eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZakup i dostawa sprzętu sportowego oraz sprzętu specjalistycznego do zabezpieczenia procesu szkolenia SERE oraz instruktorów W-F - CSWLąd



Ogłoszenie z dnia 2024-11-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu sportowego oraz sprzętu specjalistycznego do zabezpieczenia procesu szkolenia SERE oraz instruktorów W-F - CSWLąd

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bukowska 34

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-811

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 261574802

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 14wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/14wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu sportowego oraz sprzętu specjalistycznego do zabezpieczenia procesu szkolenia SERE oraz instruktorów W-F - CSWLąd

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e19c66c6-f68c-4025-9d6b-e75bca7e0baf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581663

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00083913/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.20 Zakup i dostawa sprzętu sportowego oraz sprzętu specjalistycznego do zabezpieczenia procesu szkolenia SERE oraz Instruktorów W-F – CSWLąd

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482743

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 34/z/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 219927,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia sportowego w tym sportu wyczynowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, artykułów oraz odzieży sportowej, niezbędnego do zabezpieczenia ustawowego szkolenia z wychowania fizycznego i przedsięwzięć sportu powszechnego w tym sportu wyczynowego oraz szkolenia SERE. Asortyment został
wymieniony w załączniku nr 2 do SWZ (w zależności od zadania - zad.1 i 2).
Zadanie 1 – Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego do realizacji procesu szkolenia – Cykl Rozpoznania SERE (CSWL)

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18410000-6 - Odzież specjalna

18412000-0 - Odzież sportowa

18412100-1 - Odzież treningowa

18412200-2 - Koszulki sportowe

18412300-3 - Odzież narciarska

37441000-1 - Sprzęt do ćwiczenia aerobiku

37441400-5 - Maszyny do wiosłowania

37442100-8 - Hantle

37442500-8 - Ciężarki do ćwiczeń fizycznych

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 138000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia sportowego w tym sportu wyczynowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, artykułów oraz odzieży sportowej, niezbędnego do zabezpieczenia ustawowego szkolenia z wychowania fizycznego i przedsięwzięć sportu powszechnego w tym sportu wyczynowego oraz szkolenia SERE. Asortyment został
wymieniony w załączniku nr 2 do SWZ (w zależności od zadania - zad.1 i 2).
Zadanie 2 – Zakup i dostawa sprzętu sportowego – Cykl WFiS (CSWL).

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18410000-6 - Odzież specjalna

18412000-0 - Odzież sportowa

18412100-1 - Odzież treningowa

18412200-2 - Koszulki sportowe

18412300-3 - Odzież narciarska

37441000-1 - Sprzęt do ćwiczenia aerobiku

37441400-5 - Maszyny do wiosłowania

37442100-8 - Hantle

37442500-8 - Ciężarki do ćwiczeń fizycznych

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 191891,64 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99562,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139265,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99562,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Usługowo Handlowa PALKAR Grzegorz Surman

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EURO TRANS SERWIS Monika Fornalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731063416

7.3.3) Ulica: ul. Leśna

7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99562,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w zadaniu 2 przyjął stawkę Vat 23% na wszystkie artykuły znajdujące się w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SWZ). Było to błędne założenie, gdyż produkt z pozycji 93 „Spray do dezynfekcji typu Velox„ zgodnie z załącznikiem nr 3 do ustawy o podatku od towaru i usług z dnia 11 marca 2004 (DZ.U. 2024 r., poz. 361,852) posiada obowiązującą stawkę Vat 8%. Pozycja nr 15 wskazanego załącznika, mówi o środkach odkażających o właściwościach bakteriobójczych, grzybobójczych i wirusobójczych, mające zastosowanie wyłącznie w ochronie zdrowia, na które zostało wydane pozwolenie tymczasowe albo dokonany wpis do rejestru produktów biobójczych w rozumieniu ustawy z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2021 r. poz.24), a do takich bez wątpienia należy wyszczególniony w poz. 93 produkt. W ofertach, które zostały złożone do rzeczowego zadania dla pozycji 93 w/w produktu Wykonawcy zastosowali różne stawki Vat - 8% i 23 %. Aby oferty złożone w postępowaniu mogły być porównywalne, m.in. ceny ofertowe muszą być obliczone z zastosowaniem tych samych reguł, a w tym z zastosowaniem tych samych stawek VAT, które są istotnym elementem kalkulacji ceny oferty. Wynika to z zasady równego traktowania Wykonawców określonej w art. 16 ust. 1 ustawy Pzp.
Ze względu na powyższą sytuację postępowanie dotyczące zadania nr 2 obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego przez co zostało unieważnione i wszczęte ponownie.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający po udzieleniu wyjaśnienia treści SWZ usunął rozbieżności pomiędzy ich treścią a treścią dokumentu zamówienia, działając na podstawie art. 286 ust. 1 – zmianił SWZ oraz załącznika do SWZ tj., projektowane postanowienia umowy, wprowadził następujące zmiany do SWZ:
Rozdział V otrzymuje brzmienie:
Umowa obowiązuje: od daty zawarcia umowy do 20 grudnia 2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.