Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZORGANIZOWANIE GRUPOWEJ MOBILNOŚCI EDUKACYJNEJ UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. JADWIGI DZIUBIŃSKIEJ W GOLĄDKOWIE – wyjazd nr 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Golądkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000861860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Golądkowo 41G
1.5.2.) Miejscowość: Golądkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-120
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsgoladkowo.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsgoladkowo.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZORGANIZOWANIE GRUPOWEJ MOBILNOŚCI EDUKACYJNEJ UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. JADWIGI DZIUBIŃSKIEJ W GOLĄDKOWIE – wyjazd nr 2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1547960f-11d0-46b1-a894-4b28d5c6d2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581730
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00218637/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zorganizowanie grupowej mobilności edukacyjnej uczniów Zespołu Szkół Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie (Wyjazd nr 2).
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej, w związku z realizacją akredytowanego projektu Nr 2023-1-PL01- KA121-VET-000131518 w ramach programu ERASMUS+
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1547960f-11d0-46b1-a894-4b28d5c6d2f73.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
internetowym: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy e-zamówienia Zamówienia jest bezpłatne.
Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „przeglądaj postępowania/konkursy).
Identyfikator postępowania na platformie e-zamówienia podany jest na stronie tytułowej SWZ.
Wykonawcy zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Przeglądnie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na e-Zamówieniach ani
logowania.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały
bezpośredniego zastosowania.
Z uwagi na ograniczoną ilość wprowadzania znaków w ogłoszeniu, szczegóły i zalecenia w zakresie wymagań technicznych dot. komunikacji zawarte są w Rozdz. 9 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie
przetwarza dane zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego
na postawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605). Wśród tych
informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: "Ogólne Rozporządzenie" lub "RODO"), mają
charakter danych osobowych.
2. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016) informuję, iż:
2.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w
Golądkowie, Golądkowo 41 G, 06 – 120 Winnica.
2.2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – adres mailowy sekretariat@zsgoladkowo.eu
3. Cele przetwarzania oraz podstawy prawne:
3.1. Na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze
Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz,
3.2. Na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f jako niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez
administratora,
3.3. celów wypełnienia innych obowiązków prawnych, ciążących na instytucji na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów
prawa.
4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wymienianych powyżej celów:
4.1. przez okres wymagany przepisami prawa,
4.2. do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń z umowy,
4.3. do czasu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: organy uprawnione na podstawie przepisów prawa do otrzymania Pani /Pana
danych osobowych.
6. Posiada Pani/Pan prawo do:
6.1. dostępu do treści swoich danych – korzystając z tego prawa ma Pan/Pani ma możliwość pozyskania informacji, jakie dane, w
jaki sposób i w jakim celu są przetwarzane,
6.2. prawo ich sprostowania – korzystając z tego prawa można zgłosić do nas konieczność poprawienia niepoprawnych danych lub
uzupełnienia danych wynikających z błędu przy zbieraniu czy przetwarzaniu danych,
6.3. prawo do usunięcia - korzystając z tego prawa można złożyć wniosek o usunięcie danych. W przypadku zasadności wniosku
dokonamy niezwłocznego usunięcia danych. Prawo to nie dotyczy jednak sytuacji, gdy dane osobowe przetwarzane są do celów
związanych z wywiązywaniem się z prawnych obowiązków administratora lub do wykonania zadania realizowanego w interesie
publicznym lub w ramach władzy publicznej powierzonej administratorowi,
6.4. prawo do ograniczenia przetwarzania - korzystając z tego prawa można złożyć wniosek o ograniczenie przetwarzania danych, w
razie kwestionowania prawidłowość przetwarzanych danych. W przypadku zasadności wniosku możemy dane jedynie
przechowywać,
6.5. prawo wniesienia sprzeciwu – korzystając z tego prawa można w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania
Pani/Pana danych, jeżeli są one przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit e lub f (prawnie uzasadniony interes lub interes
publiczny).
