eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierżoniówDostawa artykułów spożywczych w ramach projektu pn. "Szansa dla wszystkich - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych w ramach projektu pn. „Szansa dla wszystkich – program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Dzierżoniowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717817

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 27

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@pow.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pow.dzierzoniow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-65fca925-25a6-4440-b251-b3150cbd7af8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów spożywczych w ramach projektu pn. „Szansa dla wszystkich – program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65fca925-25a6-4440-b251-b3150cbd7af8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582563

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022877/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa artykułów spożywczych w ramach projektu pn. "Szansa dla wszystkich - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Szansa dla wszystkich – program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół” dofinansowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529295

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.29.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 177118,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w ramach projektu pn. „Szansa dla wszystkich – program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół” dofinansowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ.
3. W formularzu rzeczowo-cenowym – załącznik nr 1 do SWZ – ilości zaprezentowano na potrzeby oszacowania wartości przedmiotu zamówienia. Ilości poszczególnych produktów mogą ulec zmianie w trakcie wykonywania zamówienia, w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę, tym samym oświadczając, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych w trakcie realizacji umowy. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że zamówienie zostanie zrealizowane przynajmniej w wysokości 95 % wartości umowy brutto.
4. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane na podstawie rzeczywistych ilości dostarczonych produktów według cen jednostkowych określonych w formularzu rzeczowo-cenowym (załącznik nr 1 do SWZ) - który zostanie również dołączony do umowy z zastrzeżeniem, że wartość wszystkich dostaw nie może przekroczyć ceny ofertowej brutto.
5. Wykonawca obowiązany jest wskazać ceny i wartości netto i brutto w formularzu rzeczowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, który należy złożyć wraz z ofertą.
6. Zamówienie obejmuje dostawę ww. przedmiotu zamówienia wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń zlokalizowanych w budynkach szkół, które wymieniono w załączniku nr 1. Pomieszczenia do wniesienia dostawy zostaną wskazane przez Zamawiającego lub przez dyrektorów szkół najpóźniej w dniu realizacji dostawy.
7. Przedmiot zamówienia musi być wytworzony i dostarczony (na koszt i ryzyko Wykonawcy) zgodnie z powszechnie obowiązującymi normami i przepisami, w tym w szczególności z:
1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r. poz. 1448),
2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1980),
3) ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2023 r., poz. 872),
4) rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 22 listopada 2010 r. w sprawie dozwolonych substancji dodatkowych (Dz. U. z 2010 r. Nr 232, poz. 1525 z późn. zm.),
5) rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. 2015 r. poz. 29 z późn. zm.).
8. Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi również spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. poz. 1154).
9. Dostarczane produkty muszą spełniać następujące warunki:
1) muszą mieć czytelną datę ważności w miejscu łatwo dostępnym,
2) muszą odpowiadać obowiązującym wymaganiom jakościowym, posiadać odpowiedni smak, zapach, kolor i konsystencję, właściwą dla poszczególnego produktu, być w gatunku I,
3) Zamawiający zastrzega, że okres ważności oferowanych produktów w ramach dostawy pierwszej partii to minimum 6 miesięcy od dnia dostarczenia zamówienia do zamawiającego, natomiast okres ważności produktów dostarczanych w ramach drugiej partii musi wynosić minimum 9 miesięcy od dnia dostawy.
4) produkty muszą być o odpowiedniej gramaturze, określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
10. Oferty proponujące asortyment o odmiennych, niższych (gorszych) od wymaganych parametrach zostaną odrzucone.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15980000-1 - Napoje bezalkoholowe

15981000-8 - Wody mineralne

15321000-4 - Soki owocowe

15895000-8 - Szybkie przekąski

15894000-1 - Przetworzone produkty spożywcze

15893000-4 - Produkty suszone

15831000-2 - Cukier

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15863000-5 - Herbata

15863200-7 - Herbata czarna

15862000-8 - Substytuty kawy

15332000-4 - Przetworzone owoce i orzechy

15332300-7 - Przetworzone orzechy

15332270-7 - Przeciery owocowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone było niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niemożliwy był wybór najkorzystniejszej oferty, bez naruszenia przepisu art. 17 ust. 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.