eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonanie robót budowlanych związanych z adaptacją garażu na potrzeby parkowania 2 szt. pojazdów specjalnych na terenie OPP w Łodzi przy ul. Pienistej 71



Ogłoszenie z dnia 2024-11-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych związanych z adaptacją garażu na potrzeby parkowania 2 szt. pojazdów specjalnych na terenie OPP w Łodzi przy ul. Pienistej 71

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/995937

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych związanych z adaptacją garażu na potrzeby parkowania 2 szt. pojazdów specjalnych na terenie OPP w Łodzi przy ul. Pienistej 71

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fd3995c-f5e2-49c5-9c85-6b2d9e5f26e9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581305

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239634/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Wykonywanie robót budowlanych związanych z adaptacją garażu na potrzeby parkowania 2 szt. pojazdów specjalnych na terenie OPP w Łodzi przy ul. Pienistej 71

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541235

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/57/24/RK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących adaptację części garażu blaszanego na potrzeby parkowania 2 szt. pojazdów specjalnych typu „Tajfun” na terenie OPP w Łodzi przy ul. Pienistej 71
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie rozbiórki istniejącego poszycia garażu;
2) Czyszczenie istniejącej konstrukcji stalowej wraz z malowaniem;
3) Wzmocnienie istniejącej konstrukcji;
4) Montaż płyt warstwowych ściennych wraz z obróbkami;
5) Montaż płyt warstwowych dachowych wraz z obróbkami;
6) Montaż rynien i rur spustowych ;
7) Wykonanie konstrukcji (ramy) wsporczej pod nowe wrota;
8) Utwardzenie terenu przy bramach wjazdowych z kostki gr 8 cm;
9) Montaż nowej rozdzielnicy elektrycznej;
10) Montaż nowego oświetlenia;
11) Montaż elementów instalacji elektrycznej;
12) Montaż nowych grzejników elektrycznych
13) Dostawa i montaż 2 szt. bram wjazdowych z automatyką i napędem elektrycznym.
3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do realizacji przedmiotu zamówienia wykwalifikowaną kadrę pracowniczą ze stosowną wiedzą, praktyką i uprawnieniami.
4. Remont części garażu blaszanego będzie prowadzony na obiekcie czynnym, w związku z tym Wykonawca powinien tak przewidzieć realizację robót, aby nie powodowało to zakłócenia w funkcjonowaniu jednostki i dezorganizacji pracy. Należy zachować wszelkie warunki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p-poż. wymagane obowiązującymi przepisami.
Po zakończeniu w danym dniu określonego etapu robót, należy wykonać na bieżąco prace porządkowe. Nie wolno zostawiać elementów oraz sprzętu bez odpowiedniego zabezpieczenia. Teren wokół garażu powinien być odpowiednio oznakowany i zabezpieczony celem ograniczenia przemieszczających się osób po terenie w trakcie trwania robót.
5. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 10 do SWZ
6. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy.
7. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz wymogi jakościowe, zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ, a także w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Załączniki te oraz pozostałe zapisy SWZ stanowią podstawę niezbędną do wyceny i określenia technologii przedmiotu zamówienia oraz standardu zastosowanych elementów.
8. Rozwiązania materiałowe zostały opisane w OPZ i STWiOR stanowiących załączniki nr 3 do SWZ. Zamawiający informuje, że wszędzie tam gdzie w treści OPZ lub STWiOR, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w Opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie mają spełniać. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu. W ofercie można przyjąć inne marki i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom opisanym w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Przed montażem elementów / materiałów i urządzeń Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu do akceptacji karty katalogowe dla przedstawionych rozwiązań.
9. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z fabrycznie nowych materiałów i innych elementów wolnych od wad fizycznych i prawnych
10. Do dostarczonych elementów / materiałów w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca winien załączyć stosowne świadectwa/certyfikaty wymagane obowiązującymi przepisami.
11. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z fabrycznie nowych materiałów, urządzeń i innych elementów wolnych od wad fizycznych i prawnych, które powinny odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213).
12. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do wskazanych wyrobów budowlanych, dokument na podstawie, którego wprowadzono wyrób do obrotu.
13. Do dostarczonych elementów / materiałów / urządzeń w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca winien załączyć stosowne świadectwa/certyfikaty oraz DTR wymagane obowiązującymi przepisami.
14. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w przypadku dysponowania stosownymi środkami finansowymi. Szczegółowy opis udzielania zaliczek określono w § 17 wzoru umowy- załącznik nr 10 do SWZ.
15. Zamawiający wyznacza termin obowiązkowej wizji lokalnej wspólnej dla wszystkich Wykonawców na dzień: 17.10.2024 r. godz. 10:00
Osoba do kontaktu: Pan Mariusz Kasprzak tel.: 47/841 39 63, 723 655 817
Miejsce spotkania: przy dyżurce OPP w Łodzi, ul. Pienista 71,
16. Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej przez Wykonawcę.
17. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 uPzp Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jeżeli została złożona bez odbycia obowiązkowej wizji lokalnej.
18. Na podstawie art. 95 ust. 1 uPzp Wykonawca / podwykonawca zobowiązuje się, że w okresie realizacji Umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2024 r. poz. 878) lub analogicznych rzepisów państw członkowskich UE, EOG, wszystkie osoby wykonujące roboty ogólnobudowlane w budownictwie w rozumieniu Prawa Budowlanego (np. kierujące budową lub robotami).
19. Wykonawca zobowiązany jest określić ilość osób, jaka jest niezbędna do wykonania czynności wskazanych w pkt. 18 oraz okresy, w jakich osoby te będą wykonywać te czynności i adekwatnie do tego wymiary etapów przewidzianych dla tych osób przez Wykonawcę lub podwykonawcę wraz z określeniem rodzajów i okresów umów o pracę, które są lub będą zgodne z tym zawarte. Wykonawca składa na piśmie w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy.
20. W celu weryfikacji realizacji zatrudnienia na każde żądanie Zamawiającego / Inspektora nadzoru inwestorskiego w terminie wskazanym przez nich, Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia Wykazu osób wykonujących roboty objęte zamówieniem zgodnie z wymogiem,
o którym mowa w pkt. 18 i 19, łącznie ze wskazaniem podstawy zatrudnienia, celem wykazania okoliczności, o których mowa w pkt. 18. Wraz z wykazem należy złożyć oświadczenie potwierdzające fakt zatrudnienia wykazanych osób na podstawie umowy o pracę. Wskazane dokumenty w formie pisemnej powinny zawierać w szczególności: dane podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia, wskazanie liczby i danych osobowych osób zatrudnionych, rodzaj i datę zawarcia oraz rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika (stanowisko) oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy / Podwykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę / Podwykonawcę umów o pracę i dokumentów potwierdzających odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne pracowników realizujących zamówienie. Powyższy obowiązek obciąża również Podwykonawców – na żądanie i terminie określonym przez Zamawiającego.
5.21. Zatrudnienie osób, o których mowa w pkt. 18 nastąpi najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania czynności przez daną osobę.
5.22. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 7 i 15 wzoru umowy – Załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

44221240-9 - Wrota garażowe

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45261320-3 - Kładzenie rynien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.