Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00518206/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
- 2024/BZP 00526986/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA MATERIAŁU SZEWNEGO, STAPLERÓW I SIATEK DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431218969
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krasnystawska 52
1.5.2.) Miejscowość: Łęczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 817526300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital.leczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.leczna.pl/bip/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed2fefcd-a9e2-4d21-858e-0750f50924441.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA MATERIAŁU SZEWNEGO, STAPLERÓW I SIATEK DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed2fefcd-a9e2-4d21-858e-0750f5092444
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582671
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051292/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa materiału szewnego, staplerów i siatek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518206
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ-DZ/23/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiału szewnego, staplerów i siatek dla SP ZOZ w Łęcznej na blok operacyjny w terminie do 6 dni roboczych od złożenia zamówienia, realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy. Termin ważności oferowanych produktów wynosi min.12 m-cy od daty dostarczenia do Zamawiającego.5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym odpowiednio załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
4.5.5.) Wartość części: 26520,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiału szewnego, staplerów i siatek dla SP ZOZ w Łęcznej na blok operacyjny w terminie do 6 dni roboczych od złożenia zamówienia, realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy. Termin ważności oferowanych produktów wynosi min.12 m-cy od daty dostarczenia do Zamawiającego.5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym odpowiednio załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 11200,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiału szewnego, staplerów i siatek dla SP ZOZ w Łęcznej na blok operacyjny w terminie do 6 dni roboczych od złożenia zamówienia, realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy. Termin ważności oferowanych produktów wynosi min.12 m-cy od daty dostarczenia do Zamawiającego.5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym odpowiednio załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 524706,62 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiału szewnego, staplerów i siatek dla SP ZOZ w Łęcznej na blok operacyjny w terminie do 6 dni roboczych od złożenia zamówienia, realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy. Termin ważności oferowanych produktów wynosi min.12 m-cy od daty dostarczenia do Zamawiającego.5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym odpowiednio załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
4.5.5.) Wartość części: 224100,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiału szewnego, staplerów i siatek dla SP ZOZ w Łęcznej na blok operacyjny w terminie do 6 dni roboczych od złożenia zamówienia, realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy. Termin ważności oferowanych produktów wynosi min.12 m-cy od daty dostarczenia do Zamawiającego.5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym odpowiednio załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 55620,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiału szewnego, staplerów i siatek dla SP ZOZ w Łęcznej na blok operacyjny w terminie do 6 dni roboczych od złożenia zamówienia, realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy. Termin ważności oferowanych produktów wynosi min.12 m-cy od daty dostarczenia do Zamawiającego.5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym odpowiednio załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 17550,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28641,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28641,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28641,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o.o. ul. Polna 11, 00-633
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952-10-00-289
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28641,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12744,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12744,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12744,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Medtronic Poland Sp. z o.o. ul. Polna 11, 00-633 "
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952-10-00-289
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12744,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 566563,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 566563,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 566563,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Aesculap Chifa Sp. z o.o. Ul. Tysiąclecia 14, 64-300 "
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 788-00-08-829
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 566563,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242028,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242028,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242028,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o. ul. Iłżecka 24, 02-135
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 113-00-20-467
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242028,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60717,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60717,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60717,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Medtronic Poland Sp. z o.o. ul. Polna 11, 00-633"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952-10-00-289
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60717,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18954,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18954,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18954,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Medtronic Poland Sp. z o.o. ul. Polna 11, 00-633"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952-10-00-289
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18954,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO PRZEZNACZONEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH DLA MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W PODGŁĘBOKIEM
- Sukcesywne dostawy gazu płynnego propan techniczny wraz z montażem i dzierżawą zbiorników na gaz z wyposażeniem
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO LABORATORIUM MIKROBIOLOGICZNEGO SP ZOZ W ŁĘCZNEJ - POWTÓRKA
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łęcznej
- Dostawa paliw płynnych wraz z tankowaniem floty pojazdów PGKIM Łęczna
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- Dostawy materiałów szewnych
- Dostawa nici, staplerów, siatek chirurgicznych oraz innych specjalistycznych wyrobów medycznych na potrzeby bloku operacyjnego w Powiatowym Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze
- Szwy chirurgiczne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.