Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego/dostawczego
dla potrzeb Sekcji Eksploatacji - Zaopatrzenie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-062
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publ@mnk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego/dostawczego
dla potrzeb Sekcji Eksploatacji - Zaopatrzenie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc9c2101-2db6-4d98-bb99-fb561a551279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581742
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mnk.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń, odbywa się przy użyciu Platformy elektronicznej.
2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty oraz wszelkich oświadczeń przez Wykonawcę, jest Platforma zakupowa on-line Marketplanet dostępna pod adresem https://mnk.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://mnk.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2) wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony
o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) rejestracja konta na Platformie następuje automatycznie poprzez podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie, konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
5. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
6. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Marketplanet tel. (22) 576-87-90, e-mail: oneplace@marketplanet.pl
7. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, tj. .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.
8. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) za pośrednictwem Platformy zakupowej MarketPlanet dostępnej pod adresem https://mnk.ezamawiajacy.pl.
9. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://mnk.ezamawiajacy.plW przypadku trudności technicznych związanych z korzystaniem z Platformy, Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania informacji drogą elektroniczną: zam_publ@mnk.pl.
10. Zgodnie z art. 67 Pzp określa się wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Narodowe w Krakowie, al. 3 Maja 1, 30-062 Kraków, www.mnk.pl, dyrekcja@mnk.pl; telefon (12) 433-56-20
• dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Muzeum Narodowym w Krakowie – iod@mnk.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy: EP.ZP.271.50.2024 prowadzonym w trybie podstawowym.
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ust. 1-2 oraz art. 291 zdanie drugie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129) zwanej dalej Pzp
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EP.ZP.271.50.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 88491,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego/dostawczego.
2. Zamawiający wymaga, aby oferowany samochód był fabrycznie nowy, niezarejestrowany, nieużywany, nie poddany jakimkolwiek naprawom, pochodzący z produkcji z 2024 roku, pełnowartościowy, kompletny, wolny od wad, a ponadto spełniający wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych w tym wynikające z ustawy Prawo o ruchu drogowym i przepisów wykonawczych.
Szczegółowe informacje i wytyczne odnośnie zakupu zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) 60 pkt.
Gwarancja (G) 15 pkt.
Termin realizacji (T) 10 pkt.
Jakość (J) 15 pkt.
Punktacja w tym kryterium zostanie ustalona w następujący sposób:
C obliczana = (X min : X obliczana ) x 60
gdzie:
C obliczana - liczba punktów badanej oferty w kryterium „cena”;
X min – najniższa cena pośród złożonych ważnych ofert;
X obliczana – cena badanej oferty.
Maksymalną ilość punktów (60 pkt.) w niniejszym kryterium uzyska Wykonawca który
w ofercie wskaże najniższa cenę.
3. Ocena ofert w kryterium „Gwarancja” (G)
Punktacja w tym kryterium zostanie ustalona w następujący sposób:
a) G1 - podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne
Punkty przyznane w kryterium gwarancja i rękojmia przy minimalnym 24 miesięcznym okresie gwarancji i rękojmi, na silnik i wszystkie podzespoły samochodu, w tym elektryczne i elektroniczne, obejmujące funkcjonowanie samochodu, wady materiałowe i fabryczne będą liczone według następujących zasad:
1) za wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi o 24 miesięcy, tj. do 48 miesięcy – 5 pkt;
2) za wydłużenie okresu okres gwarancji i rękojmi o 12 miesięcy tj. do 36 miesięcy – 2 pkt;
Wykonawca dokona wpisu deklarowanego okresu gwarancji i rękojmi w Formularzu Oferty w pkt. III A. W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze żadnego okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający uzna, iż Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy.
b) G2 - Powłokę lakierniczą
Punkty przyznane w kryterium gwarancja i rękojmia przy minimalnym 36 miesięcznym okresie gwarancji i rękojmi, na powłokę lakierniczą będą liczone według następujących zasad:
1) za wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi o 24 miesięcy, tj. do 60 miesięcy – 5 pkt;
2) za wydłużenie okresu okres gwarancji i rękojmi o 12 miesięcy tj. do 48 miesiące – 2 pkt;
Wykonawca dokona wpisu deklarowanego okresu gwarancji i rękojmi w Formularzu Oferty w pkt. III B. W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze żadnego okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający uzna, iż Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na okres 36 miesięcy.
c) G3 - perforację elementów nadwozia.
