eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów"Renowacja Parku Legionów w Staszowie" w systemie zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2024-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Renowacja Parku Legionów w Staszowie” w systemie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 864 83 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/staszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Renowacja Parku Legionów w Staszowie” w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-263d6d8f-51ad-412c-8293-404d1e63f391

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582489

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063073/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Renowacja Parku Legionów w Staszowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513692

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.33.12.2024.II

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3114147,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.
I. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z renowacją Parku Legionów w Staszowie, w systemie zaprojektuj i wybuduj.
II. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) I Etap – opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej tj. wykonanie prac projektowych, obejmujących zakres planowanych robót budowlanych, zgodnie z zakresem opisanym w programie funkcjonalno – użytkowym (stanowiącym załącznik do opisu przedmiotu zamówienia) wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń, w tym zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub decyzji o pozwoleniu na budowę, jeśli będzie wymagana oraz zakres prac wskazany w pkt. III poniżej.
2) II Etap - wykonanie robót budowlanych, wynikających z programu funkcjonalno – użytkowego, zgodnie z opracowaną i zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową inwestycji, oraz:
a) obsługę geodezyjną, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (dotyczy wymaganych prawem przypadków),
b) sporządzenie dokumentacji powykonawczej (w skład której wchodzą m.in. protokoły, instrukcje obsługi i konserwacji zamontowanych urządzeń, świadectwa dopuszczenia, atesty oraz DTR zamontowanych urządzeń, informacje o udzielonej gwarancji, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, instrukcje eksploatacji i użytkowania obiektu/ów),
c) przeprowadzenie regulacji i rozruchu technologicznego wraz z przekazaniem nowych instalacji do eksploatacji,
d) przeszkolenie użytkowników w zakresie nowo zainstalowanych urządzeń,
e) wykonanie i umieszczenie tablicy informacyjnej i pamiątkowej o źródłach finansowania zadania przed przystąpieniem do II Etapu,
f) przekazanie Zamawiającemu obiektu nadającego się do użytkowania
oraz zakres prac wskazany w pkt IV poniżej.
III. I Etap przedmiotu zamówienia, obejmuje w szczególności:
1) pozyskanie niezbędnych materiałów (np. map do celów projektowych),
2) uzgodnienie z Zamawiającym ostatecznej wersji projektu budowlanego,
3) wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej (również w wersji elektronicznej – na płycie DVD/ pendrive z nośnikami danych w formacie pdf, dwg, doc. - w ilości 1 egz.), zwanej dalej w umowie dokumentacją projektowo – kosztorysową obejmującą w szczególności:
a) dokumentację projektową (projekt budowlany/techniczny/wykonawczy obejmujący wszystkie branże) - w ilości 2 egz. w wersji papierowej,
b) przedmiar robót i kosztorys inwestorski – w ilości po 2 egz. w wersji papierowej (również w wersji elektronicznej – na płycie DVD/ pendrive z nośnikami danych w formacie pdf, ath. - w ilości 1 egz.),
c) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót – w ilości 1 egz. w wersji papierowej (również w wersji elektronicznej – na płycie DVD/ pendrive z nośnikami danych w formacie pdf, ath. - w ilości 1 egz.),
4) uzyskanie koniecznych decyzji, opinii i uzgodnień niezbędnych do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych/ uzyskania pozwolenia na budowę, zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganych do przystąpienia do realizacji przedmiotowego zadania,
5) uzyskanie i dostarczenie prawomocnej decyzji o pozwolenia na budowę,
6) inne konieczne prace niezbędne dla prawidłowego wykonania I Etapu przedmiotu umowy.
IV. II Etap przedmiotu zamówienia, obejmuje w szczególności:
− Demontaż istniejących elementów wyposażenia parku, fragmentów istniejących nawierzchni wraz z obrzeżami, rozbiórkę schodów terenowych, ogrodzenia i muru oporowego,
− Zakup, dostawę i montaż elementów małej architektury – ławki parkowe, ławki integracyjne modułowe, ławki podwieszane bujane, leżaki parkowe, stoły piknikowe z ławami, kosze na śmieci, kosze do segregacji, kosze na psie odchody, stojaki rowerowe, tablice z regulaminem, pulpity informacyjne, podest drewniany z systemem mocującym do montażu żagli osłaniających (słupy do montażu czasowego), obudowy studni kanalizacyjnych,
− Wykonanie nawierzchni utwardzonych wraz podbudową i obrzeżami (nawierzchni mineralnej, nawierzchni z kostki granitowej cięto-łupanej, nawierzchni z kostki brukowej, nawierzchni z płyt betonowych/kamiennych),
− Wykonanie ogrodzenia wzdłuż ul. Parkowej (budowa muru oporowego będącego cokołem ogrodzenia, montaż słupów i przęseł ogrodzeniowych, montaż bramy wejściowej),
− Remont/konserwacja istniejącego fragmentu ogrodzenia (odcinek północny graniczący z działką 1910/1) w zakresie wymiany zniszczonych i uszkodzonych przęseł,
− Przeprowadzenie pielęgnacji istniejących drzew na podstawie inwentaryzacji dendrologicznej i analizy stanu fitosanitarnego drzewostanu,
− Wykonanie nowych nasadzeń – uzupełnienia szpalerów drzew wzdłuż alej parkowych w miejscach powstałych historycznie luk, uzupełnienia runa parkowego nasadzeniami o charakterze leśnym w miejscach przerzedzonych lub bez roślinności,
− Inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie II Etapu przedmiotu zamówienia.
Zamówienie będzie realizowane z udziałem środków pochodzących z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również
w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 12 SWZ.
2. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 48 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
3. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
4. Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Termin realizacji: 420 dni od dnia podpisania umowy, w tym wykonanie I Etapu w terminie 240 dni od dnia podpisania umowy.
Szczegółowe informacje określa SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

34928200-0 - Ogrodzenia

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do przedmiotowego postępowania złożono następujące oferty:
1. (oferta nr 1) SORTED Sp. z o.o., Chyliczki, ul. Wschodnia 27B, 05-500 Piaseczno - cena ogółem brutto: 3 670 320,00 zł, okres gwarancji i rękojmi: 72 miesiące,
2. (oferta nr 2) PALMETT Sp. z o.o. Sp. k., ul. Franciszka Groëra 10B, 03-341 Warszawa - cena ogółem brutto: 3 589 964,20 zł, okres gwarancji i rękojmi: 72 miesiące,
3. (oferta nr 3) Zbigniew Dziuba Usługi Remontowo-Budowlane, Koniemłoty, ul. Szkolna 31, 28-200 Staszów - cena ogółem brutto: 2 882 322,06 zł, okres gwarancji i rękojmi: 72 miesiące,
4. (oferta nr 4) Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych COMPLEX Mateusz Chłodnicki, Moszyny 47, 28-210 Bogoria - cena ogółem brutto: 2 588 888,88 zł, okres gwarancji i rękojmi: 72 miesiące.
Oferta z najniższą ceną, tj. 2 588 888,88 zł brutto, przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, tj. kwotę brutto 1 366 871,50 zł.
Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2588888,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3670320,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.