Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00489153/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
- 2024/BZP 00509146/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Postomino
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Postomino
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Postomino 30
1.5.2.) Miejscowość: Postomino
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@postomino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab452a31-f43e-4c45-8ae8-ea9107a9ad731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Postomino2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab452a31-f43e-4c45-8ae8-ea9107a9ad73
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581662
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009785/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Postomino
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489153
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2024.SS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Postomino”. Zadanie jest dofinansowane z RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD: Program Inwestycji Strategicznych – edycja dziewiąta – Rozświetlamy Polskę.
3.2. Zakres zamówienia obejmuje demontaż 209 szt. opraw oświetleniowych (ulicznych i parkowych) oraz montaż na istniejących słupach i wysięgnikach 179 szt. opraw typu LED, w tym 98 szt. opraw ulicznych, 6 szt. opraw parkowych, 40 szt. opraw podwieszanych dekoracyjnych i 35 opraw stylizowanych o łącznej mocy nie większej niż 5300 W (nie dopuszcza się montażu opraw o mocy wyższej niż określona w dokumentach zamówienia z uwzględnieniem tolerancji oraz emisji światła, wartości całkowitego strumienia świetlnego mniejszego niż określony w dokumentach zamówienia). Wszystkie oprawy muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i. Wymagany okres gwarancji dla zabudowanych opraw oświetleniowych musi wynosić co najmniej 60 miesięcy. Zamawiający zastrzega obowiązek użycia przez Wykonawcę nowych opraw wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej zgodnych z założeniami programu „Rozświetlamy Polskę”.
3.3. Zakres zamówienia obejmuje również: 1)demontaż oraz dostarczenie we wskazane miejsce przez zamawiającego wysięgników (30 szt. będących elementami składowymi lampy - Osiedle Południe Jarosławiec), 2)dostawę oraz montaż nowych wysięgników w kolorze grafitowym – dostosowanym do koloru istniejącego słupa (zgodnie z załącznikiem nr 12) w ilości 30 szt. (Osiedle Południe Jarosławiec), 3)dostawa i montaż 1 tablicy informacyjnej z płyty kompozytowej wzmocnionej blachą wraz z metalowym stelażem, według wzoru graficznego dostarczonego przez Zamawiającego oraz w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Tablica informacyjna o wymiarach 180 cm x 120 cm, 4)wciąganie w słupy i wysięgniki przewodów w przypadku okablowania tego wymagającego, 5)organizację zaplecza robót, 6)wydzielenie i zabezpieczenie terenu prowadzonych robót, 7) organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, 8) bieżący wywóz materiałów nieużytecznych, 9) wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych, 10) pomiary i badania linii oświetleniowej, wykonanie pomiarów powykonawczych (pomiar natężenia oświetlenia, pomiar rezystancji izolacji przewodów, pomiar samoczynnego wyłączenia zasilania ) w celu weryfikacji otrzymanych parametrów oświetleniowych, 11) uzyskanie wszelkich zezwoleń w tym na zajęcie pasa oraz wykonanie tymczasowej organizacji ruchu wymaganych do przeprowadzenia prac.
Szczegółowy wykaz wymienianych opraw stanowi załącznik nr 8 do SWZ,
Dokumentacja fotograficzna stanowi załącznik nr 9 do SWZ,
Dokumentacja fotometryczna stanowi załącznik nr 10 i nr 11 do SWZ,
Dokumentacja wysięgnika stanowi załącznik nr 12 do SWZ.
3.4. W przypadku wymiany opraw wzdłuż ciągów drogowych Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania opraw oraz rozwiązań zapobiegających rozproszeniu światła poza odcinki dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270146,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 376011 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270146,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DGP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393228364
7.3.3) Ulica: Wingronowa
7.3.4) Miejscowość: Głobino
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270146,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI POSTOMINO
więcej: przetargi POSTOMINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT POMIESZCZEŃ JRG ORAZ MIESZKANIA SŁUŻBOWEGO W KOMENDZIE POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRAŚNIKU (II)
- Wykonywanie prac remont. w zakresie robót elektr. zw. z utrzym. zasobów w należ. stanie techniczn., świadczenie usł. pogotowia tech. w zakr. robót elektr. w zasob. adm. przez ZGN na terenie AN-5.
- Przebudowa bud. dydaktycznych z dost. do wymagań ppoż w ramach zad. inw. pn.: "Dost. bud. CZ-G (17-46) do przepisów ppoż. wraz z modernizacją inst. sygnalizacji pożaru, WM, al. Jana Pawła II Kraków"
- 869/2024 Remont pustostanów nr 32 i nr 47 znajdujących się w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Trakt Lubelski 353 w Warszawie.
- Modernizacja budynku szkoły i stołówki SP 2 przy ul. Sienkiewicza 2 w Józefowie
- Dostawa i montaż sprzętu do lokalizacji pożarów.
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.