Z uwagi na ograniczoną ilość wprowadzania znaków w ogłoszeniu, szczegóły
i zalecenia w zakresie wymagań technicznych dot. komunikacji zawarte są w Rozdz. 19 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSCKR.081.1.2023 (3)
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie grupowej mobilności edukacyjnej uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie. Mobilność jest realizowana w związku z realizacją akredytowanego projektu Nr 2023-1-PL01-KA121-VET-000131518 w ramach programu ERASMUS+.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową realizację usługi obejmującą, zapewnienie biletów lotniczych (wraz z jednym bagażem rejestrowanym dla każdego uczestnika do 23 kg) dla wszystkich uczestników z portu lotniczego w Warszawie oraz z Lizbony do Warszawy (tj. w obie strony; lotnisko Warszawa - Modlin lub Warszawa-Okęcie), zapewnienie transportu z lotniska w Lizbonie do miejsc zakwaterowania, zakwaterowanie, wyżywienie, organizację praktyk oraz realizację programu kulturalnego, zapewnienie biletów komunikacji miejskiej. Usługą objętych będzie 32 uczestników (30 uczestników oraz 2 opiekunów).
3. Usługa zrealizowana będzie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, w okresie od 1 grudnia 2024 r. do 29 marca 2025 r., z wyłączeniem terminu przerwy świątecznej oraz ferii zimowych. Czas trwania wyjazdu to 14 dni:
bilety lotnicze - wylot w pierwszym dniu wyjazdu, tj. niedziela – powrót w ostatnim dniu wyjazdu, tj. sobota - 32 uczestników
zakwaterowanie i wyżywienie od pierwszego dnia wyjazdu (niedziela) – 13 noclegów, wyżywienie w pierwszym i ostatnim dniu wyjazdu w zależności od transferu z i na lotnisko;
organizacja praktyk od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 16:00 r. – 10 dni praktyk.
UWAGA: przerwa świąteczna dla uczniów przypada od dnia 23 grudnia 2024 r. do 10 stycznia 2025 r.; okres ferii zimowych w 2025 r. dla województwa mazowieckiego przypada w terminie od 3 do 16 lutego 2025.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Organizacja dodatkowej wycieczki do Sintry (O)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwość bezkosztowej anulacji wyjazdu (BA)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadachokreślonych w niniejszym Rozdziale (6) oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu
(art. 112 Ustawy Pzp).
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający odstępuje od określenia warunku w tym zakresie.
2.2. Uprawnień do prowadzenia w danym zakresie określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru organizatorów turystyki i
przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych lub bycie organizatorem turystyki lub
przedsiębiorcą ułatwiającym nabywanie powiązanych usług turystycznych, o których mowa w art. 8 ust.1 i 2 ustawy z dnia
24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych.
2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający odstępuje od określenia warunku w tym zakresie.
2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek udziału w zakresie zdolności technicznej za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich
trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 usługę, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 usługę tożsamą z przedmiotem zamówienia tj. polegającą na
organizacji zagranicznego wyjazdu z zakwaterowaniem oraz wyżywieniem dla uczestników wraz z organizacją
praktyk/szkolenia/wyjazdu studyjnego o wartości usługi minimum 100 000,00 zł brutto.
1. Zamawiający zgodnie z art. 116 ust. 2 ustawy Pzp, w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej może uznać na
każdym etapie postępowania, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę
sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne
przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
2. Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do
złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania terminie, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli
wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach postępowania, tj. Załącznik nr 5 do SWZ – Wykaz usług
wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz wpis do rejestru
organizatorów, o których mowa w art. 8 ust.1 i 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych
usługach turystycznych. Podmiotowe środki dowodowe muszą być aktualne, na dzień ich składania, chyba, że Zamawiający
jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) Dokument potwierdzający posiadanie wpisu do rejestru organizatorów turystyki
i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych lub dokument równoważny potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu;
2) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – dokument sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507) z postępowania wyklucza się:a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późniejszymi zmianami) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy PZP o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.1. Wyk. może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych
lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wyk. mogą
polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji
których te zdolności są wymagane.
