Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00486449/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace konserwatorskie przy budynku nr 218 w Rudzicy wpisanym do Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków oraz Gminnej Ewidencji Zabytków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jasienica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182255
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jasienica 159
1.5.2.) Miejscowość: Jasienica
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-385
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 334726200
1.5.8.) Numer faksu: 334726262
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jasienica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jasienica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jasienica.logintrade.net/zapytania_email,175059,ece3827624f62730ebd8cc486e88c042.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace konserwatorskie przy budynku nr 218 w Rudzicy wpisanym do Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków oraz Gminnej Ewidencji Zabytków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9d89b3f-db5c-4da8-88ec-71bac34a40c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582109
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018810/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Prace konserwatorskie przy budynku nr 218 w Rudzicy wpisanym do Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków oraz Gminnej Ewidencji Zabytków – remont dachu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486449
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.35.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 212115,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje Prace konserwatorskie przy budynku nr 218 w Rudzicy wpisanym do Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków oraz Gminnej Ewidencji Zabytków
1.1. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w SWZ i niżej wymienionych załącznikach do SWZ, tj.:
− projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 3 do SWZ,
− przedmiarach robót pełniących funkcję pomocniczą- załącznik nr 4 do SWZ,
− dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 5 do SWZ.
Zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę nr 806/24 z dnia 01.07.2024 r. wydanym na podstawie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej stanowiącej załącznik do niniejszej SWZ zakres robót obejmuje remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Klubowej 218 w Rudzicy stanowi odtworzenie stanu istniejącego wraz ze zmianą rodzaju pokrycia na tradycyjne zgodne z wymaganiami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Dach dwuspadowy pochyleniu połaci 45°. Powierzchnia dachu 234,00 m2 .
1.2. Zakres robót obejmuje:
• rozbiórkę pokrycia dachowego wraz z deskowaniem pełnym
• demontaż obróbek blacharskich i orynnowania
• demontaż instalacji odgromowej na dachu
• wymianę uszkodzonych elementów więźby dachowej (~10%)
• oczyszczenie i impregnację istniejącej konstrukcji więźby dachowej
• montaż nowych łat
• montaż pokrycia dachowego z blachy płaskiej na rąbek stojący
• montaż nowych obróbek blacharskich
• montaż nowej instalacji odgromowej na dachu (w śladzie istniejącej)
• montaż nowych rynien i rur spustowych
• montaż wyposażenia dachu
• prace wykończeniowe na poddaszu .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262522-6 - Roboty murarskie
45262310-7 - Zbrojenie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294856,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386838,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294856,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CC SYSTEMS SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383995196
7.3.3) Ulica: LESZCZYŃSKA 65
7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ROBOTY W ZAKRESIE POKRYĆ DACHOWYCH - w ofercie nie wskazano podwykonawcy
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294856,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JASIENICA
więcej: przetargi JASIENICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie"
- Przebudowa drogi gminnej relacji Chojewo-Truski
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1139G na odcinku Damnica - Główczyce od km 4+400 do km 5+700 w miejscowości Wielka Wieś (gmina Główczyce)"
- "Opracowanie projektu budowlanego budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz budynku garażowego z przeznaczeniem na rowery w Łomazach przy ul. Robotniczej"
- Wyk. r. bud. w zakr. wym. win. wew. w bud. szpit. w Gr. Śl., bud. win. zew. w bud. przych. w Lw. Śl. w. z przeb. przył. CO i CWU o. rem. i przeb. bud. szpit. i przych. w Lw. Śl. d. P. C. Z. Sp. z o.o.
- Modernizacja i przebudowa III piętra bud. B i III piętra bud. C na potrzeby Wydziału Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki - kampus Fordon, Kaliskiego 7
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.