Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00431094/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny
w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
1.3.) Oddział zamawiającego: Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081048430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 36
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (68) 323 18 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rops.lubuskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://polityka-spoleczna.lubuskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodzinyw podziale na części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbea1951-2ddb-4102-b68e-5688d8ef6217
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581774
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073595/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Lubuskie na rzecz rodzin”, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Działanie 6.14 Aktywizacja społeczna, mieszkalnictwo i wsparcie rodziny.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431094
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROPS.III.5.1.42.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 501720,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest:Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części:
Część 1: Świadczenie usług terapeuty uzależnień na terenie powiatu strzelecko – drezdeneckiego w ilości maksymalnie 800 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części:
Zakres zamówienia:
a) Świadczenie usług terapeutycznych uczestnikom projektu w ramach terapii rodzinnej, jak i spotkań indywidualnych, w formie stacjonarnej, a także mobilnej i zdalnej w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego.
b) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia terapii.
c) Świadczenie wsparcia zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzieży.
d) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, obejmującej m.in. zakres wsparcia oraz listy obecności uczestników.
e) Prowadzenie terapii w oparciu o zasady etyczne obowiązujące terapeutów.
f) Współpraca z pracownikiem poradni w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań terapeutycznych.
g) Świadczenie usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora pracy poradni.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w związku z projektem „Lubuskie na rzecz rodzin”, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Działanie 6.14 Aktywizacja społeczna, mieszkalnictwo i wsparcie rodziny.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części.
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ dla wszystkich części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 180800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest:Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części:
Część 2: Świadczenie usług terapeuty uzależnień na terenie powiatu sulęcińskiego w ilości maksymalnie 420 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części:
Zakres zamówienia:
a) Świadczenie usług terapeutycznych uczestnikom projektu w ramach terapii rodzinnej, jak i spotkań indywidualnych, w formie stacjonarnej, a także mobilnej i zdalnej w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego.
b) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia terapii.
c) Świadczenie wsparcia zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzieży.
d) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, obejmującej m.in. zakres wsparcia oraz listy obecności uczestników.
e) Prowadzenie terapii w oparciu o zasady etyczne obowiązujące terapeutów.
f) Współpraca z pracownikiem poradni w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań terapeutycznych.
g) Świadczenie usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora pracy poradni.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w związku z projektem „Lubuskie na rzecz rodzin”, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Działanie 6.14 Aktywizacja społeczna, mieszkalnictwo i wsparcie rodziny.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części.
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ dla wszystkich części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 94920,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest:Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części:
Część 3: Świadczenie usług terapeuty uzależnień na terenie powiatu międzyrzeckiego w ilości maksymalnie 500 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części:
Zakres zamówienia:
a) Świadczenie usług terapeutycznych uczestnikom projektu w ramach terapii rodzinnej, jak i spotkań indywidualnych, w formie stacjonarnej, a także mobilnej i zdalnej w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego.
b) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia terapii.
c) Świadczenie wsparcia zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzieży.
d) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, obejmującej m.in. zakres wsparcia oraz listy obecności uczestników.
e) Prowadzenie terapii w oparciu o zasady etyczne obowiązujące terapeutów.
f) Współpraca z pracownikiem poradni w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań terapeutycznych.
g) Świadczenie usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora pracy poradni.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w związku z projektem „Lubuskie na rzecz rodzin”, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Działanie 6.14 Aktywizacja społeczna, mieszkalnictwo i wsparcie rodziny.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części.
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ dla wszystkich części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 113000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest:Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części:
Część 4: Świadczenie usług terapeuty uzależnień na terenie powiatu zielonogórskiego w tym Miasta Zielona Góra w ilości maksymalnie 500 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części:
Zakres zamówienia:
a) Świadczenie usług terapeutycznych uczestnikom projektu w ramach terapii rodzinnej, jak i spotkań indywidualnych, w formie stacjonarnej, a także mobilnej i zdalnej w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego.
b) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia terapii.
c) Świadczenie wsparcia zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzieży.
d) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, obejmującej m.in. zakres wsparcia oraz listy obecności uczestników.
e) Prowadzenie terapii w oparciu o zasady etyczne obowiązujące terapeutów.
f) Współpraca z pracownikiem poradni w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań terapeutycznych.
g) Świadczenie usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora pracy poradni.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części.
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ dla wszystkich części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 113000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Social - Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9282101454
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74340,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87822,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74340,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Social Services Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9282101454
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74340,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Social Services Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9282101454
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Social Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9282101454
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- "Świadczenie usług ochrony obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Zielonej Górze ul. Nowa 4b i ul. Olbrychta 10 oraz w Tomaszowie ul. Leśna 20".
- SUBSKRYPCJA LICENCJI NA OPROGRAMOWANIE DO WIRTUALIZACJI SERWERÓW I STACJI ROBOCZYCH
- Dostawa instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii wraz z montażem w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
- Dostawa fabrycznie nowych aparatów telefonicznych dla Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
- Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Edukacyjnego nr 10 w Zielonej Górze na 2025 rok z podziałem na 4 zadania
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem i pracami porządkowymi dla Domu Pomocy Społecznej w Zielonej Górze.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla uczestników projektu "ŁĘCZYCKA INTEGRACJA II"
- Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
- Świadczenie usług wsparcia psychologicznego, psychoterapeutycznego oraz doradztwa zawodowego dla uczestników projektu "Kierunek samodzielność - wsparcie szczecińskiej młodzieży
- Świadczenie usług terapii rodzinnej w projekcie "#Rodzina"
- Realizacja usługi wsparcia diagnostycznego i terapeutycznego dla dzieci przebywających w placówkach instytucjonalnej pieczy zastępczej.
- "Specjalistyczne wsparcie dla dzieci i rodziców" w ramach projektu pn. "Silne rodziny w Gminie Recz!"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.