eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław ŚląskiZimowe utrzymanie dróg w okresie zimowym 2024/2025 na drogach publicznych i wewnętrznych na terenie miasta Wodzisławia Śląskiego



Ogłoszenie z dnia 2024-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg w okresie zimowym 2024/2025 na drogach publicznych i wewnętrznych na terenie miasta Wodzisławia Śląskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Wodzisław Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6471277603

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bogumińska 4

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@wodzislaw-slaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,177607,1c41a7c8fff25c4575d79275543e93c2.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg w okresie zimowym 2024/2025 na drogach publicznych i wewnętrznych na terenie miasta Wodzisławia Śląskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-520876f4-cc2f-438c-94b6-f97a97640403

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582528

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044002/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wykonanie zimowego utrzymania dróg w ramach "Akcji Zima" na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w sezonie 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530961

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – „Rejon Karkoszka-Turzyczka”

Orientacyjna ilość roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy – 195 godzin pracy.
Do realizacji zamówienia wymagany jest minimum jeden ciągnik z pługiem i rozrzutnikiem wraz z obsługą.

Opis przedmiotu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg i mostów miasta Wodzisławia Śląskiego realizowane będzie w okresie: 4 miesięcy od powołania Akcji Zima. Ze względu na funkcję i obciążenie ruchem oraz możliwości techniczne i finansowe ustala się podział dróg i mostów na standardy zimowego utrzymania: od I do III zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego w sprawie organizacji akcji zimowej i przeciwgołoledziowej na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w sezonie 2024/2025.W ramach robót zimowego utrzymania wyróżnione będą dwa stany prowadzenia akcji zimowej:
- Pogotowie sprzętowe (ryczałt za gotowość)
- Akcja Czynna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 114323,61 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – „Rejon Kokoszyce”

Orientacyjna ilość roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy – 100 godzin pracy.
Do realizacji zamówienia wymagany jest minimum jeden ciągnik z pługiem i rozrzutnikiem wraz z obsługą.

Opis przedmiotu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg i mostów miasta Wodzisławia Śląskiego realizowane będzie w okresie: 4 miesięcy od powołania Akcji Zima. Ze względu na funkcję i obciążenie ruchem oraz możliwości techniczne i finansowe ustala się podział dróg i mostów na standardy zimowego utrzymania: od I do III zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego w sprawie organizacji akcji zimowej i przeciwgołoledziowej na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w sezonie 2024/2025.W ramach robót zimowego utrzymania wyróżnione będą dwa stany prowadzenia akcji zimowej:
- Pogotowie sprzętowe (ryczałt za gotowość)
- Akcja Czynna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 63736,11 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – „Rejon Radlin II cz. 1”

Orientacyjna ilość roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy – 150 godzin pracy.
Do realizacji zamówienia wymagany jest minimum jeden ciągnik z pługiem i rozrzutnikiem wraz z obsługą.
Uwaga: szerokość pługa nie większa niż 2,20 m.

Opis przedmiotu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg i mostów miasta Wodzisławia Śląskiego realizowane będzie w okresie: 4 miesięcy od powołania Akcji Zima. Ze względu na funkcję i obciążenie ruchem oraz możliwości techniczne i finansowe ustala się podział dróg i mostów na standardy zimowego utrzymania: od I do III zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego w sprawie organizacji akcji zimowej i przeciwgołoledziowej na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w sezonie 2024/2025.W ramach robót zimowego utrzymania wyróżnione będą dwa stany prowadzenia akcji zimowej:
- Pogotowie sprzętowe (ryczałt za gotowość)
- Akcja Czynna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 90361,11 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – „Rejon Radlin II cz. 2”

Orientacyjna ilość roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy – 100 godzin pracy.
Do realizacji zamówienia wymagany jest minimum jeden ciągnik z pługiem i rozrzutnikiem wraz z obsługą.

