eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LichnowyZakup sprzętu komputerowego i usługi informatycznych dla gminy Lichnowy



Ogłoszenie z dnia 2024-11-06

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego i usługi informatycznych dla gminy Lichnowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina LIchnowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tczewska 6

1.5.2.) Miejscowość: Lichnowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-224

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stachowiak@lichnowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lichnowy.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu komputerowego i usługi informatycznych dla gminy Lichnowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b809c55-b14b-4dc3-8070-2500ced63e79

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581696

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073088/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego i usług informatycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Cyberbezpieczny Samorząd” – umowa o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/1528/FERC.02.02-CS.01-001/23/2024

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lichnowy

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lichnowy

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, np. gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
Taka oferta nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Pzp.
4. Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące m.in. logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
6. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a. .zip
b. .7Z
7. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
8. Zwraca się uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
9. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zaleca się, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
10. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
11. Zaleca się aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
12. Zaleca się, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
13. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
14. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
15. Rekomenduje się wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
16. Zaleca się aby nie wprowadzać zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a) administratorem danych osobowych przetwarzanych w UG Lichnowy jest Wójt Gminy Lichnowy z siedzibą przy ul. Tczewskiej 6, 82-224 Lichnowy, tel. 55 271 27 23, email: sekretariat@lichnowy.pl
b) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz przysługującymi uprawnieniami można kontaktować się w Urzędzie Gminy Lichnowy z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych email: iod@lichnowy.pl
c) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO, oraz ustawą z dnia 11.09.2019 r. Pzp w celu związanym z postępowaniem o udzielenie ww. zamówienia publicznego
d) Administrator nie planuje dalej przetwarzać danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, jednak w razie powzięcia takich planów przed dalszym przetwarzaniem informuje, o innym celu oraz udzieli wszelkich innych stosownych informacji, w szczególności o okresie przechowywania danych oraz przysługujących prawach
e) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; upoważnieni pracownicy Gminy Lichnowy oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Lichnowy prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://gminalichnowy.ezamawiajacy.pl
f) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej
g) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres ten obejmuje cały czas trwania umowy oraz nie krócej niż przez okres przewidziany w obowiązujących w tym zakresie przepisach
h) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp
i) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
j) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO
k) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust.1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
l) Podanie danych osobowych jest warunkiem ustawowym. Jest się zobowiązanym do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji zadania nałożonego ustawą na Administratora. Nie dotyczy to podania danych w celu zawarcia i wykonania umowy. W tym wypadku niepodanie danych uniemożliwi jej zawarcie i wykonanie. W zakresie danych dodatkowych, takich jak email, telefon – ich podanie jest z reguły dobrowolne
m) nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełniania, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGI.271.8.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wraz z dostawą notebooków i monitorów:
Notebook – 3 sztuki
Monitory – 3 sztuki
Kody wg CPV:
Miejsce dostawy - Urząd Gminy Lichnowy, ul. Tczewska 6, 82-224 Lichnowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

33195100-4 - Monitory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał
następującymi obliczeniami: A = (najniższa cena /cena ocenianej oferty) x 60
Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał następującymi obliczeniami:
kryterium A - cena - 60%
A = (najniższa cena/cena ocenianej oferty) x 60
B – termin realizacji 40 %
Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał następującymi obliczeniami:
B = (oświadczenie Wykonawcy B1 albo oświadczenie Wykonawcy B2 albo oświadczenie Wykonawcy B3) x 40%

B1 – termin realizacji dostawy w ciągu 25 dni od dnia podpisania umowy – 0 pkt.
B2 – termin realizacji dostawy w ciągu 20 dni od dnia podpisania umowy – 50 pkt.
B3 – termin realizacji dostawy w ciągu 15 dni od dnia podpisania umowy – 100 pkt.

On = A + B

On – oferta najkorzystniejsza
Za najkorzystniejszą ofertę zastanie uznana ta oferta, która otrzyma największą liczbę punktów w ramach podanych wyżej kryteriów.

Uwaga!
W przypadku nie zaznaczenia żadnej z pozycji lub zaznaczenie kilku pozycji dotyczących kryterium „termin realizacji” przez Wykonawcę, Zamawiający przyzna 0 pkt. w tym kryterium i przyjmuje termin realizacji 25 dni.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa „Podnoszenia Świadomości Bezpieczeństwa” (Security Awareness), umożliwiająca przeprowadzenie kampanii edukacyjnej z zakresu podstaw bezpieczeństwa w internecie. Dedykowana jest użytkownikom Zamawiającego i świadczona przez okres 6 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał
następującymi obliczeniami: A = (najniższa cena /cena ocenianej oferty) x 60
Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał następującymi obliczeniami:
kryterium A - cena - 60%
A = (najniższa cena/cena ocenianej oferty) x 60
B – doświadczenie osoby wyznaczonej do przeprowadzenia szkolenia 40 %

W kryterium doświadczenie osoby wskazanej do przeprowadzenia szkolenia Zamawiający będzie przyznawał punkty za doświadczenie osoby wskazanej (w przedkładanym przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego) załączniku nr 5 do SWZ przy przeprowadzeniu szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa.
W przypadku, gdy:
a) osoba wskazana w załączniku nr 5 do SWZ przeprowadziła trzy (lub więcej) usługi (każda w ramach oddzielnej umowy) obejmujących w/w zakres, to Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 100 punktów
b) osoba wskazana w załączniku nr 5 do SWZ przeprowadziła dwie usługi (każda w ramach oddzielnej umowy) obejmujących w/w zakres, to Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 50 punktów,
c) osoba wskazana w załączniku nr 5 do SWZ przeprowadziła jedną usługę obejmującą w/w zakres, to w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 punktów.


