Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00544087/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
- 2024/BZP 00556880/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa narzędzi do wyposażenia warsztatów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320991649
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1
1.5.2.) Miejscowość: Oleszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-513
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://16wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.16wog.wp.mil.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa narzędzi do wyposażenia warsztatów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59777c43-115f-4193-ae9a-356c66e36193
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581251
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025655/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.48 Dostawa narzędzi do wyposażenia warsztatów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544087
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 436/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi do wyposażenia warsztatów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia i projekcie umowy.
3. Dostarczone narzędzia warsztatowe muszą być produktem kategorii I (pierwszej), wolnym od jakichkolwiek wad, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, fabrycznie nowym - produkt wykonany z nowych elementów i nieobciążony prawami unormowanymi na rzecz osób trzecich.
4. Zamawiający nie dopuszcza „tworzenia” zestawów narzędzi przez Wykonawcę. Zestaw musi być utworzony przez jednego producenta , posiadać symbol katalogowy/symbol producenta oraz opis zestawu w języku polskim.
5. Opakowania/etui/pudełka/wózki/skrzynie zestawów narzędzi muszą mieć wybity bądź napisany symbol producenta.
6. W formularzu należy wpisać numer katalogowy oraz producenta oferowanych towarów.
7. Na każdym etapie postępowania Zamawiający może wezwać Wykonawcę do przedstawienia kart charakterystyki w języku polskim, z których jasno będzie wynikało, że zaproponowany sprzęt/narzędzia spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego. Przez kartę charakterystyki należy rozumieć kopię z katalogu producenta, wydruk ryciny ze strony internetowej z opisem i charakterystyką danego produktu, potwierdzone za zgodność z oryginałem.
8. Wartość oferowanych wyposażenia i narzędzi warsztatowych nie może przekraczać kwoty 10.000 zł brutto.
9. Opakowania zewnętrzne dostarczonych narzędzi muszą posiadać informację umożliwiającą ich identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności
naruszenia opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy).
10. Na dostarczony towar stanowiący przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest
dostarczyć deklaracje zgodności, atesty lub dopuszczenia do obrotu handlowego
z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych
państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
11. Wykonawca do rozładunku dostarczonego wyposażenia i narzędzi użyje własnych sił oraz sprzętu rozładunkowego na własny koszt.
12. Za szkody lub braki powstałe w czasie transportu i rozładunku odpowiada wykonawca.
13. Koszty zwrotu dostarczonego towaru-odesłania do wykonawcy w przypadku towaru niezgodnego z opisem przedmiotu zamówienia lub uszkodzonego realizowane będzie na koszt wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ zostały ujawnione błędy w opisie przedmiotu zamówienia stanowiące wadę postępowania.Zgodnie z zapisem z art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320 ze zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI OLESZNO
- Usługa mała i średnia naprawa czasz namiotu
- Obsługa codzienna ujęć wody podziemnej oraz stacji uzdatniania wody i hydroforni administrowanych przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim.
- ,,Usługa Konserwacja instalacji ppoż., oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru SAP".
więcej: przetargi OLESZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oraz dostawa fabrycznie nowego sprzętu ratowniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Gryźlinach
- DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW SAMOCHODOWYCH ORAZ NARZĘDZI SPECJALISTYCZNYCH
- DOSTAWA NARZĘDZI I WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO dla 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego II
więcej: Narzędzia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.