Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00513736/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa symulatora wózka widłowego z oprogramowaniem w ramach utworzenia pracowni symulacyjnej „Centrum logistyczno – spedycyjne” w Zespole Szkół przy Teatralnej w Pile
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pilski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: aleja Niepodległości 33/35
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@powiat.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9864331.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa symulatora wózka widłowego z oprogramowaniem w ramach utworzenia pracowni symulacyjnej „Centrum logistyczno – spedycyjne” w Zespole Szkół przy Teatralnej w Pile2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-740c549d-6938-4395-ac56-8feefbe64fdb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054117/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa symulatora wózka widłowego z oprogramowaniem w ramach utworzenia pracowni symulacyjnej „Centrum logistyczno – spedycyjne” w Zespole Szkół przy Teatralnej w Pile
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 realizowanego w ramach projektu „Poprawa równego dostępu do wysokiej jakości kształcenia, szkolenia i uczenia się przez całe życie poprzez wsparcie infrastruktury edukacyjnej w Powiecie Pilskim”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513736
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.37.2024.IV
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 293000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa symulatora wózka widłowego z oprogramowaniem w ramach utworzenia pracowni symulacyjnej „Centrum logistyczno – spedycyjne” w Zespole Szkół przy Teatralnej w Pile.
2. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany w ramach programu regionalnego „Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 realizowanego w ramach projektu „Poprawa równego dostępu do wysokiej jakości kształcenia, szkolenia i uczenia się przez całe życie poprzez wsparcie infrastruktury edukacyjnej w Powiecie Pilskim”.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje Dostawę symulatora wózka widłowego z oprogramowaniem. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
zabezpieczenie i przygotowanie miejsca w obrębie wejścia do budynku, zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich oraz przed uszkodzeniami,
dostawa, wniesienie i zainstalowanie urządzenia – szczegółowo opisanego w załączniku nr 3 do SWZ,
przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi
i eksploatacji urządzenia.
4. Określone w Załączniku nr 3 do SWZ wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.
5. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego – formularz oferowanego sprzętu – Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Wykonawca nie może udzielić okresu gwarancji i rękojmi za wady na okres krótszy niż 12 miesięcy (kryterium oceny ofert – pkt 16 SWZ).
7. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
8. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za wszelkie naruszenia prawa i szkody, które mogą zaistnieć w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
9. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia. Wykonawca może zaoferować równoważny przedmiot zamówienia odpowiadający co najmniej parametrom wskazanego sprzętu.
10. Ze względu na to, że wykonywanie zamówienia będzie odbywało się w funkcjonującym budynku Zamawiający ma następujące wymagania dotyczące realizacji montażu urządzenia:
1) należy prawidłowo zabezpieczyć teren prac;
2) należy zabezpieczyć wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt przed dostępem osób niepowołanych;
3) po zakończeniu prac należy uporządkować teren prac.
Wykonawca w ramach zamówienia dostarczy przedmiot zamówienia, dokona montażu
i wykona wszystkie prace niezbędne do prawidłowej realizacji umowy.
11. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Dostarczony sprzęt musi być kompletny, musi posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające go do użytkowania.
12. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej przez wykonawców. Udział wykonawców w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy, brak odbycia wizji lokalnej nie będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198030,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 612066,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198030,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simmersiv Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7781465185
7.3.3) Ulica: Wojskowa 6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-792
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198030,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 3 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 6 im. Lotników Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
więcej: przetargi w Pile »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.