UWAGA!
1. Punkty w kryterium doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia (B) zostaną przyznane w oparciu o informacje zawarte w formularzu ofertowym w kryterium „doświadczenie”. Wobec tego, w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni tabeli znajdującej się w formularzu ofertowym w części II, to Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy w tej części, w związku z faktem, iż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
2. Osoba wskazana do realizacji zamówienia przez Wykonawcę w kryterium „doświadczenie” w formularzu ofertowym musi być tą samą osobą, którą Wykonawca wskaże jako osobę zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia w przedkładanym na żądanie Zamawiającego w wykazie osób stanowiącym załączniki nr 5 do SWZ. Zatem osoba wskazana do realizacji zamówienia musi jednocześnie spełniać także minimalne wymagania, o których mowa w rozdziale V część II pkt 1 ppkt a) SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wyznaczonej do przeprowadzenie szkolenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup sprzętu komputerowego i usług wdrożeniowych
Przedmiotem zamówienia jest zakup zasilacza awaryjnego UPS – 1 szt. wraz z usługą wdrożeniową, zakup UTM – 1 szt. ze wsparciem i licencją, zakup switcha – 3 szt. z licencją, punkt dostępowy sieci bezprzewodowej z licencjami – 3 szt., pamięci RAM do serwera – 2 szt., agregacja logów, szkolenie IT.
Do czynności związanych z wykonaniem dostawy należy: dostarczenie, wniesienie, usunięcie opakowań, uruchomienie sprzętu. Powyższe czynności wykonawca wykona siłami własnymi i na swój koszt.
Miejsce dostawy i montażu Urząd Gminy Lichnowy, ul. Tczewska 6, 82-224 Lichnowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał
następującymi obliczeniami: A = (najniższa cena /cena ocenianej oferty) x 60
Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał następującymi obliczeniami:
kryterium A - cena - 60%
A = (najniższa cena/cena ocenianej oferty) x 60
B – termin realizacji 40 %
Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał następującymi obliczeniami:
B = (oświadczenie Wykonawcy B1 albo oświadczenie Wykonawcy B2 albo oświadczenie Wykonawcy B3) x 40%

B1 – termin realizacji dostawy w ciągu 25 dni od dnia podpisania umowy – 0 pkt.
B2 – termin realizacji dostawy w ciągu 20 dni od dnia podpisania umowy – 50 pkt.
B3 – termin realizacji dostawy w ciągu 15 dni od dnia podpisania umowy – 100 pkt.

On = A + B

On – oferta najkorzystniejsza
Za najkorzystniejszą ofertę zastanie uznana ta oferta, która otrzyma największą liczbę punktów w ramach podanych wyżej kryteriów.

Uwaga!
W przypadku nie zaznaczenia żadnej z pozycji lub zaznaczenie kilku pozycji dotyczących kryterium „termin realizacji” przez Wykonawcę, Zamawiający przyzna 0 pkt. w tym kryterium i przyjmuje termin realizacji 25 dni.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

dla części II - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże skierowanie do realizacji zamówienia publicznego w powyższym zakresie osób odpowiedzialnych za świadczenie usług co najmniej jednej osoby, która posiada stosowną wiedzę oraz min. 2-letnie doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzeniu szkoleń/kursów z zakresu cyberbezpieczeństwa.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Część I, II, III:
a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu,
b) w zakresie określonym w art. 109 ust.1 pkt 4 – odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem - Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Część I - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
Część II - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
Część III - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Część I - wykaz oferowanych urządzeń złożony w formie specyfikacji technicznej określającej parametry oferowanego przedmiotu zamówienia,
Część II - wykaz oferowanych usług złożony w formie specyfikacji technicznej określającej parametry oferowanego przedmiotu zamówienia,
Część III - wykaz oferowanych urządzeń i usług złożony w formie specyfikacji technicznej określającej parametry oferowanego przedmiotu zamówienia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Część I - wykaz oferowanych urządzeń złożony w formie specyfikacji technicznej określającej parametry oferowanego przedmiotu zamówienia,
Część II - wykaz oferowanych usług złożony w formie specyfikacji technicznej określającej parametry oferowanego przedmiotu zamówienia,
Część III - wykaz oferowanych urządzeń i usług złożony w formie specyfikacji technicznej określającej parametry oferowanego przedmiotu zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Zamawiający po wyborze oferty żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia kopii umowy, porozumienia lub innego dokumentu regulującego współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzającego zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisanego przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające niepodleganie wykluczeniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-15 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lichnowy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-15 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-14

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.