Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00530993/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
- 2024/BZP 00563077/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-24
- 2024/BZP 00572886/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Renowacja elewacji zabytkowego budynku dawnego Pałacu Arcybiskupiego w Kaliszu – Etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KALISKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854636
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Świętego Józefa 5
1.4.2.) Miejscowość: Kalisz
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.4.7.) Numer telefonu: 0625014200
1.4.8.) Numer faksu: 0627572622
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biurorozwoju@powiat.kalisz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582312
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00530993
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn. „Renowacja elewacji zabytkowego budynku dawnego Pałacu Arcybiskupiego w Kaliszu – Etap I”.
2. Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ) oraz dokumentacja projektowa (załącznik nr 8 do SWZ).
W ramach zamówienia wykonany zostanie pierwszy etap remontu zabytkowej elewacji dawnego Pałacu Arcybiskupiego w Kaliszu (obecnej siedziby Starostwa Powiatowego), obejmujący realizację prac konserwatorskich i robót budowlanych w zakresie odrestaurowania całości gzymsu wieńczącego (wraz z odtworzeniem jego zniszczonych detali architektonicznych i sztukatorskich) oraz remontu kapitalnego balkonu znajdującego się na elewacji bocznej (od strony Pl. Św. Józefa).
3. W ramach zamówienia Wykonawca opracuje powykonawczą dokumentację zrealizowanych prac konserwatorskich.
4. Zaleca się dokonania przez Wykonawców oględzin budynku będącego przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z jego otoczeniem, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz pozyskania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty.
5. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
1) Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega
na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych.
2) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę
o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
3) W terminie 14 dni od zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności określone w ppkt 1, zatrudnione są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz.1465) wraz z wykazaniem m.in. imion i nazwisk pracowników, liczby tych osób, rodzaju umowy
o pracę, wymiaru etatu oraz stanowiska (zakresu wykonywanych czynności).
4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego
w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu poświadczone za zgodność oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę zanonimizowanych, w sposób zapewniający ochronę danych osobnych pracowników, zgodnie z przepisami „RODO” [rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
(Dz.Urz.UE L119) z 04.05.2016, str. 1] (to jest w szczególności bez adresów,
nr PESEL pracowników), imię i nazwisko nie podlega anonimizacji.
5) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony
jest w szczególności do:
a) żądania wyjaśnień, oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu i dokonania ich oceny,
b) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót,
c) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się
o przeprowadzanie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
6) Sankcje z tytułu niespełnienia wymogu, o którym mowa w ppkt 1:
a) w przypadku niezłożenia dokumentów, o których mowa w ppkt 3-4, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 1 000,00 zł brutto za każde zdarzenie,
b) za oddelegowanie do wykonywana prac na stanowiskach wskazanych
w ppkt. 1 osób niezatrudnionych na podstawie umów o pracę – w wysokości 500,00 zł brutto za każdy stwierdzony przypadek.
6. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz ustawy
o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1213) oraz innych przepisów,
o ile mają zastosowanie. W przypadku użycia w załącznikach do niniejszej SWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługę dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ i jej załącznikach.
7. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
6. Prace przygotowawcze (m.in. zabezpieczenie miejsca robót, ustawienie urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia), Wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt.
7. Wykonawca utrzyma ład i porządek na terenie robót, a po ich zakończeniu usunie urządzenia tymczasowego zaplecza oraz pozostawi cały teren czysty i nadający się do użytkowania.
8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca we własnym zakresie zapewnił składowanie
i sprzątanie odpadów.
9. Od daty rozpoczęcia robót do daty obioru końcowego (bez uwag), Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót oraz za wszelkie materiały i urządzenia używane do realizacji przedmiotu zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie zamówienia przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje i uprawnienia, w tym w szczególności:
1) zapewni kierowanie robotami budowlanymi przez osoby posiadające stosowne uprawnienia budowlane i kwalifikacje, w tym wynikające z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1292),
2) zapewni kierowanie pracami konserwatorskimi i pracami restauratorskimi przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje, w tym wynikające z art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
11. Wspólny Słownik zamówień CPV:
45000000-7 – Roboty budowlane,
45212350-4 – Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej,
45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne,
92522200-8 – Usługi ochrony budynków historycznych.
12. Wykonawca udzieli co najmniej 5 letniej rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego.
Po zmianie:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn. „Renowacja elewacji zabytkowego budynku dawnego Pałacu Arcybiskupiego w Kaliszu – Etap I”.
2. Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ) oraz dokumentacja projektowa (załącznik nr 8 do SWZ).
W ramach zamówienia wykonany zostanie pierwszy etap remontu zabytkowej elewacji dawnego Pałacu Arcybiskupiego w Kaliszu (obecnej siedziby Starostwa Powiatowego), obejmujący realizację prac konserwatorskich i robót budowlanych w zakresie odrestaurowania całości gzymsu wieńczącego (wraz z odtworzeniem jego zniszczonych detali architektonicznych i sztukatorskich) oraz remontu kapitalnego balkonu znajdującego się na elewacji bocznej (od strony Pl. Św. Józefa).
3. W ramach zamówienia Wykonawca opracuje powykonawczą dokumentację zrealizowanych prac konserwatorskich.
4. Zaleca się dokonania przez Wykonawców oględzin budynku będącego przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z jego otoczeniem, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz pozyskania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty.
5. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
1) Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega
na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych.
2) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę
o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
3) W terminie 14 dni od zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności określone w ppkt 1, zatrudnione są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz.1465) wraz z wykazaniem m.in. imion i nazwisk pracowników, liczby tych osób, rodzaju umowy
o pracę, wymiaru etatu oraz stanowiska (zakresu wykonywanych czynności).
4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego
w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu poświadczone za zgodność oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę zanonimizowanych, w sposób zapewniający ochronę danych osobnych pracowników, zgodnie z przepisami „RODO” [rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
(Dz.Urz.UE L119) z 04.05.2016, str. 1] (to jest w szczególności bez adresów,
nr PESEL pracowników), imię i nazwisko nie podlega anonimizacji.
5) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony
jest w szczególności do:
a) żądania wyjaśnień, oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu i dokonania ich oceny,
b) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót,
c) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się
o przeprowadzanie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
6) Sankcje z tytułu niespełnienia wymogu, o którym mowa w ppkt 1:
a) w przypadku niezłożenia dokumentów, o których mowa w ppkt 3-4, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 1 000,00 zł brutto za każde zdarzenie,
b) za oddelegowanie do wykonywana prac na stanowiskach wskazanych
w ppkt. 1 osób niezatrudnionych na podstawie umów o pracę – w wysokości 500,00 zł brutto za każdy stwierdzony przypadek.
6. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz ustawy
o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1213) oraz innych przepisów,
o ile mają zastosowanie. W przypadku użycia w załącznikach do niniejszej SWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługę dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ i jej załącznikach.
7. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
6. Prace przygotowawcze (m.in. zabezpieczenie miejsca robót, ustawienie urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia), Wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt.
7. Wykonawca utrzyma ład i porządek na terenie robót, a po ich zakończeniu usunie urządzenia tymczasowego zaplecza oraz pozostawi cały teren czysty i nadający się do użytkowania.
8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca we własnym zakresie zapewnił składowanie
i sprzątanie odpadów.
9. Od daty rozpoczęcia robót do daty obioru końcowego (bez uwag), Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót oraz za wszelkie materiały i urządzenia używane do realizacji przedmiotu zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie zamówienia przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje i uprawnienia, w tym w szczególności:
1) zapewni kierowanie robotami budowlanymi przez osoby posiadające stosowne uprawnienia budowlane i kwalifikacje, w tym wynikające z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1292),
2) zapewni, że osoby kierujące pracami konserwatorskimi i pracami restauratorskimi albo samodzielnie wykonujące wymienione prace posiadają stosowne kwalifikacje, w tym wynikające z art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami – z zastrzeżeniem, że prace przy detalu architektonicznym wykonywane będą wyłącznie przez osoby spełniające wymagania, o których mowa w art. 37a powołanej ustawy.
11. Wspólny Słownik zamówień CPV:
45000000-7 – Roboty budowlane,
45212350-4 – Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej,
45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne,
92522200-8 – Usługi ochrony budynków historycznych.
12. Wykonawca udzieli co najmniej 5 letniej rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-11-12 09:00
Po zmianie:
2024-11-19 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-11-12 12:00
Po zmianie:
2024-11-19 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-12-11
Po zmianie:
2024-12-18
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego typu lekkiego dla potrzeb grzewczych OSRiR w Kaliszu
- "Dostawa odczynników do oznaczania antygenów krwinek czerwonych dla RCKiK w Kaliszu"
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego typu BUS
- Dostosowanie budynku Domu Pomocy Społecznej do wymogów przeciwpożarowych .
- Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 20 01 28 wraz z usługą ich odbioru i transportu
- Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Kaliszu
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.