Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie budowy parkingu na terenie nieruchomości zajmowanej przez Gabinety Lekarza Rodzinnego Filia w Nowogrodzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej
1.3.) Oddział zamawiającego: Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450665627
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szosa Zambrowska, 1/27
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zpozlomza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatlomzynski.pl/bip/index.php?k=25(aktualności)
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie budowy parkingu na terenie nieruchomości zajmowanej przez Gabinety Lekarza Rodzinnego Filia w Nowogrodzie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43f1d420-ce6b-413f-9547-8ad230e1023c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581597
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00576908/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 budowa parkingu na terenie nieruchomości zajmowanej przez GLR Filia w Nowogrodzie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-43f1d420-ce6b-413f-9547-8ad230e1023c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-43f1d420-ce6b-413f-9547-8ad230e1023c
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z informacjami zawartymi w Rozdziale XII SWZ.
2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z informacjami zawartymi w Rozdziale II SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z informacjami zawartymi w Rozdziale II SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPOZ-2024/11/1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową parkingu dla samochodów osobowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie nieruchomości zajmowanej przez Gabinety Lekarza Rodzinnego w Nowogrodzie, ul. Miastkowska 5.
2. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 7 do SWZ. Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako element pomocniczy do sporządzenia oferty; Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją projektową, stanowiącą podstawę sporządzenia oferty oraz realizacji zamówienia.
3. Zakres zamówienia, tj. opis realizowanych robót budowlanych zawarty jest
w Załączniku nr 5 do SWZ.
4. Zamówienie realizowane będzie w oparciu o następujące decyzje administracyjne, stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ:
a) pozwolenie Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Delegatura w Łomży, na prowadzenie robót budowlanych, znak: Ł.5152.326.2024.II z dnia 23.10.2024 r.
b) decyzja Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Delegatura w Łomży, w sprawie usunięcia 2 drzew, znak: Ł.5143.94.2024.IT z dnia 25.10.2024 r.
c) zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu Starosty Łomżyńskiego: znak ROŚB.6743.5.45.2024 z dnia 06.11.2024 r.
d) pismo Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, znak: ZDP-1.455.2194.2024 z dnia 06.11.2024 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności drogowej, bez ograniczeń,5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SWZ;
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenia usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Wzór Wykazu osób stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę składa się na Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ
- w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru);
3) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
4) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 4 SWZ (jeżeli dotyczy);
5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo składa się wraz z ofertą, w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-21 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-43f1d420-ce6b-413f-9547-8ad230e1023c
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-21 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający dopuszcza komunikację w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, za pośrednictwem poczty elektronicznej; adres e-mail Zamawiającego: zamowienia@zpozlomza.pl2. Adres strony internetowej Zamawiającego: https://zpozlomza.pl/
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Wykonanie budowy parkingu na terenie nieruchomości zajmowanej przez Gabinety Lekarza Rodzinnego Filia w Nowogrodzie
- Zakup UPS do serwerowni głównej Szpitala Wojewódzkiego w Łomży, w ramach realizacji zadania pn. " Zakup i wymiana infrastruktury informatycznej Szpitala Wojewódzkiego w Łomży".
- Przebudowa części "A" i "C" oraz rozbiórka i budowa części "B" warsztatu samochodowego MPK w Łomży do obsługi autobusów zeroemisyjnych
- Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej
- Rozbudowa ulicy Dolnej w Starej Łomży przy Szosie wraz z infrastrukturą techniczną i z adaptacją terenów przyległych w celu przystosowania ich do zmian klimatu.
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie budowy parkingu na terenie nieruchomości zajmowanej przez Gabinety Lekarza Rodzinnego Filia w Nowogrodzie
- Utworzenie 64 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029- edycja 5 w Żłobku Samorządowym w Kawęczynie
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na terenie MOP Kuny wraz z jego rozbudową w ciągu autostrady A2 w województwie wielkopolskim
- Modernizacja stadionu przyszkolnego w Piszu - etap II
- BUDOWA TARGOWISKA STAŁEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W TYRAWIE WOŁOSKIEJ w trybie realizacji "zaprojektuj i wybuduj"
- Zaprojektowanie i wykonanie budynku Branżowego Centrum Umiejętności na potrzeby dydaktyczne wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną- IV postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.