirki i Wigury 10, Środa Wielkopolska,
- Oddział Medycyny Paliatywnej, ul. Lotnicza 56, Środa Wielkopolska.
11. Płatność za realizację usługi odbywać się będzie w okresach miesięcznych, na podstawie faktury VAT, wystawianej przez Wykonawcę po każdym miesiącu realizacji usługi.
12. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotowej usługi:
a) Zasada bliskości: zgodnie art. 20 ust. 3 i art. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach - zakazuje się unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych poza obszarem województwa, na którym zostały wytworzone. Dopuszcza się unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych na obszarze województwa innego niż to, na którym zostały wytworzone, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze danego województwa lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych,
b) Metoda unieszkodliwiania odpadów: zgodnie z art. 95 ust. 2-3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach - zakaźne odpady medyczne unieszkodliwia się przez termiczne przekształcanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych. Zakazuje się ich unieszkodliwianie we współspalarniach odpadów.
13. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem umowy z sumą gwarancyjną nie niższą niż: 500 000,00 złotych (pięćset tysięcy złotych). Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej powinno obejmować odpowiedzialność cywilną, deliktową i kontraktową za szkody osobowe i rzeczowe oraz ich następstwa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych

90524200-8 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych

90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 658908,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 658908,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 658908,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Utylizacji Odpadów spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652223120

7.3.3) Ulica: ul. Sulańska 11

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 658908,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.