eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NadarzynNaprawa dróg i ulic o nawierzchniach tłuczniowych na terenie Gminy Nadarzyn



Ogłoszenie z dnia 2024-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa dróg i ulic o nawierzchniach tłuczniowych na terenie Gminy Nadarzyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nadarzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269195

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mszczonowska 24

1.5.2.) Miejscowość: Nadarzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-830

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nadarzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadarzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-nadarzyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa dróg i ulic o nawierzchniach tłuczniowych na terenie Gminy Nadarzyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73654ba6-4355-4bdd-99a1-c944aac27263

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582812

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471348

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPiFZ.271.24.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa dróg i ulic o nawierzchniach tłuczniowych na terenie Gminy Nadarzyn w zakresie ułożenia warstwy z destruktu i powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową z grysem bazaltowym lub alternatywnie z mas SMA, z dowiezieniem, wbudowaniem i zagęszczeniem mechanicznym.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje m in.:

1) przygotowanie istniejących nawierzchni tłuczniowych poprzez ich wyprofilowanie - w cenie ułożenia warstwy destruktu;
2) uzupełnienie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 31,5 – 63 mm dla fragmentów dróg, gdzie występuje nawierzchnia gruntowa - wynagrodzenie wg ceny ofertowej;
3) dostawę, ułożenie wraz z zagęszczeniem, przy pomocy walca drogowego, na wskazanych drogach o nawierzchni tłuczniowej na terenie Gminy Nadarzyn, destruktu z mas mineralno - asfaltowych o kodzie odpadu 17 03 02, powstałego w wyniku prac związanych z bezpośrednim frezowaniem warstwy asfaltowej ścieralnej (odzysk recyklingu);
4) jednokrotne powierzchniowe utrwalenie z użyciem emulsji asfaltowej i grysu bazaltowego 3 - 5 mm;
5) alternatywnie ułożenie warstwy z mas SMA o średniej gr. 5 cm;
6) wykonanie poboczy z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 4 - 31,5 mm gr. 7 cm wraz z usunięciem zakrzaczeń do 10 procent powierzchni;
7) prace przygotowawcze i porządkowe niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania drogi do eksploatacji po zakończeniu robót - w cenie wykonania poboczy;
8) odbiór z rejonu MZDW Otwock - Piaseczno i przewiezienie na własne składowisko oraz obróbka mechaniczna (segregowanie, rozdrobnienie) 974 ton destruktu z mas mineralno-asfaltowych o kodzie odpadu 17 03 02, powstałego w wyniku prac związanych z bezpośrednim frezowaniem warstwy asfaltowej ścieralnej (odzysk recyklingu).

Minimalna długość jednego odcinka nawierzchni wynosić będzie 50 m szerokość (na jednym odcinku stała w granicach 3,5 – 5 m). Zamawiający nie dopuszcza destruktu powstałego w wyniku rozkruszenia płyt wyciętych z nawierzchni asfaltowej oraz brył uzyskiwanych z płyt. Destrukt asfaltowy winien być bez domieszki materiałów obcych w tym także bez podbudowy z kruszyw naturalnych lub sztucznych. Grubość warstwy nawierzchni po zagęszczeniu nie mniej niż 9 cm.

Prace należy wykonać w sprzyjających warunkach atmosferycznych.

Przed ułożeniem nawierzchni z destruktu istniejącą nawierzchnię tłuczniową należy wyprofilować z nadaniem spadku dwustronnego 2%. Na tak przygotowaną powierzchnię należy ułożyć warstwę destruktu o grubości 10 cm z zagęszczeniem jej walcami o masie 15 Mg.
Po ułożeniu warstwy destruktu należy ukształtować pobocze stabilizowane kruszywem łamanym 0/31,5 mm na szerokości 0,5 m z zagęszczeniem i nadaniem spadku 4 - 6% oraz uporządkować teren przyległy.

Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego.

Do zadań Wykonawcy należy opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie Tymczasowej Organizacji Ruchu na czas robót.

3. Wykonawca udziela min. 12 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady dla robót związanych z ułożeniem destruktu oraz min. 24 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady dla nawierzchni z mas SMA, licząc od daty końcowego odbioru robót.

4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla nawierzchni destruktowych;
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla nawierzchni z SMA;
3) Uproszczona dokumentacja technologiczna naprawy dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 602700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 866830,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 602700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Budowa i Naprawa Dróg EFEKT Sp. z o. o .

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220020266

7.3.3) Ulica: Szomańskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 602700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.