eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychDostawa i obsługa serwisowa oprogramowania oraz integracja z modułem kontroli mobilnej poprzez wymianę danych z API dla Przewoźnika Komunikacji Miejskiej.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa i obsługa serwisowa oprogramowania oraz integracja z modułem kontroli mobilnej poprzez wymianę danych z API dla Przewoźnika Komunikacji Miejskiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891050841

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Matejki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdkium.walbrzych.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,177505,f50e2205ef4b9294ef2bb69ead65b500.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i obsługa serwisowa oprogramowania oraz integracja z modułem kontroli mobilnej poprzez wymianę danych z API dla Przewoźnika Komunikacji Miejskiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd1e0aa8-ad9c-42c5-9504-64420583b894

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582251

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037856/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zakup oprogramowania windykacyjnego wraz z obsługą serwisową

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530368

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DU.260.44.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 151580,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i obsługa serwisowa oprogramowania oraz integracja z modułem kontroli mobilnej poprzez wymianę danych z API dla Przewoźnika Komunikacji Miejskiej, na które składa się:
1. Zakres usług składających się na moduł stacjonarny Przewoźnika Komunikacji Miejskiej:
1) Zaimportowanie bazy danych spraw otwartych z obecnie używanych przez Zamawiającego oprogramowań w ciągu 1 miesiąca od podpisania niniejszej umowy, które będą przekazane nieodpłatnie w formacie pliku FDB oraz CSV lub EXEL.
2) Utworzenie 4 stacjonarnych stanowisk.
3) Dopasowanie programu do obsługi klienta:
a. reklamacje,
b. anulowanie, umorzenie opat dodatkowych,
c. odznaczanie wpłat całościowych i częściowych,
d. utworzenie systemu ratalnego spłat zadłużenia
e. możliwość generowania i obsługi spraw z tytułu „szalbierstwa” (art. 121 kodeksu wykroczeń)
f. utworzenie modułu współpracującego z biurami informacji gospodarczej.
4) Przygotowanie szablonów dokumentów, które mogą być modyfikowane:
a. kopia protokołu opłaty dodatkowej,
b. wydruk wezwania przedsądowego,
c. zestawienia statystyczne,
d. tworzenie raportów
5) Możliwość analizy pracy kontrolerów biletowych, ich efektywności, spłacalność wystawionych opłat, tzw. wskaźnik ściągalności
6) Baza adresowa - kody pocztowe, nazwy ulic
7) Możliwość generowania odsetek na dzień analizy oraz na wskazany termin
8) Baza danych dotyczących zmiennych, charakterystycznych dla kontroli biletowych:
-numery boczne pojazdów,
-miejsce kontroli,
-taryfa opłat dodatkowych
2. Zakres usług składających się na integrację z modułem kontroli mobilnej posiadanego przez Zleceniodawcę poprzez wymianę danych z API dla Przewoźnika Komunikacji Miejskiej:
1) Integracja z API w zakresie pobierania danych wystawianych zawiadomień.
3. Zakres usług składających się na obsługę serwisową, o której mowa w ust. 1 obejmuje:
1) Dostawa oprogramowania i zainstalowanie go na serwerze Zleceniodawcy.
2) Sprawowanie obsługi serwisowej nad dostarczonym oprogramowaniem dla Przewoźnika Komuni-kacji Miejskiej.
3) Utrzymanie wsparcia technicznego i merytorycznego dostarczonego oprogramowania dla zadań opisanych powyżej.
4) Wdrożenie niezbędnych licencji oprogramowania na urządzeniach Zleceniodawcy.
5) Przedłużanie, aktualizowanie dostarczonej licencji programu przez cały okres trwania umowy.
6) Wdrożenie oraz przeszkolenie pracowników.
7) Konfiguracja systemu.
8) Dostosowywanie systemu do zmian w przepisach ogólnych i lokalnych przez cały okres trwania umowy.
9) Maksymalny czas podjęcia czynności serwisowych najpóźniej w ciągu 36 godzin roboczych po zgło-szeniu awarii Programu.
UWAGA: Czas podjęcia czynności serwisowych od otrzymania zgłoszenia awarii systemu stanowi pozacenowe kryterium oceny oferty.
10) Konsultacje telefoniczne, zdalne prace serwisowe, instalacja nowych wersji Programu, archiwizacja danych oraz analiza spójności baz danych programu przy pomocy wyspecjalizowanych programów narzędziowych do 2 godzin miesięcznie bezpłatnie w ramach abonamentu (prace wykonywane na życzenie klienta, niewykorzystane godziny przechodzą na kolejny miesiąc),
11) Utworzenie dedykowanej dla Zamawiającego adresu e-mail (helpdesk), na który będą przekazywane uwagi i zgłoszenia reklamacyjne.
12) Bezpośredni kontakt z osobami wyznaczonymi do obsługi po uprzednim zarejestrowaniu zgłosze-nia w formie wiadomości e -mail,
13) Usuwanie ewentualnych awarii Programu uniemożliwiających pracę w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego na portal zgłoszeniowy podany przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182866,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5702772,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182866,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SystemEG sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8942815686

7.3.3) Ulica: Ostrowskiego 7/510

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-238

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182866,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.