eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławPrzebudowa pomieszczeń na szatnie wraz z zapleczem socjalnym realizowana w ramach przedsięwzięcia pn. Poprawa jakości usług medycznych COM w Jarosławiu..., . nr DOI/FM/SMPL/10/MDSOR/2023/1002/318.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń na szatnie wraz z zapleczem socjalnym realizowana w ramach przedsięwzięcia pn. Poprawa jakości usług medycznych COM w Jarosławiu…, . nr DOI/FM/SMPL/10/MDSOR/2023/1002/318.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Opieki Medycznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304496

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 70

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: comzampub@data.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.comjar.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab5fe573-48fb-4d69-9e15-6789fcc9f7a1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pomieszczeń na szatnie wraz z zapleczem socjalnym realizowana w ramach przedsięwzięcia pn. Poprawa jakości usług medycznych COM w Jarosławiu…, . nr DOI/FM/SMPL/10/MDSOR/2023/1002/318.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab5fe573-48fb-4d69-9e15-6789fcc9f7a1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582785

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035986/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.1 Poprawa jakości usług medycznych poprzez modernizację przebudowę i zakup wyposażenia SOR i pracowni diagnostycznych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505213

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZAP-117/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 679800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa pomieszczeń na szatnie wraz z zapleczem socjalnym realizowana w ramach przedsięwzięcia pn. „Poprawa jakości usług medycznych COM w Jarosławiu poprzez modernizację, przebudowę i zakup wyposażenia SOR i pracowni diagnostycznych” finansowane z dotacji celowej, nr umowy DOI/FM/SMPL/10/MDSOR/2023/1002/318
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń na szatnie wraz z zapleczem sanitarnym zlokalizowanych na terenie Centrum Opieki Medycznej, 37-500 Jarosław, ul. 3-go Maja 70, działka nr 2775/4 obręb 0005 Jarosław, w budynku pawilonu wewnętrznego segment a i b na poziomie piwnic.
Przewidywany zakres robót
Przebudowa pomieszczeń pawilonu wewnętrznego na poziomie piwnicy na potrzeby utworzenia szatni wraz z zapleczem sanitarnym. Roboty wykonywane są wg. projektu „Przebudowa pomieszczeń segment „a” i „b” Pawilonu Wewnętrznego oznaczonego jako budynek „B” wraz z wyposażeniem.” sporządzonym przez firmę Atelier 7 sp. z o.o. 40-702 Katowice, ul. Kłodnicka 16, wg. autorstwa Michał Tomanek upr. 214/91.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 836154,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 876252 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 836154,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Korytko EL-PER

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360091268

7.3.3) Ulica: Wola Węgierska

7.3.4) Miejscowość: Wola Węgierska

7.3.5) Kod pocztowy: 37-560

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 836154 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.