Opis przedmiotu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg i mostów miasta Wodzisławia Śląskiego realizowane będzie w okresie: 4 miesięcy od powołania Akcji Zima. Ze względu na funkcję i obciążenie ruchem oraz możliwości techniczne i finansowe ustala się podział dróg i mostów na standardy zimowego utrzymania: od I do III zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego w sprawie organizacji akcji zimowej i przeciwgołoledziowej na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w sezonie 2024/2025.W ramach robót zimowego utrzymania wyróżnione będą dwa stany prowadzenia akcji zimowej:
- Pogotowie sprzętowe (ryczałt za gotowość)
- Akcja Czynna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 63736,11 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V – „Rejon Zawada cz. 1”

Orientacyjna ilość roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy – 65 godzin pracy.
Do realizacji zamówienia wymagany jest minimum jeden ciągnik z pługiem i rozrzutnikiem wraz z obsługą.

Opis przedmiotu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg i mostów miasta Wodzisławia Śląskiego realizowane będzie w okresie: 4 miesięcy od powołania Akcji Zima. Ze względu na funkcję i obciążenie ruchem oraz możliwości techniczne i finansowe ustala się podział dróg i mostów na standardy zimowego utrzymania: od I do III zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego w sprawie organizacji akcji zimowej i przeciwgołoledziowej na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w sezonie 2024/2025.W ramach robót zimowego utrzymania wyróżnione będą dwa stany prowadzenia akcji zimowej:
- Pogotowie sprzętowe (ryczałt za gotowość)
- Akcja Czynna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 45098,61 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI – „Rejon Zawada cz. 2”

Orientacyjna ilość roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy – 75 godzin pracy.
Do realizacji zamówienia wymagany jest minimum jeden ciągnik z pługiem i rozrzutnikiem wraz z obsługą.

Opis przedmiotu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg i mostów miasta Wodzisławia Śląskiego realizowane będzie w okresie: 4 miesięcy od powołania Akcji Zima. Ze względu na funkcję i obciążenie ruchem oraz możliwości techniczne i finansowe ustala się podział dróg i mostów na standardy zimowego utrzymania: od I do III zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego w sprawie organizacji akcji zimowej i przeciwgołoledziowej na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w sezonie 2024/2025.W ramach robót zimowego utrzymania wyróżnione będą dwa stany prowadzenia akcji zimowej:
- Pogotowie sprzętowe (ryczałt za gotowość)
- Akcja Czynna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 50423,61 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII – „Rejon Wodzisław Śl. - Centrum”

Zamówienie w tej części podzielone jest na dwa podzadania:
1) Centrum I – orientacyjna ilość roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy – 120 godzin pracy
2) Centrum II – orientacyjna ilość roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy – 150 godzin pracy
Sumaryczna orientacyjna ilość roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy – 270 godzin pracy.
Do realizacji zamówienia wymagany jest minimum jeden ciągnik dla każdego podzadania, czyli łącznie minimum dwa ciągniki z pługiem i rozrzutnikiem wraz z obsługą.

Opis przedmiotu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg i mostów miasta Wodzisławia Śląskiego realizowane będzie w okresie: 4 miesięcy od powołania Akcji Zima. Ze względu na funkcję i obciążenie ruchem oraz możliwości techniczne i finansowe ustala się podział dróg i mostów na standardy zimowego utrzymania: od I do III zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego w sprawie organizacji akcji zimowej i przeciwgołoledziowej na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w sezonie 2024/2025.W ramach robót zimowego utrzymania wyróżnione będą dwa stany prowadzenia akcji zimowej:
- Pogotowie sprzętowe (ryczałt za gotowość)
- Akcja Czynna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 164747,22 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VIII – „Rejon Wodzisław Śl. – drogi osiedlowe”

Zamówienie w tej części podzielone jest na dwa podzadania:
1) Drogi Osiedlowe I – orientacyjna ilość roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy – 50 godzin pracy
2) Drogi Osiedlowe II – orientacyjna ilość roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy – 105 godzin pracy
Sumaryczna orientacyjna ilość roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy – 155 godzin pracy.
Do realizacji zamówienia wymagany jest minimum jeden ciągnik dla każdego podzadania, czyli łącznie minimum dwa ciągniki z pługiem i rozrzutnikiem wraz z obsługą.
Uwaga: szerokość pługa nie większa niż 2,20 m – dotyczy każdego podzadania.