3. Wyk., który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby, zdolności techniczne lub
zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków
udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały
przewidziane względem Wykonawcy – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu udostępniającego zasoby
nie potwierdzają spełniania przez Wyk. warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy
wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym
podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 122
Ustawy PZP.
6. UWAGA: Wyk. nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów
udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji
podmiotów udostępniających zasoby, zgodnie z art. 123 Ustawy PZP.
7. Wyk. wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
8. Zam. informuje, że wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem.
9. Żaden z Wyk. wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania,
natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wyk.y mogą spełniać łącznie.
10. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia oświadczeń
w zakresie niepodlegania wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
11. Wyk. wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego,
na podstawie art. 117 pkt 4 ustawy Pzp zobligowani są do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, z którego będzie wynikało,
które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – treść oświadczenia należy złożyć zgodnie
z załącznikiem nr 1 – Formularz oferty, pkt. 10.
12. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wyk. wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zam. może
żądać przed zawarciem Umowy przedstawienia umowy regulującą współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna
określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich,
solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres
realizacji przedmiotu zamówienia), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego
członków do czasu wykonania zamówienia.
Więcej informacji zawiera Rozdział 5 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej umowy:- w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności trudnych do przewidzenia, przy zachowaniu należytej staranności w chwili zawarcia umowy, na które to okoliczności Strony nie miały wpływu, w tym spowodowanych działaniem osób trzecich, zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego; siły wyższej (rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub w części) - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego.
- w przypadku zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbędne
do prawidłowej realizacji zamówienia,
- w związku z koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
- zmiany w zakresie podwykonawców wskazanych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę,
- w razie zmiany wysokości stawki VAT Strony dokonują zmiany uwzględniającej nową wysokość tej stawki.
Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa powyżej jest wystąpienie przez wnioskującego o ich dokonanie w umowie do drugiej strony umowy z wnioskiem na piśmie pod rygorem nieważności zawierającym stosowne uzasadnienie dokonania zmian, niezwłocznie od powzięcia wiadomości o okolicznościach będących podstawą dokonania zmian.
Zmiany, o których mowa powyżej nie będą podstawą do zwiększenia wynagrodzenia ani naliczania kar umownych.
Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w treści umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Otwarcie ofert jest niejawne. Następuje poprzez odszyfrowanie ofert po terminie otwarcia na platformie ezamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-14 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-13
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Ofertę stanowi wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany złożyć:1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 6 ust.1, o treści zgodnej z Załącznikiem nr 2 do SWZ,
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale 5 o treści zgodnej z Załącznikiem nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy),
3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z Załącznikiem nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy),
4) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy PZP. (Formularz ofertowy, Załącznik nr 1 do SWZ),
5) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
6) pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych Wykonawcy.
W przypadku Wykonawców działających w formie spółki cywilnej oświadczenia składane są przez każdego wspólnika spółki cywilnej oddzielnie we własnym imieniu (osoby prowadzącej działalność gospodarczą pod nazwą określoną w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - „Firma przedsiębiorcy”).
Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki (poprzez podanie numeru referencyjnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub nazwy postępowania) oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z kompetencji miękkich w podziale na 3 części
- Wynajem powierzchni konferencyjno-szkoleniowej z usługą hotelową i cateringową na potrzeby warsztatów w ramach projektów: "Kompetentne i kreatywne kształcenie ogólne" i "Opolskie szkolnictwo zawodowe"
- Kompleksowa usługa realizacji konferencji w formie stacjonarnej pt. "IV Forum Edukacji Zawodowej Europass i Euroguidance" w dniu 2 i 3 grudnia 2024 r.
- Organizacja wyjazdu dla uczniów na targi branżowe w podziale na 3 części
- Organizacja oraz obsługa logistyczna wizyty studyjnej delegacji z Małopolski w Turyngii w pierwszym kwartale 2025 roku
- DZP.261.45.2024 - świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej, w tym wynajmu sal konferencyjnych, w celu organizacji wydarzenia Informal Directors' Meeting w dniach 13-16 maja 2025 roku w Sopocie.
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.