eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojniceZimowe utrzymanie dróg w mieście Chojnice w sezonie zimowym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg w mieście Chojnice w sezonie zimowym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Chojnice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351245

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek, 1

1.5.2.) Miejscowość: Chojnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miastochojnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/979293

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg w mieście Chojnice w sezonie zimowym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0ef95dd-b731-4187-890e-1048bedc42ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582300

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031832/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Zimowe utrzymanie dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560155

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KM.271.31.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje:
1) świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych – miejskich, których zestawienie stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SWZ), polegających na odśnieżaniu nawierzchni pługami i zwalczaniu śliskości zimowej, poprzez rozsypanie materiałów uszorstniających i topników solarkami wraz z dostawą tych materiałów i ich załadunkiem na środki transportowe,
2) rozwiezienie skrzyń na piasek (własność Wykonawcy), uzupełnianie skrzyń piaskiem oraz zwiezienie skrzyń po okresie zimowym – na zlecenie Zamawiającego. Rozwiezienie i zwiezienie skrzyń, jak również ich każdorazowe uzupełnienie piaskiem, musi nastąpić w ciągu 2 dni od otrzymania przez Wykonawcę polecenia Zamawiającego (wykaz miejsc do ustawienia skrzyń stanowi załącznik nr 3 do umowy), natomiast ich uzupełnienie powinno nastąpić w terminie 2 dni od otrzymania zlecenia.
3) załadunek i wywóz śniegu w sytuacjach wyjątkowych – wyłącznie na zlecenie Zamawiającego,
4) dyżur nośników z solarką i pługiem w liczbie godzin – 200.
2. Łączna długość dróg gminnych – miejskich w mieście Chojnice, na których ma być świadczona usługa zimowego utrzymania wynosi około 100 km długości. Podanie faktycznej ilości kilometrów odśnieżanych dróg w okresie trwania umowy nie jest możliwe do określenia, gdyż związane jest to z warunkami meteorologicznymi, niezależnymi od Zamawiającego. W związku z powyższym, łączna długość dróg do odśnieżania może ulec zmianie.
3. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zapewni całodobowy punkt dyspozytorski i wyraża gotowość do pracy 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
4. Szczegółowe standardy odśnieżania zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 ust. 3 pzp, z uwagi na fakt że analizując ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w ofercie oraz prognozowane zapotrzebowanie na powyższe usługi, stwierdzono iż ceny oferty przewyższają możliwości finansowe Zamawiającego, tj. przekraczają kwotę 600.000,00 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.