Og³oszenie z dnia 2024-11-07
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materia³ów opatrunkowych do Apteki Szpitalnej SPZZOZ w ¯urominie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zespó³ Zak³adów Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000301279
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 56
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯uromin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-zuromin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital-zuromin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materia³ów opatrunkowych do Apteki Szpitalnej SPZZOZ w ¯urominie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fb9b4d80-f1f6-43c5-8f79-0ebe24d64665
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00582147
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00016014/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.11 Dostawa materia³ów opatrunkowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb9b4d80-f1f6-43c5-8f79-0ebe24d646653.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu bezp³atnej Platformy e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl/
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia, aby mieæ dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt i opatrzona:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawionym przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania, bêd±cego podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi certyfikacyjne - podpis elektroniczny. Lista podmiotów udostêpniaj±cych us³ugê kwalifikowanego podpisu elektronicznego dostêpna jest na stronie www.nccert.pl, lub
- podpisem zaufanym: https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER, lub
- podpisem osobistym: https://www.gov.pl/web/mswia/oprogramowanie-do-pobrania
z³o¿onym przez osobê upowa¿nion± do reprezentacji Wykonawcy.
Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie pliku ró¿nymi rodzajami podpisów np. zaufanym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji pliku.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZZOZ-ZP/22/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
materia³y opatrunkowe okre¶lone w pakiecie 1
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
materia³y opatrunkowe okre¶lone w pakiecie 2
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie wykonawcy
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: o¶wiadczenie wykonawcy
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
2.1 Certyfikat CE w przypadku wyrobów medycznych zakwalifikowanych zgodnie z ustaw± o wyrobach medycznych do: klasy I z funkcj± pomiarow±, klasy IIa, Klasy III, aktywnych wyrobów medycznych do implantacji, wyrobów do diagnostyki in vitro z wykazy A, B, wyrobów do diagnostyki in vitro do samodzielnego stosowania, w przypadku pozosta³ych wyrobów medycznych deklaracja zgodno¶ci ze znakiem CE wystawiona przez producenta wyrobu medycznego.2.2 Dotyczy pakietu 1 - Wymaga siê, aby masa powierzchniowa gazy 17N, z której wykonane s± zaoferowane wyroby wynosi³a min. 23g/m2 oraz aby masa powierzchniowa gazy 13N, z której wykonane s± zaoferowane wyroby wynosi³a min. 17g/m2 zgodnie z norm± PN-EN 14 079. Na potwierdzenie spe³nienia powy¿szych parametrów wymaga siê do³±czenia karty danych technicznych- na wezwanie najkorzystniejszy Wykonawca, w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni.
2.3 Dotyczy pakietu 1 - Wymaga siê dokumentu potwierdzaj±cego walidacjê procesu sterylizacji zgodnie z norm± PN-EN ISO 17665-1-Raport z ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji. - na wezwanie najkorzystniejszy Wykonawca, w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni.
2.4 W celu potwierdzenia, ¿e oferowane wyroby odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym w niniejszej SWZ Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ: - bezp³atnych próbek wyrobów po 3 sztuki do ka¿dej pozycji.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
2.1 Certyfikat CE w przypadku wyrobów medycznych zakwalifikowanych zgodnie z ustaw± o wyrobach medycznych do: klasy I z funkcj± pomiarow±, klasy IIa, Klasy III, aktywnych wyrobów medycznych do implantacji, wyrobów do diagnostyki in vitro z wykazy A, B, wyrobów do diagnostyki in vitro do samodzielnego stosowania, w przypadku pozosta³ych wyrobów medycznych deklaracja zgodno¶ci ze znakiem CE wystawiona przez producenta wyrobu medycznego.2.2 Dotyczy pakietu 1 - Wymaga siê, aby masa powierzchniowa gazy 17N, z której wykonane s± zaoferowane wyroby wynosi³a min. 23g/m2 oraz aby masa powierzchniowa gazy 13N, z której wykonane s± zaoferowane wyroby wynosi³a min. 17g/m2 zgodnie z norm± PN-EN 14 079. Na potwierdzenie spe³nienia powy¿szych parametrów wymaga siê do³±czenia karty danych technicznych- na wezwanie najkorzystniejszy Wykonawca, w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni.
2.3 Dotyczy pakietu 1 - Wymaga siê dokumentu potwierdzaj±cego walidacjê procesu sterylizacji zgodnie z norm± PN-EN ISO 17665-1-Raport z ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji. - na wezwanie najkorzystniejszy Wykonawca, w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni.
2.4 W celu potwierdzenia, ¿e oferowane wyroby odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym w niniejszej SWZ Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ: - bezp³atnych próbek wyrobów po 3 sztuki do ka¿dej pozycji.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmian umowy w nastêpuj±cych przypadkach:a) Ceny jednostkowe brutto ulegaj± automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotê podatku VAT wynikaj±c± ze stawki tego podatku obowi±zuj±c± w chwili powstania obowi±zku podatkowego.
b) Dopuszcza siê zmianê cen jednostkowych na ni¿sze ni¿ zaoferowane w ofercie.
c) Zamiana oferowanego przedmiotu zamówienia wymienionego w za³±czniku nr 1 do niniejszej umowy na inny o w³a¶ciwo¶ciach nie gorszych ni¿ oferowane oraz w cenie nie wy¿szej ni¿ oferowana.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, z tym zastrze¿eniem, ¿e:
• minimalny poziom zmiany ceny materia³ów lub kosztów, uprawniaj±cy strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia wynosi 4 % w stosunku do cen lub kosztów z miesi±ca, w którym z³o¿ono ofertê Wykonawcy,
• poziom zmiany wynagrodzenia zostanie ustalony na podstawie wska¼nika zmiany cen materia³ów lub kosztów og³oszonego w komunikacie prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego, ustalonego w stosunku do kwarta³u, w którym zosta³a z³o¿ona oferta Wykonawcy; poziom zmiany bêdzie stanowi³ ró¿nicê ceny materia³ów lub kosztów og³oszonych w komunikacie prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego z miesi±ca, za który wnioskowana jest zmiana a poziomem cen materia³ów/ kosztów wynikaj±cych z komunikatu Prezesa GUS za miesi±c, w którym zosta³a z³o¿ona oferta Wykonawcy,
• Sposób okre¶lenia wp³ywu zmiany ceny materia³ów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia nast±pi na podstawie wniosku strony wnioskuj±cej o zmianê i dokumentów do³±czonych do tego wniosku potwierdzaj±cych m.in. rzeczywiste zastosowanie poszczególnych materia³ów/poniesienie poszczególnych kosztów w ramach niniejszego zamówienia, a tak¿e na podstawie komunikatów Prezesa GUS, o których mowa w pkt 2 powy¿ej. Zmiana wynagrodzenia mo¿e nast±piæ na podstawie pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony Umowy.
• maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza zamawiaj±cy, to ³±cznie 15 % w stosunku do warto¶ci ca³kowitego wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 4 ust. 1 umowy
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-18 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma e-zamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-18 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI ¯UROMIN
- Dostawa ob³o¿eñ opatrunkowych i fartuchów chirurgicznych
- Rozbudowa sieci wodoci±gowej w ul. Nowej i Kasztanowej
wiêcej: przetargi ¯UROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materia³ów zu¿ywalnych do cytometrii przep³ywowej dla Laboratorium oraz materia³ów medycznych dla oddzia³ów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Soko³owskiego ...
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku i drobnego sprzêtu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego u¿ytku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJ¡CEGO KALPROTEKTYNÊ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- Ró¿ne wyroby medyczne oraz ob³o¿enia chirurgiczne
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.