Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00528588/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
- 2024/BZP 00541691/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana 2 szt. kotłów centralnego ogrzewania w leśniczówkach Bieleń 10 i Rybojady 32 .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO TRZCIEL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539315
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Graniczna 18
1.5.2.) Miejscowość: Trzciel
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-320
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: trzciel@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzciel.szczecin.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d64a3fd9-bb65-4506-b51d-3991c0cfef801.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana 2 szt. kotłów centralnego ogrzewania w leśniczówkach Bieleń 10 i Rybojady 32 .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d64a3fd9-bb65-4506-b51d-3991c0cfef80
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582098
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00268762/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w leśniczówkach Bieleń i Rybojady.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528588
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.7.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 189201,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - Bieleń.Przedmiotem zamówienia są dostawy nowych kotłów grzewczy 5 generacji do spalania drewna na zasadzie zgazowania.
Zadanie obejmuje wymianę (demontaż) istniejącego kotła wodnego na opał stały, tj. drewno oraz dostawę i montaż nowego
kotła wraz z osprzętem.
Zadanie obejmuje dodatkowo wykonanie niezbędnych prac modernizacyjnych w kotłowni z zakresu robót budowlanych,
instalacyjnych, technologicznych oraz elektrycznych dostosowujących nowy system grzewczy do istniejącej instalacji oraz
przystosowujących pomieszczenie kotłowni do wymogów związanych z zamontowaniem nowego kotła.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 97998,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - Rybojady.Przedmiotem zamówienia są dostawy nowych kotłów grzewczy 5 generacji do spalania drewna na zasadzie zgazowania.
Zadanie obejmuje wymianę (demontaż) istniejącego kotła wodnego na opał stały, tj. drewno oraz dostawę i montaż nowego
kotła wraz z osprzętem.
Zadanie obejmuje dodatkowo wykonanie niezbędnych prac modernizacyjnych w kotłowni z zakresu robót budowlanych,
instalacyjnych, technologicznych oraz elektrycznych dostosowujących nowy system grzewczy do istniejącej instalacji oraz
przystosowujących pomieszczenie kotłowni do wymogów związanych z zamontowaniem nowego kotła.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 91203,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta złożona przez Wykonawcę na część nr 1 przewyższała kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89600,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89600,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89600,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „INSTALMAR” Marek Jeziorski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961363634
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89600,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Wykonanie remontu budynku Izby Administracji Skarbowej w Warszawie ul. Felińskiego 2B w formule projektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w ul. Okólnej w m. Nowe Skalmierzyce.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 604301K "Kasina Wielka - Szymony - Gruszowiec" w miejscowości Kasina Wielka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.