Punkty przyznane w kryterium gwarancja i rękojmia przy minimalnym 48 miesięcznym okresie gwarancji i rękojmi, na perforację nadwozia będą liczone według następujących zasad:
1) za wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi o 24 miesięcy, tj. do 72 miesięcy – 5 pkt;
2) za wydłużenie okresu okres gwarancji i rękojmi o 12 miesięcy tj. do 60 miesiące – 2 pkt;
Wykonawca dokona wpisu deklarowanego okresu gwarancji i rękojmi w Formularzu Oferty w pkt. III C. W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze żadnego okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający uzna, iż Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na okres 120 miesięcy.
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma wykonawca w Kryterium Gwarancji (G) będzie obliczona wg wzoru:
G= G1+G2+G3
Ocena ofert w kryterium „Termin” (T)
a) Skrócenie terminu dostawy samochodu do 14 dni – 10 pkt.
Ocena ofert w kryterium „Jakość” (J)
a) Zaoferowanie asystenta pasa ruchu – 5 pkt.
b) Zaoferowanie funkcji monitorowania martwego pola w lusterkach – 5 pkt.
c) Zaoferowanie podgrzewanej szyby przedniej – 5 pkt.
Szczegółowe informacje w rozdziale XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) Oficjalny katalog (w języku polskim) producenta /importera pojazdu lub inny dokument zawierający dane techniczne oraz wyposażenie pojazdu potwierdzający spełnienie wymogów określonych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) Oficjalny katalog (w języku polskim) producenta /importera pojazdu lub inny dokument zawierający dane techniczne oraz wyposażenie pojazdu potwierdzający spełnienie wymogów określonych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
5. Do oferty (Formularza Ofertowego), należy dołączyć (każdy z poniższych dokumentóww formie elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym):
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z uwzględnieniem przepisów sankcyjnych (załącznik Nr 3 do SWZ);
2) Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XI SWZ.
3) W przypadku podmiotów wspólnie składających ofertę, Wykonawca zobligowany jest załączyć oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XIII ust. 3 SWZ – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ;
4) W przypadku podpisywania oferty przez osobę nieuprawnioną zgodnie z zapisami
w dokumentach rejestrowych do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.
Z uwagi na wymóg złożenia oferty w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej profilem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie
z art. 99 § 1 k.c., Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (wzór załącznik Nr
5 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców:
1) oświadczenie, którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (o niepodleganiu wykluczeniu) z uwzględnieniem informacji dotyczących przepisów sankcyjnych związanych z wojną w Ukrainie
składa każdy z Wykonawców tworzących Konsorcjum. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3. Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 3 podlega uzupełnieniu na zasadach określonych w art. 128 ust. 1 Pzp.
5. Jeżeli Oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6. Zamawiający zgodnie z art. 60 Pzp nie zastrzega obowiązku samodzielnego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie kluczowych zadań.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres i rodzaj zmian został szczegółowo opisany w par. 9 projektu umowy. Zmiany mogą dotyczyć terminu realizacjiumowy, terminu naprawy gwarancyjnej, wyposażenia pojazdu, poprawy jakości, wynagrodzenia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://mnk.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-15 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-14
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
cena, gwarancja, termin realizacji, jakośćINNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa i instalacja sprzętu laboratoryjnego i weterynaryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Obsługa informatyczna na 2025 rok
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i wymiany 32 siłowników w regulatorach VAV wraz z regulacją wydatków i pomiarami układu wentylacyjnego N5/W5 i odciągami miejscowymi w budynku Instyt. Zoologii
- Wydanie wraz z dystrybucją Dwutygodnika Miejskiego KRAKÓW.PL w roku 2025
- Świadczenie usług konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie branży wod-kan-gaz i c.o. na terenie nieruchomości i lokali będących w zasobach Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 2 części
- Zakup materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Krakowie i jego filii w 2025 r.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa samochodu ciężarowego z kontenerem oraz samochodu dostawczego z kontenerem
- "Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego/dostawczego dla potrzeb Sekcji Eksploatacji - Zaopatrzenie"
- DOSTAWA SAMOCHODU TYPU PICK-UP I SAMOCHODU TYPU FURGON
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu typu samochód dostawczy skrzyniowy, podwójna kabina (ZAŁOGOWA), 7 osobowy do 7,5T DMC
- Dostawa używanego samochodu dostawczego/specjalnego - laweta pomocy drogowej do 3500 kg DMC, 3 osobowego
- Zakup samochodu dla Zarządu Dróg Powiatowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.