Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00530368/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa i obsługa serwisowa oprogramowania oraz integracja z modułem kontroli mobilnej poprzez wymianę danych z API dla Przewoźnika Komunikacji Miejskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891050841
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Matejki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdkium.walbrzych.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,177505,f50e2205ef4b9294ef2bb69ead65b500.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i obsługa serwisowa oprogramowania oraz integracja z modułem kontroli mobilnej poprzez wymianę danych z API dla Przewoźnika Komunikacji Miejskiej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd1e0aa8-ad9c-42c5-9504-64420583b894
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582251
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037856/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zakup oprogramowania windykacyjnego wraz z obsługą serwisową
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530368
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DU.260.44.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 151580,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i obsługa serwisowa oprogramowania oraz integracja z modułem kontroli mobilnej poprzez wymianę danych z API dla Przewoźnika Komunikacji Miejskiej, na które składa się:
1. Zakres usług składających się na moduł stacjonarny Przewoźnika Komunikacji Miejskiej:
1) Zaimportowanie bazy danych spraw otwartych z obecnie używanych przez Zamawiającego oprogramowań w ciągu 1 miesiąca od podpisania niniejszej umowy, które będą przekazane nieodpłatnie w formacie pliku FDB oraz CSV lub EXEL.
2) Utworzenie 4 stacjonarnych stanowisk.
3) Dopasowanie programu do obsługi klienta:
a. reklamacje,
b. anulowanie, umorzenie opat dodatkowych,
c. odznaczanie wpłat całościowych i częściowych,
d. utworzenie systemu ratalnego spłat zadłużenia
e. możliwość generowania i obsługi spraw z tytułu „szalbierstwa” (art. 121 kodeksu wykroczeń)
f. utworzenie modułu współpracującego z biurami informacji gospodarczej.
4) Przygotowanie szablonów dokumentów, które mogą być modyfikowane:
a. kopia protokołu opłaty dodatkowej,
b. wydruk wezwania przedsądowego,
c. zestawienia statystyczne,
d. tworzenie raportów
5) Możliwość analizy pracy kontrolerów biletowych, ich efektywności, spłacalność wystawionych opłat, tzw. wskaźnik ściągalności
6) Baza adresowa - kody pocztowe, nazwy ulic
7) Możliwość generowania odsetek na dzień analizy oraz na wskazany termin
8) Baza danych dotyczących zmiennych, charakterystycznych dla kontroli biletowych:
-numery boczne pojazdów,
-miejsce kontroli,
-taryfa opłat dodatkowych
2. Zakres usług składających się na integrację z modułem kontroli mobilnej posiadanego przez Zleceniodawcę poprzez wymianę danych z API dla Przewoźnika Komunikacji Miejskiej:
1) Integracja z API w zakresie pobierania danych wystawianych zawiadomień.
3. Zakres usług składających się na obsługę serwisową, o której mowa w ust. 1 obejmuje:
1) Dostawa oprogramowania i zainstalowanie go na serwerze Zleceniodawcy.
2) Sprawowanie obsługi serwisowej nad dostarczonym oprogramowaniem dla Przewoźnika Komuni-kacji Miejskiej.
3) Utrzymanie wsparcia technicznego i merytorycznego dostarczonego oprogramowania dla zadań opisanych powyżej.
4) Wdrożenie niezbędnych licencji oprogramowania na urządzeniach Zleceniodawcy.
5) Przedłużanie, aktualizowanie dostarczonej licencji programu przez cały okres trwania umowy.
6) Wdrożenie oraz przeszkolenie pracowników.
7) Konfiguracja systemu.
8) Dostosowywanie systemu do zmian w przepisach ogólnych i lokalnych przez cały okres trwania umowy.
9) Maksymalny czas podjęcia czynności serwisowych najpóźniej w ciągu 36 godzin roboczych po zgło-szeniu awarii Programu.
UWAGA: Czas podjęcia czynności serwisowych od otrzymania zgłoszenia awarii systemu stanowi pozacenowe kryterium oceny oferty.
10) Konsultacje telefoniczne, zdalne prace serwisowe, instalacja nowych wersji Programu, archiwizacja danych oraz analiza spójności baz danych programu przy pomocy wyspecjalizowanych programów narzędziowych do 2 godzin miesięcznie bezpłatnie w ramach abonamentu (prace wykonywane na życzenie klienta, niewykorzystane godziny przechodzą na kolejny miesiąc),
11) Utworzenie dedykowanej dla Zamawiającego adresu e-mail (helpdesk), na który będą przekazywane uwagi i zgłoszenia reklamacyjne.
12) Bezpośredni kontakt z osobami wyznaczonymi do obsługi po uprzednim zarejestrowaniu zgłosze-nia w formie wiadomości e -mail,
13) Usuwanie ewentualnych awarii Programu uniemożliwiających pracę w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego na portal zgłoszeniowy podany przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182866,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5702772,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182866,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SystemEG sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8942815686
7.3.3) Ulica: Ostrowskiego 7/510
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-238
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182866,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Przebudowa obiektu mostowego nr JNI 01013272 w ciągu drogi powiatowej nr 3464 D w km 1+600 w miejscowości Jaczków, gmina Czarny Bór
- Zakup i wymiana windy z napędem elektrycznym w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 10 w Wałbrzychu
- Naprawa nawierzchni na ul. Zdrojowej w Wałbrzychu
- Świadczenie usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską wydarzenia pn. Spotkanie Wielkanocne dla gości Hotelu Książ.
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Wrocławskiej 11 w Wałbrzychu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- "Remont elewacji z dociepleniem ścian, wykonanie izolacji ścian piwnicznych oraz docieplenie stropów budynku wielorodzinnego przy ul. Wysockiego 4 w Wałbrzychu"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny samorząd.
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Opracowanie (implementacja i wdrożenie) kompleksowego systemu informatycznego w zakresie ochrony przyrody w województwie podkarpackim
- opracowanie i wdrożenie aplikacji żeglarskiej z możliwością rezerwacji miejsc postojowych SailPlanner Pomerania
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla sprzętu informatycznego produkcji Hewlett Packard Enterprise
- Dostawa i wdrożenie systemu kadrowo-płacowego wraz ze świadczeniem usług serwisu oraz integracja z istniejącym systemem finansowo-księgowym Enova365.
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.