Opis przedmiotu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg i mostów miasta Wodzisławia Śląskiego realizowane będzie w okresie: 4 miesięcy od powołania Akcji Zima. Ze względu na funkcję i obciążenie ruchem oraz możliwości techniczne i finansowe ustala się podział dróg i mostów na standardy zimowego utrzymania: od I do III zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego w sprawie organizacji akcji zimowej i przeciwgołoledziowej na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w sezonie 2024/2025.W ramach robót zimowego utrzymania wyróżnione będą dwa stany prowadzenia akcji zimowej:
- Pogotowie sprzętowe (ryczałt za gotowość)
- Akcja Czynna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 103509,72 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IX – „Rejon Wilchwy”

Orientacyjna ilość roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy – 225 godzin pracy.
Do realizacji zamówienia wymagany jest minimum jeden ciągnik z pługiem i rozrzutnikiem wraz z obsługą.

Opis przedmiotu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg i mostów miasta Wodzisławia Śląskiego realizowane będzie w okresie: 4 miesięcy od powołania Akcji Zima. Ze względu na funkcję i obciążenie ruchem oraz możliwości techniczne i finansowe ustala się podział dróg i mostów na standardy zimowego utrzymania: od I do III zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego w sprawie organizacji akcji zimowej i przeciwgołoledziowej na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w sezonie 2024/2025.W ramach robót zimowego utrzymania wyróżnione będą dwa stany prowadzenia akcji zimowej:
- Pogotowie sprzętowe (ryczałt za gotowość)
- Akcja Czynna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 130298,61 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część X – „Rejon Jedłownik”

Orientacyjna ilość roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy – 55 godzin pracy.
Do realizacji zamówienia wymagany jest minimum jeden ciągnik z pługiem i rozrzutnikiem wraz z obsługą.

Opis przedmiotu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg i mostów miasta Wodzisławia Śląskiego realizowane będzie w okresie: 4 miesięcy od powołania Akcji Zima. Ze względu na funkcję i obciążenie ruchem oraz możliwości techniczne i finansowe ustala się podział dróg i mostów na standardy zimowego utrzymania: od I do III zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego w sprawie organizacji akcji zimowej i przeciwgołoledziowej na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w sezonie 2024/2025.W ramach robót zimowego utrzymania wyróżnione będą dwa stany prowadzenia akcji zimowej:
- Pogotowie sprzętowe (ryczałt za gotowość)
- Akcja Czynna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 39773,61 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XI – „Odśnieżanie chodników (parkingów i innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego) na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego”

Na zamówienie w tej części składa się:
1) praca ciągnika dostosowanego do możliwości odśnieżania chodników wraz z obsługą - orientacyjna ilość roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy – 100 godzin pracy
2) praca brygady roboczej - orientacyjna ilość roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy – 100 godzin pracy
Sumaryczna orientacyjna ilość roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy – 200 godzin pracy.

Podana przez Wykonawcę cena to cena uśredniona, dotycząca zarówno pracy ciągnika jak i pracy całej brygady osobowej.

Do realizacji zamówienia wymagany jest minimum jeden ciągnik wraz z obsługą dostosowany do możliwości odśnieżania chodników wyposażony w pług i rozrzutnik + brygada robocza minimum 3 osobowa do odśnieżania chodników wyposażona w odśnieżarkę ręczną spalinową o szerokości roboczej min. 60 cm oraz łopaty.
Ryczałt za gotowość nie dotyczy brygady roboczej tylko pracy ciągnika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 116986,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63180,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63180,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63180,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. MUSTANG Usługi Transportowe Zbigniew Mrozek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-102-88-57

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63180,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gosław Sport Center Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-256-96-21

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Ochrony "Tygrys-Silesia" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-257-18-65

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bio-Eko I Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 642-319-96-15

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21411,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21411,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21411,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gosław Sport Center Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-256-96-21

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21411,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JML Michał Liszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 642-312-90-69

7.3.4) Miejscowość: Czyżowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102060,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102060,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102060,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Bernard Grychnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-050-13-98

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102060,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61770,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61770,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61770,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RS-TRANS Roman Sitko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-155-60-71

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61770,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89667,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89667,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89667,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RS-TRANS Roman Sitko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-155-60-71

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89667,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17226,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17226,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gosław Sport Center Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-256-96-21

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17226,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne:
Na część XI złożono tylko jedną ofertę, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia dla wszystkich części: 4 miesiące od powołania Akcji Zima.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.